01/02/1395 - 20:54
جدیدترین صفحه‌کلید و ماوس بازی رازر برای اتاق‌های نشیمن
بیش از یک سال از معرفی اولیه صفحه‌کلید و ماوس Turret رایزر که برای اتاق‌های نشیمن کاربرپسند طراحی شده بود می‌گذرد که بالاخره این محصولات ترکیبی برای گیمرها آماده و روانه بازار شدند. جدیدترین ماوس و صفحه‌کلید شرکت معروف رایزر برای بازی‌دوستانی که عادت دارند با روی تلویزیون بازی کنند، یک هدیه عالی است.

ماوس و صفحه‌کلید Turret با قیمت 160 دلار و به صورت با هم به فروش می‌رسند. هر دو مجهز به ارتباطات بی‌سیم (بلوتوث) هستند که با لپ‌تاپ و سایر دستگاه‌های دارای این ارتباط به خوبی سازگار شده و جفت می‌شوند. صفحه‌کلید این محصول به صورت صفحه‌کلید دستگاه‌های لپ‌تاپ طراحی شده و کاملا تخت است تا بالاترین دقت را به دست بدهد. طول عمر باتری صفحه‌کلید 4 ماه است و از یک باتری 1500 میلی‌آمپرساعت استفاده می‌کند. 

ماوس این محصول هم دقتی برابر 3500 دی‌پی‌آی و عمر باتری 40 ساعت در حالت استفاده مدام و اتصال به آداپتور بی‌سیم با یک باتری هزار میلی‌آمپرساعتی دارد. 

راه‌اندازی اولیه آن برای لپ‌تاپ‌ها، کامپیوترهای خانگی و حتا تلویزیون‌ها در نظر گرفته شده است ولی دارای چندین کلید اختصاصی اندروید هم هست که اجازه می‌دهد روی دستگاه‌های ست‌آپ‌باکس مبتنی بر گوگل نیز نصب شود. شاید در بازار محصولات ترکیبی ماوس و صفحه‌کلید بسیار بهتری نسبت به Turret پیدا کنید اما بی‌شک این محصول برای بازی‌های اول شخص و بازی‌های اکشن گزینه انتخابی دلفریب و جذابی خواهد بود. 

شاید به این مقالات هم علاقمند باشید:

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟