شارژ پنچ دقیقه‌ای
ساعت هوشمند با زمان شارژ فوق سریع
شایعه شده که شرکت Oppo مشغول کار روی اولین ساعت هوشمند خود است، ساعتی که می‌تواند در همان زمانی که شما صرف مسواک زدن می‌کنید، کاملا شارژ شود.

ظاهراً این ساعت قادر است فقط در پنج دقیقه شارژ شود و ناکامی‌های ساخت باتری با شارژ سریع را به گذشته بسپارد. این خبر از یک مطلب روی شبکه اجتماعی Weibo نشأت می‌گیرد که یک تصویر از ساعت احتمالی در آن نشان داده شده است. 

در این مطلب آمده که "پیکربندی آن ناشناس است" به این معنی که مشخصات آن هنوز تصمیم‌گیری نشده و مشخص نیست که این ساعت Android Wear را اجرا می‌کند یا یک سیستم‌عامل اختصاصی. اوپو از آندروید روی تلفن‌های هوشمندش استفاده می‌کند اما آن را تغییر داده و Color OS را ساخته است، یک سیستم‌عامل هیبرید با ساخت منحصربه فرد.

اگر سیستم‌عامل ساعت هوشمند جدید این شرکت Android Wear باشد، عمر باتری  روی ساعت‌های هوشمند فعلی که این سیستم‌عامل را اجرا می‌کنند بین یک تا حداکثر دو روز است. حتی اگر  روی ساعت اوپو یک روز هم باشد مهم نیست چون در یک زمان پنج دقیقه‌ای شارژ می‌شود. حتی اگر فراموش کنید که شب قبل، آن را به برق بزنید هم مهم نیست چون تا وقتی که دندان‌هایتان را مسواک می‌زنید، شارژ شده است. 

 آیا اوپو می‌تواند واقعا ساعت هوشمندی تولید کند که در عرض پنج دقیقه شارژ شود؟ احتمالا بله. زمانی که اوپو تلفن‌های هوشمند Find 7 و N3 را عرضه کرد از ویژگی شارژ سریع هوشمندانه‌ای بهره برد که باتری را در عرض 30 دقیقه تا 70 درصد شارژ می‌کرد. شارژ کامل یک ساعت زمان می‌برد.

Find 7 باتری 3000 میلی‌آمپری دارد، این درحالی‌ست که اکثر ساعت‌های هوشمند باتری 250 تا 400 میلی‌آمپری دارند. حتی اگر زمان پنج دقیقه‌ای بتواند باتری را تا 70 درصد شارژ کند باز هم خیلی کمک می‌کند. هیچ نشانی از زمان معرفی ساعت هوشمند اوپو وجود ندارد اما به گفته‌ سایت GizChina.com منابع ناشناس گفته‌اند که به زودی می‌آید. اوپو اوایل سال اعلام کرد که در آینده باید منتظر سخت‌افزارهای پوشیدنی باشیم. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟