TalkBand B2 و TalkBand N1
ساعت هوشمند نسل دوم هواوی با ظاهری جدید و شیک
بسیاری از شرکت‌ها از تغییر رویه می‌ترسند، پس باید احترام ویژه‌ای برای هواوی قائل باشیم که روی ساعت هوشمند پوشیدنی بلوتوث خود پافشاری می کند. پارسال، TalkBand B1 محصولی نامرسوم و نو بود و جزو دستگاه‌های بسیار شیک و خوش طرح مچی هم محسوب نمی‌شد. خوشبختانه یک سال بعد از عرضه اولیه، این شرکت یک نسخه ارتقا یافته داده به نام TalkBand B2 را با یک طرح جدید و مطابق با مد معرفی کرده است. همچنین تغییراتی هم در سخت‌افزار آن می‌بینیم.

TalkBand B1 لبه‌های گرد و زمخت داشت، اما B2 مربع‌تر شده و در مقایسه با قبلی، بسیار نازک‌تر است. برخلاف رنگ‌های B1، کاربر حالا می‌تواند از میان رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی روشن انتخاب داشته باشد. این آخری با بند چرم قهوه‌ای همراه است. علاوه بر آن، دیگر نمی‌توانید دستگاه را از قابش بیرون بکشید، درعوض باید دو دکمه را بفشارید تا از جایش بیرون بیاید. البته بدی این تغییر این است که دیگر نمی‌توان از بندش برای شارژ آن استفاده کرد و micro-USB باید مستقیم پشت سخت‌افزار متصل شود.

 این شرکت علاوه بر لمسی کردن نمایشگر B2، رهگیری حرکت یا motion tracking را هم به طور چشم‌گیری بهبود داده است. حالا کاربران می‌توانند بین صفحات‌نمایش ساعت، زمان‌سنج، رهگیر خواب، مسافت‌سنج و نمایشگر کالری رفتو‌آمد کنند.

اگر آنقدر مشغله دارید که یک تلفن برای کار و یکی برای استفاده شخصی استفاده می‌کنید، B2 به شما امکان می‌دهد تا هر دو دستگاه را همزمان با ساعت هوشمند سینک کنید. از لحاظ باتری، TalkBand B2 به شما هفت ساعت مکالمه و پنج ساعت رهگیری فعالیت‌هایتان جواب می‌دهد. کاربران آندروید و iOS هم با استفاده از اپ مرتبط می‌توانند از این دستگاه  روی هر تلفن هوشمندی استفاده کنند. مدل استاندارد TalkBand B2 با قیمت 179 دلار و نسخه پریمیوم آن 19 دلار بفروش خواهد رسید. البته واضح است که مدل طلایی روشن با بند چرم بیشتر خرج داشته باشد.

همچنین این شرکت شدیدا مشغول کار روی TalkBand N1، هدست بلوتوث و بخش کننده موسیقی برای بازار محصولات سلامت و تندرستی است. سخت‌افزار این دستگاه طوری طراحی شده که رهگیرهایی برای سلامتی افراد ارائه کند و به لطف ذخیره ساز چهار گیگابایتی برای هزار تراک آهنگ جا دارد. جزئیات بیشتری درباره N1 منتشر نشده است اما می‌توان قیمتی کمتر از 200 یورو را در اروپا برایش متوقع بود. این دستگاه با اعلان صوتی تعداد قدم‌هایی که برداشته‌اید، درصد تحقق هدفتان را اعلام می‌کند. هواوی می‌گوید این دستگاه خیلی سبک است و وزنی کمتر از 17 گرم دارد و حدود هفت ساعت شارژ باتری دارد. همانطور که احتمالا توقع دارید، ضد عرق، آب و گرد خاک هم هست.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟