آیا گلکسی اس 8 خلاء گلکسی نوت 7 را پر می‌کند؟
منتظر دو نسخه 5.7 و 6.2 اینچی و "بدون حاشیه" گلکسی اس 8 باشید!
طبق تازه‌ترین گزارش‌های غیر رسمی به دست آمده، ظاهرا سامسونگ قصد دارد که با ایجاد یک طراحی متفاوت در گوشی هوشمند گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) خود خلاء گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) را پر کند! آن دسته از کاربرانی که تمایل به خرید فبلت‌های مجهز به نمایشگر بزرگ سامسونگ دارند با جمع‌آوری گلکسی نوت 7 ناامید شده‌اند، کافیست که 3 ماه دیگر و معرفی گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ صبور باشند. با سایت شبکه همراه باشید.

با نزدیک شدن به پایان سال 2016 باید منتظر پرچمداران جدید شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند باشیم. در ماه فوریه شاهد برگزاری "کنفرانس جهانی موبایل 2017" یا همان رویداد "MWC 2017" خواهیم بود و طبق روال گذشته، بی‌شک سامسونگ در این کنفرانس از پرچمداران جدید سری گلکسی اس خود رونمایی می‌کند.

تا کنون شایعات زیادی در رابطه با گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ شنیده‌ایم و طبق آخرین شایعات مرتبط با این محصول، دریافتیم که گلکسی اس 8 به صفحه نمایشی با وضوح تصویر 4K مجهز نمی‌شود! ظاهرا سامسونگ عقیده دارد که تجهیز این گوشی به نمایشگر 4K یک اقدام افراطی بوده و به شدت بر روی مصرف شارژ باتری دستگاه تاثیرگذار است.

دو گوشی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ سال گذشته با کدهای اختصاصی SM-G930 و SM-G935 معرفی شدند. طبق روالی که سامسونگ در پیش گرفته، پیش‌بینی می‌شود که دو گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 اج سامسونگ امسال با کدهای اختصاصی SM-G940 و SM-G945 معرفی شوند. اما تازه‌ترین ادعای آقای ایوان بلاس (Evan Blass) از موضوع دیگری خبر می‌دهد.

بنا به ادعای آقای بلاس، سامسونگ قصد دارد که از کدهای SM-G950 و SM-G955 برای دو پرچمدار جدیدش استفاده خواهد کرد. دلیل این موضوع احتمالا به اعتقاد برخی از کشورهای آسیایی مبنی بر شوم بودن عدد 4 ارتباط دارد! شاید هم سامسونگ به دلیل تغییرات زیادی که در دو گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 اج ایجاد می‌کند، قصد دارد که در کد آن‌ها جهشی ارائه نماید.

موضوع جالب‌توجه‌تر این است که احتمالا سامسونگ برای جلب رضایت طرفداران سری فبلت‌های گلکسی نوت و پر کردن خلاء فبلت گلکسی نوت 7، دو نسخه فبلت مانند گوشی هوشمند گلکسی اس 8 را روانه بازار می‌کند. ظاهرا نسخه‌ای از گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ به صفحه نمایش 5.7 اینچی مجهز می‌شود و نسخه‌ای دیگر از آن به یک نمایشگر 6.2 اینچی تجهیز خواهد شد که احتمالا "گلکسی اس 8 اج پلاس" نامیده می‌شود. گفته شده که صفحه نمایش این دو فبلت از لبه‌های خمیده بهره‌مند می‌شود و سبک "بدون حاشیه" یا به اصطلاح "Bezel-less" دارد.

همچنین گفته می‌شود که اسکنر اثر انگشت کاربر از پنل جلویی دو نسخه فبلت مانند گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ حذف می‌شود. ظاهرا صفحه نمایش پرچمدار بعدی سامسونگ با استفاده از تکنولوژی‌های خاصی، قابلیت اسکن اثر انگشت کاربر را ارائه می‌کند. عرضه نسخه‌های مجهز به صفحه نمایش 5.7 و 6.2 اینچی گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ رویکردی است که این شرکت کره‌ای به منظور جلب رضایت طرفداران سری فبلت‌های گلکسی نوت خود و مشکلات فبلت نوت 7 در پی گرفته است. بنابراین طرفداران فبلت‌های سامسونگ باید چیزی در حدود 3 ماه دیگر صبور باشند تا بتوانند یک فبلت جدید و قدرتمند و ساخت شرکت سامسونگ را خریداری کنند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟