Sony Xperia Z5 Premium
24/01/1395 - 19:43
اولین تلفن هوشمند 4K جهان با رنگ صورتی عرضه شد + گالری عکس
شرکت سونی موبایل اعلام کرد به‌زودی گوشی پرچم‌دار محبوب خود، اکسپریا زد 5 پرمیم را با رنگ صورتی برای انتخاب آزادتر مشتریان وارد بازار خواهد. در این صورت؛ این اسمارت‌فون اولین تلفن هوشمند 4K جهان لقب می‌گیرد که دارای رنگ صورتی و کاملا مناسب سلیقه خانم‌ها است.

سونی موبایل می‌گوید: ما در سپتامبر گذشته و در نمایشگاه IFA 2015 در برلین از سری Xperia Z5 رونمایی کردیم.  گوشی‌های این سری بلافاصله به دلیل قابلیت‌های پیشتاز دوربینشان مورد توجه قرار گرفته و برای عملکرد و ویژگی‌های طراحی‌شان ستایش شدند. Xperia Z5 Premium که از ابتدا به‌عنوان تلفن همراه با عملکرد بالا طراحی شده است، به‌عنوان نخستین تلفن هوشمند دارای نمایشگر 4K UHD و عملکرد پیشرفته، سرگرمی‌های همراه را از نو تعریف می‌کند.»

مورای-سان، از طراحان سونی، دربارهٔ Xperia Z5 Premium صورتی می‌گوید: «این رنگ برای نخستین‌بار برای Xperia Z5 صورتی ساخته شد و ترکیب آن برای پرداخت Z5 Premium مناسب بود. مانند سایر دستگاه‌های Z5 Premium می‌خواستیم جلوه‌ای از روشنایی به آن ببخشیم؛ به همین دلیل این رنگ را در جنس بدنه Z5 Premium به کار گرفتیم و نتیجه  تم رنگی غنی و عمیق به دلیل پرداخت براق آن است که تناسبی کامل با نام ممتاز آن دارد. این رنگ همچنین یکی از رنگ‌های مد پاییز و زمستان ۲۰۱۵ و بهار و تابستان ۲۰۱۶ است بنابراین مشتریان Xperia می‌توانند همگام با تازه‌ترین مدها گوشی موبایل و لباس‌هایشان را با هم ست کنند و ظاهری مد روز داشته باشند.»

Xperia Z5 Premium یک اسمارت‌فون با نمایشگر 5.5 اینچی Triluminos Display برای موبایل 4K، دوربین 23 مگاپیکسلی با فوکوس ترکیبی سریع، پردازشگر هشت هسته‌ای 64 بیتی کوال‌کام اسنپ‌دراگون 810 و قابلیت‌های ویژه‌ای مانند ضدآب و نفوذناپذیر در برابر گردوغبار است. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟