پایین رده جدید لنوو معرفی شد
موتو ای 3 پاور لنوو با پردازنده چهار هسته‌ای و قیمت 119 دلار معرفی شد
علاقمندان به سری محصولات موتورولا که هم اکنون زیرشاخه شرکت لنوو است به گوش باشند! لنوو امروز از گوشی هوشمند جدیدی با نام اختصاصی موتو ای 3 پاور (Moto E3 Power) رونمایی کرد. این گوشی هوشمند محصولی رده پایین و مقرون به صرفه است. با سایت شبکه همراه باشید:

لنوو که شرکت موتورولا را خریداری کرده، سعی داشته که نام سری محصولات موتو این شرکت را حفظ کند. در واقع لنوو به دلیل محبوبیت این سری از محصولات شرکت موتورولا از تغییر آن آن‌ها صرف نظر کرده است. لنوو امسال از دو گوشی رده بالای موتو زد (Moto Z) و موتو زد فورس (Moto Z Force) پرده‌برداری کرد و حال نوبت به یک گوشی اندرویدی رده پایین و مقرون به صرفه می‌رسد. گوشی هوشمند موتو ای 3 پاور محصولی است که امروز با قیمت 119 دلار در کشور هندوستان معرفی شد.

گوشی هوشمند موتو ای 3 پاور از طراحی بسیار مشابهی با گوشی موتو ای 3 بهره می‌برد. سوکت 3.5 میلیمتر هندزفری آن در لبه فوقانی دستگاه تعبیه شده و دکمه‌های فیزیکی آن در لبه سمت راست آن واقع می‌شوند. گوشی هوشمند نامبرده شده قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را ارائه کرده و از صفحه نمایشی 5 اینچی با وضوح تصویر 720 در 1280 پیکسل یا اصطلاحا اچ‌دی بهره‌مند است.

موتو ای 3 پاور

لنوو گوشی هوشمند موتو ای 3 پاور را به تراشه 64 بیتی MT6735P شرکت مدیاتک با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای و فرکانس کاری یک گیگاهرتز مجهز کرده است. این تراشه همچنین از پردازنده گرافیکی Mali-T720 بهره می‌برد. رم گوشی هوشمند موتو ای 3 پاور لنوو ظرفیت 2 گیگابایتی دارد و دستگاه به طور پیش‌فرض فضای ذخیره‌سازی 16 گیگابایتی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این گوشی هوشمند قابلیت پشتیبانی از اتصال حافظه جانبی و رم میکرو اس‌دی (Micro SD) را دارد.

دوربین اصلی و سلفی گوشی هوشمند موتو ای 3 پاور به ترتیب از سنسورهایی 8 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده و باتری آن ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعتی دارد. این گوشی هوشمند از قابلیت شارژ سریع اختصاصی هم پشتیبانی به عمل آورده و یک شارژر 10 واتی به همراه آن عرضه می‌شود. سیستم عامل پیش‌فرض نصب و راه‌اندازی شده در گوشی موتو ای 3 پاور لنوو هم اندروید 6.0 مارشمالو است.

موتو ای 3 پاور

ابعاد کلی بدنه این گوشی 9.55 در 71.6 در 143.8 میلیمتر بوده و وزن آن 153.5 گرم خواهد بود. بنابراین گوشی موتو ای 3 پاور چندان بدنه باریکی ندارد. این گوشی هوشمند امروز در کشور هندوستان به طور رسمی رونمایی شد و قیمت آن معادل با 119 دلار در نظر گرفته شده است. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟