پرچمدار بعدی سامسونگ شامل نسخه‌ای با نمایشگر 4K می‌شود
گلکسی اس 8 در دو مدل و با دستیار Viv AI معرفی می‌شود!
طبق تازه‌ترین گزارش‌های غیر رسمی به دست آمده، احتمالا سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) را در دو نسخه مختلف روانه بازار می‌کند. نسخه برتر این محصول به صفحه‌نمایشی با وضوح تصویر 4K و دوربین دوگانه مجهز می‌شود. با مجله شبکه همراه باشید.

سامسونگ یا غول کره‌ای صنعت موبایل در شرایط خوبی به سر نمی‌برد! فبلت گلکسی نوت 7 برای این کمپانی به شدت دردسرساز شد. سامسونگ دیروز به طور رسمی درخواست لغو فروش فبلت نوت 7 در سراسر دنیا را ارائه کرد و تولید این محصول را متوقف ساخت. اطلاعات دقیق‌تر مربوط به این خبر را می‌توانید از مقاله "سامسونگ رسما درخواست لغو جهانی فروش گلکسی نوت 7 را صادر کرد" مطالعه کنید.

بنابراین به احتمال زیاد گلکسی نوت 7 سامسونگ به تاریخ پیوسته و باید منتظر باشیم که در سال آینده نسخه جدید سری فبلت‌های گلکسی نوت سامسونگ معرفی شود. در این بین رفته رفته به پایان سال 2016 میلادی و آغاز سال 2017 نزدیک می‌شوید و این موضوع به آن معنا است که سامسونگ باید توجه خود را بر روی تولید پرچمدار یا پرچمداران جدید سری گلکسی اس خود معطوف کند!

گلکسی اس 8 سامسونگ

پرچمدار بعدی سامسونگ که مطمئنا باید جور مشکلات فبلت نوت 7 را هم بکشد، گوشی هوشمند گلکسی اس 8 است. این گوشی هوشمند باید به قدری کیفیت داشته باشد که بار دیگر اعتبار زیر سوال رفته سامسونگ را بازگرداند. درست است که طرفداران دوآتیشه سامسونگ، مشکلات ایجاد شده برای فبلت گلکسی نوت 7 را چندان حائز اهمیت ندانسته و آن را دلیلی مبنی بر زیر سوال رفتن کیفیت محصول سامسونگ نمی‌دانند. اما حقیقت امر اینجا است که با مشکلات پدیدار شده برای فبلت نوت 7 به واقع هویت و کیفیت محصولات سامسونگ زیر سوال رفته است.

بنابراین سامسونگ باید با گوشی گلکسی اس 8 اعتبار از دست رفته خود را بار دیگر به دست آورد. این موضوع و اتفاقات رخ داده شده را می‌توان شبیه به مشکلاتی که در سال 2014 میلادی برای شرکت کوالکام و تراشه اسنپدراگون 810 به وجود آمده بود، دانست. کوالکام توانست اعتبار زیرسوال رفته خود را در سال 2015 و با معرفی تراشه قدرتمند اسنپدراگون 820 باز پس گیرد و حال انتظار داریم که سامسونگ هم برای سال 2017 روند مشابهی داشته باشد.

تا کنون شایعات زیادی در رابطه با گوشی هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ منتشر شده است. به عنوان مثال چندی پیش گفته شد که این محصول شامل صفحه نمایشی با چهار لبه خمیده می‌شود! اطلاعات دقیق‌تر مربوط به این خبر را می‌توانید از مقاله "گلکسی اس 8 سامسونگ به نمایشگری با چهار لبه خمیده مجهز می‌شود!" مطالعه کنید. همچنین تاریخ معرفی گلکسی اس 8 سامسونگ هم مشخص شده است. بنابراین کاملا طبیعی است که شایعات مرتبط با این محصول سیر صعودی را طی کنند.

گلکسی اس 8 سامسونگ

طبق تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، ظاهرا سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی اس 8 خود را در دو نسخه مختلف روانه بازار می‌کند. صحبتی در رابطه با نسخه اج این محصول به میان نیامده و تنها گفته شده که نسخه پایه‌ای گلکسی اس 8 به صفحه نمایشی 5.1 اینچی و از نوع سوپر آمولد (Super AMOLED) با وضوح تصویر 2K یا همان QHD مجهز می‌شود. در سمت مقابل نسخه برتر این محصول به نمایشگری 5.5 اینچی و نوع سوپر آمولد با وضوح تصویر 4K یا همان UHD مجهز خواهد شد! همچنین گفته شده که نسخه برتر این گوشی هوشمند از دوربین دوگانه و فوق‌العاده قدرتمندی بهره‌مند می‌شود.

از نظر سیستم روی چیپ (SoC) هم به احتمال زیاد گوشی هوشمند گلکسی اس 8 شامل دو نسخه مختلف می‌شود. نسخه اصلی آن به تراشه اگزینوس 8895 سامسونگ مجهز شده و نسخه‌ دیگر آن از تراشه اسنپدراگون 830 سامسونگ بهره‌مند می‌شود. ضمنا گفته شده که سامسونگ در گوشی گلکسی اس 8 از دستیار صوتی S Voice استفاده نمی‌کند و دستیار صوتی و هوشمند جدیدی با نام Viv AI را در این محصول به کار می‌گیرد.

گلکسی اس 8 سامسونگ

دستیار صوتی جدید و هوشمند سامسونگ توسط تیم Viv Labs توسعه داده شده است. لازم به ذکر است که تیم نامبرده شده، استارتاپی متشکل از اعضای اولیه سازنده دستیار صوتی اپل یعنی سیری (Siri) هستند. بنابراین به احتمال زیاد دستیار صوتی جدید سامسونگ یا Viv AI، قدرتمند عملکرد و کارایی جالب توجهی را به همراه خواهد داشت. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در رابطه با گوشی هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ منتشر نشده است.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟