نگاهی به مانیتورهای جدید لنوو داشته باشید
لنوو دو مانیتور جدید و بدون حاشیه رونمایی کرد + گالری عکس
شرکت لنوو به صورت رسمی از دو مانیتور جدید رونمایی کرد. این دو مانیتور یا مونیتور از حاشیه‌های بسیار باریکی بهره می‌برند، از اینرو می‌توان آن‌ها را مانیتور بدون حاشیه محسوب کرد. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر مشخصات فنی دو مانیتور جدید و بدون حاشیه لنوو داشته باشیم.

هر دو مانیتور جدید و بدون حاشیه شرکت لنوو از سری محصولات تینک‌ویژن (ThinVision) هستند. یکی از این دو مانیتور ThinkVision P24h نام دارد و مانیتور دیگر ThinkVision P27h نامیده شده است. سبک طراحی هر دو مانیتور یکسان است و هر دو محصول کیفیت بالایی دارند. حاشیه یا لبه‌های صفحه نمایش دو مانیتور جدید لنوو بسیار باریک طراحی شده است، از اینرو ما این دو مانیتور را بدون حاشیه محسوب می‌کنیم.

مطلب پیشنهادی

از نمایشگاه CES 2017 چه انتظاراتی داریم؟
سامسونگ، ال‌جی، سونی و دیگران برای CES چه برنامه‌ای دارند؟

پنل نمایشگری که در مانیتور جدید و بدون حاشیه لنوو از آن استفاده شده، از نوع IPS است و وضوح تصویر 1440 در 2560 پیکسل را ارائه می‌کند. تفاوت اصلی این دو مانیتور مربوط به اندازه و ابعاد آن‌ها می‌شود. همانطور که از نام این دو مانیتور مشخص است، یکی از آن‌ها 27 اینچی بوده و نسخه دیگر 24 اینچی (23.8 اینچی) است. شرکت لنوو اشاره داشته که عرضه هر دو مانیتور جدیدش از ماه مارس سال 2017 آغاز می‌شود و نسخه 24 و 27 اینچی آن‌ها به ترتیب قیمت 259 دلار و 329 دلار را به همراه دارد.

لنوو اشاره کرده که دو مانیتور جدید و بدون حاشیه‌اش از دقت بالایی برخوردار هستند و از نظر کیفیت کالیبره شده می‌باشند. این موضوع سبب می‌شود که کیفیت نمایش رنگ و جزئیات در این دو نمایشگر به شکل محسوسی افزایش یابد و این دو محصول انتخاب مناسبی برای عکاسان، افراد علاقمند به ویرایش عکس، گرافیک و ... باشند. دو مانیتور جدید و بدون حاشیه لنوو به پورت یو‌اس‌بی نوع سی (USB Type C) مجهز هستند و پورت اتصال یو‌اس‌بی اختصاصی تعبیه شده در لپ‌تاپ‌های جدید لنوو را هم به همراه دارند.

دو مانیتور جدید و بدون حاشیه لنوو ظاهر شیک و جذابی دارند و این موضوع از جمله نقاط قوت طراحی این دو محصول به شمار می‌رود. لنوو برای هر یک از این مانیتورها پنج دیسپلی پورت دیجیتال (Digital Display Port) و چهار پورت یو‌اس‌بی را هم در نظر گرفته است. از دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های دو مانیتور جدید و بدون حاشیه لنوو می‌توان به زمان پاسخ 6 میلی ثانیه‌ای، طراحی غیر براق نمایشگر به منظور جلوگیری از بازتاب نور آزاردهنده، تجهیز به پورت اتصال USB 3.0، دو پورت اچ‌دی‌ام‌آی (HDMI) و یک استند اختصاصی اشاره داشت. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟