دانلود جدیدترین سیستم‌عامل‌های مک و موبایل اپل
چگونه macOS Sierra و iOS 10 را دریافت کنیم؟
اپل در کنفرانس WWDC 2016 دو روز پیش خود دو سیستم‌عامل جدید iOS 10 و macOS Sierra را معرفی کرد و در پاییز امسال به طور رسمی عرضه خواهند شد. اما اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که نمی‌توانید تا پاییز صبر کنید؛ می‌توانید نسخه‌های بتای این دو سیستم‌عامل را دریافت و نصب کنید تا هم با چهره جدید آن‌ها و قابلیت‌های به‌روز شده آشنا شوید و هم آزمایش‌ها و بررسی‌های خود را شروع کنید.

پشتیبان‌گیری از دستگاه قبل از دریافت نسخه‌های بتا

چون نسخه‌های بتای عمومی منتشر شده از سوی اپل هنوز باگ‌ها و اشکالاتی دارند؛ بنابراین بهتر است از کل دستگاه و اطلاعات ذخیره شده روی آن یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. ممکن است نصب نسخه بتای سیستم‌عامل موبایل جدید یا مک جدید باعث شود که به طور کامل نتوانید از دستگاه خود استفاده کنید و بعد به ناچار به حالت اولیه برگردانید. البته، باید بدانید برگرداندن دستگاه‌های مک و گوشی‌های آیفون به حالت اولیه کار چندان ساده‌ای هم نیست. پس؛ پشتیبان‌گیری را جدید بگیرید و قبل از هر کاری مطمپن شوید هر اتفاق غیرمنتظره‌ای بیفتد شما آسیبی نمی‌بینید. 

مطلب پیشنهادی

مهم‌ترین ویژگی‌های iOS 10 اپل چه هستند؟
قابلیت‌های جذاب و کاربردی

همان‌طور که گفتیم نسخه‌های اصلی و رسمی iOS 10 و macOS Sierra در پاییز امسال معرفی می‌شوند ولی نسخه‌های بتای عمومی قرار است ۱۵ روز دیگر و در ماه جولای عرضه شوند که شما باید این نسخه‌ها را دانلود و نصب کنید. 

ثبت‌نام دانلود نسخه‌های بتا

ثبت‌نام برای دریافت نسخه‌های بتای این سیستم‌عامل‌ها بسیار آسان است؛ کافی است وارد سایت Apple Beta Software Program شده و روی کلید Sign up کلیک کنید و اطلاعات Apple ID خود را وارد نمایید. در صفحه بعدی هم باید دستگاه‌های خود را معرفی کنید. 

عضویت دستگاه‌ها

در صفحه بعد نیاز دارید دستگاه‌هایی که قرار است از نسخه بتای سیستم‌عامل‌های جدید دسکتاپ و موبایل استفاده کنند را ثبت‌نام کنید. اپل شما را مطمپن خواهد کرد تا روز انتشار نسخه‌های بتا همه‌چیز برای دستگاه شما آماده است و می‌توانید نسخه‌های جدید را نصب کنید. برای ثبت‌نام و معرفی دستگاه‌های خود باید وارد صفحه بعدی سایت اپل شوید(همان سایت معرفی شده در قسمت قبل)

منتظر بمانید

دیگر نیازی نیست کاری انجام دهید. منتظر بمانید تا ماه جولای از راه برسد و نسخه‌های بتای هر دو سیستم‌عامل در دسترس قرار بگیرند و بعد شما اقدام به نصب و به‌روزرسانی دستگاه‌های خود کنید. در این بازه زمانی دو هفته‌ای می‌توانید از دستگاه خود یک نسخه پشتیبان‌ تهیه کنید یا ویژگی‌های جدید این سیستم‌عامل‌ها را مرور و بررسی نمایید و برای استفاده از هر کدام یک نقشه بکشید. 

iOS 10 و macOS Sierra مجهز به قابلیت‌ها و امکانات جدیدی شدند که حتما برای هر کاربر اپل جذاب و هیجان‌انگیز خواهند بود و باعث راحتی بیشتر در عین کار با آن‌ها می‌شوند و توانایی دستگاه‌های اپل را افزایش می‌دهند. 

=========================

شاید به این مطالب هم علاقه‌مند باشید:

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.
برچسب: 

ایسوس

نظر شما چیست؟