شیائومی رسما از فبلت می نوت 2 رونمایی کرد: جایگزین عالی برای گلکسی نوت 7 سامسونگ!
شرکت چینی شیائومی ساعاتی پیش به طور رسمی از فبلت شیائومی می نوت 2 (Xiaomi Mi Note 2) رونمایی کرد. این فبلت فوق‌العاده زیبا می‌تواند تسکینی برای زخم‌ افرادی باشد که از عدم عرضه گلکسی نوت 7 سامسونگ شاکی هستند! با سایت شبکه همراه باشید تا نگاهی به مشخصات فنی فبلت فوق‌العاده زیبای شیائومی می نوت 2 داشته باشیم.

شرکت شیائومی به دلیل عرضه محصولات باکیفیت و در عین حال مقرون به صرفه طی چند سال اخیر توانسته رشد چشمگیری در صنعت موبایل داشته باشد. شاید تا چند وقت پیش کمتر کسی نام این شرکت را می‌شناخت اما هم اکنون شیائومی تقریبا در سطح جهانی یک برند شناخته شده است.

مطلب پیشنهادی

بهترین اسمارت‌فون‌های زیر ۵۰۰ هزار تومان بازار ایران
راهنمای خرید گوشی هوشمند ارزان قیمت (مهر ماه 95)

شیائومی امسال از سه محصول رده بالا رونمایی کرد. این سه محصول به ترتیب گوشی شیائومی می 5 (Xiomi Mi 5)، شیائومی می 5 اس (Xiaomi Mi 5s) و شیائومی می 5 اس پلاس (Xiaomi Mi 5s Plus) نام دارند. حال این کمپانی پس از گذشت 1.5 سال از نسخه جایگزین فبلت شیائومی می توت به عنوان چهارمین محصول رده بالای امسال خود پرده‌برداری کرده است. فبلت مورد نظر با نام اختصاصی شیائومی می نوت 2 معرفی شده است.

شیائومی می نوت 2

فبلت شیائومی می نوت 2 ظاهر فوق‌العاده شیک و جذابی دارد. علاوه بر ظاهر شیک، مشخصات فنی این محصول هم فوق‌العاده هستند، از اینرو بسیاری از افراد و کارشناسان عقیده دارند که این فبلت در حال حاضر بهترین جایگزین موجود برای فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ است. اگر شما هم از علاقمندان به خرید فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ بودید و با مشکلات ایجاد شده برای آن نا امید شده‌اید، توصیه می‌کنیم که با خرید شیائومی می نوت 2 بار دیگر شور و هیجان از دست رفته خود را احیاء کنید.

بدنه فبلت شیائومی می نوت 2 از مواد شیشه‌ای و فلزی ساخته شده است. لبه‌های صفحه نمایش این فبلت حالتی خمیده دارند و این خمیدگی در پنل پشتی دستگاه هم ارائه شده است. به بیان دیگر لبه پشت و جلوی فبلت شیائومی می نوت 2 خمیده است. شیائومی ای سبک از طراحی بدنه را با لقب "3D Glass" به معنای "شیشه سه بعدی" معرفی کرده است. در زیر صفحه نمایش این محصول دکمه هوم (Home) دستگاه واقع شده که نقش اسکنر اثر انگشت آن را نیز ایفاء می‌کند. دکمه پاور (Power) و تنظیم صدا (Volume) این فبلت در لبه سمت راست آن تعبیه شده‌اند و شیار سیم کارت دستگاه در لبه سمت چپ آن قرار دارد.

شیائومی می نوت 2

صفحه نمایش شیائومی می نوت 2 یک نمایشگر سوپر آمولد (Super AMOLED) و 5.7 اینچی است که وضوح تصویر 1560 در 1440 یا به اصطلاحا QHD را ارائه می‌کند. این محصول از نظر ظرفیت رم شامل دو نسخه 4 و 6 گیگابایتی می‌شود که هر یک به ترتیب حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی را به همراه دارند. سیستم روی چیپ (SoC) بکار گرفته شده در فبلت شیائومی می نوت 2، تراشه اسنپدراگون 821 کوالکام است که در حال حاضر یکی از قدرتمندترین تراشه‌های موبایلی موجود و پرچمدار شرکت کوالکام به شمار می‌رود.

دوربین اصلی فبلت شیائومی می نوت 2 از سنسوری 22.5 مگاپیکسلی و از نوع IMX318 شرکت سونی تشکیل شده و دوربین سلفی آن متشکل از سنسوری 8 مگاپیکسلی است. با توجه به بهره‌مندی فبلت شیائومی می نوت 2 از تراشه اسنپدراگون 821 جای تعجبی ندارد که این محصول از نسخه 3.0 قابلیت شارژ سریع کوالکام یا همان "Qualcomm Quick Charge 3.0" هم پشتیبانی کند. باتری این محصول ظرفیت 4070 میلی آمپر ساعتی دارد و دستگاه از اتصال LTE 4G پشتیبانی می‌کند.

شیائومی می نوت 2

سیستم‌عامل پیش‌فرض نصب شده بر روی فبلت شیائومی می نوت 2 نسخه 6.0 سیستم‌عامل اندروید با لقب مارشمالو است. البته رابط کاربری اختصاصی این شرکت با نام MIUI 8 هم در کنار آن نصب و راه‌اندازی شده است. فبلت شیائومی می نوت 2 در دو رنگ مشکی و نقره‌ای روانه بازار می‌شود.

شیائومی عنوان داشته که نسخه مجهز به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی این فبلت در کشور چین با قیمت 413 دلار عرضه می‌شود و نسخه مجهز به رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی آن در چین با قیمت 487 دلار روانه بازار خواهد شد. شیائومی همچنین اشاره داشته که فبلت شیائومی می نوت 2 در بازارهای جهانی تنها در یک نسخه مجهز به رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی و با قیمت 516 دلار عرضه می‌شود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟