طراحی مسیر آنتن‌دهی جدید در گلکسی سی 9
تیزر تبلیغاتی فبلت گلکسی سی 9 سامسونگ منتشر شد
سامسونگ به تازگی تیزر تبلیغاتی فبلت گلکسی سی 9 (Samsung Galaxy C9) خود را منتشر کرد. در این تیزر به لبه بالا و سمت راست فبلت سی 9 اشاره مستقیمی شده که می‌تواند نمایانگر طراح مسیر آنتن‌دهی جدیدی باشد که سامسونگ در این محصول لحاظ می‌کند. با مجله شبکه همراه باشید.

سامسونگ بزرگ‌ترین شرکت تولید کننده گوشی در دنیا است. بدون تردید می‌دانید که این شرکت کره‌ای هم اکنون با مشکلات مرتبط با فبلت گلکسی نوت 7 دست و پنجه نرم می‌کند. متاسفانه به دلیل مشکلات فنی که برای فبلت نوت 7 سامسونگ به وجود آمد، دیگر شاهد عرضه این محصول در بازار نخواهیم بود. به بیان دیگر پرونده فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ در حال حاضر بسته شده است!

اما مشکلاتی که برای فبلت گلکسی نوت 7 به وجود آمده‌اند، نمی‌توانند منجر به جلوگیری از ادامه فعالیت‌های این شرکت در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند شوند. سامسونگ بارها و بارها از بحران‌های مالی عظیم بیرون آمده و حال بحران نوت 7 هم بدون تردید توسط سامسونگ پشت سر گذاشته می‌شود. سامسونگ امسال دو گوشی از سری محصولات گلکسی سی خود را معرفی کرد. این دو گوشی گلکسی سی 5 (Galaxy C5) و گلکسی سی 7 (Galaxy C7) نام دارند که به طور اختصاصی در بازار چین عرضه شده‌اند.

مدتی است که شایعات زیادی در رابطه با یک فبلت جالب که سامسونگ در پی تولید آن است شنیده‌ایم. این فبلت بردار بزرگ‌تر سری محصولات گلکسی سی سامسونگ خواهد بود که با نام اختصاصی گلکسی سی 9 معرفی می‌شود. چندی پیش این فبلت توانست از سازمان FCC تأییدیه دریافت کند که این موضوع نشان می‌داد به احتمال زیاد سامسونگ قصد دارد این محصول را علاوه بر چین در سایر بازارهای جهانی نظیر بازار ایالات متحده هم عرضه کند. حال شاهد انتشار تیزر تبلیغاتی گوشی گلکسی سی 9 از سوی سامسونگ هستیم.

تیزر گلکسی سی 9 سامسونگ

همانطور که مشاهده می‌کنید در تیزر ارائه شده، به گوشه سمت راست و بالای گوشی گلکسی سی 9 اشاره مستقیمی شده است. اغلب کارشناسان عقیده دارند که هدف سامسونگ از ارائه این تیزر نمایش دادن طرح جدیدی بوده که به احتمال زیاد در مسیر آنتن‌دهی گوشی گلکسی سی 9 آن را پیاده‌سازی کرده است. در این تیزر همچنین یک دکمه فیزیکی هم در لبه سمت راست بدنه دستگاه مشاهده می‌شود.

اما طبق خبرهایی که پیش از این در رابطه با فبلت گلکسی سی 9 سامسونگ منتشر شده بود، پیش‌بینی می‌کنیم که این محصول از صفحه نمایشی 5.9 اینچی با وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل یا به اصطلاحا فول اچ‌دی بهره‌مند شود. رم آن 6 گیگابایتی بوده و حافظه داخلی دستگاه به طور پیش‌فرض ظرفیت 64 گیگابایتی دارد. سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در این فبلت، تراشه اسنپدراگون 652 کوالکام خواهد بود و دوربین اصلی دستگاه از سنسوری 16 مگاپیکسلی بهره‌مند می‌شود. همچنین گفته شده که سامسونگ فبلت گلکسی سی 9 خود را به طور پیش‌فرض از سیستم‌عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو بهره‌مند می‌کند.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟