علاوه بر ضبط تصاویر نظارتی، کیفیت هوا و دمای اتاق کودک خود را نیز کنترل کنید
دستگاه نظارت کودک فوق پیشرفته نت‌گیر معرفی شد + عکس
بعد از چند دهه موفقیت در بازار شبکه، Netgear اولین گام‎های خود را در زمینه امنیت نوزادان برمی‎دارد. بعد از معرفی دوربين‎های Arlo surveillance، امسال قرار است این شرکت اولین دستگاه نظارتی کودک خود با نام Arlo Baby را توليد کند.

از آنجا که ابزار نظارتی کودکان چیزهایی بیشتر از یک واکی تاکی معمولی هستند، ابزار هوشمند نظارت کودک Netgear از مجموعه‎ای نسبتا پیچیده از ابزار فناوری تشکیل شده است. این سیستم شامل صدای دو طرفه، هشدار دهنده‎های صوتی و حرکتی، امکان دسترسی از راه دور به ویدیوهای 1080p با قابلیت دید در شب و سنسورهایی که کیفیت هوا، دما و رطوبت را تحت نظر دارند. پخش کننده موزیک داخلی با انواع مختلفی از لالایی‎ها و چراغ خواب LED قابل برنامه ریزی نیز از دیگر امکانات این سیستم نظارتی است.

مطلب پیشنهادی

سیستم هشداردهنده تشخیص دود مناسب هر خانه‌ای + عکس
مجموعه محصولات جدید هوشمندسازی خانه Netatmo

Arlo Baby بعد از ارائه آن به بازار در بهار امسال، 250 دلار قیمت خواهد داشت. شما با صرف هزینه بیشتر می‎توانید یک نمایشگر LCD اختصاصی 7 اینچی را نیز به این مجموعه اضافه کنید. با در اختیار داشتن این نمایشگر نه تنها برای مراقبت دیگر نیازی به تلفن هوشمند نخواهید داشت، بلکه در نبود شبکه وای‎فای می‎توانید مستقیما آن را به دوربين متصل كنيد. زمانی که Arlo Baby فعال است ویدیوی 7 روز گذشته را به طور مداوم روی کلاود ضبط می‎کند. و در نهایت این که این دستگاه برای مواقعی که نمی‎توانید آن را در کنار پریز برق وصل کنید از یک باتری قابل شارژ استفاده می‎کند.

Netgear قصد دارد یک دوربين 40 دلاری و لوازم جانبی 20 دلاری را نیز برای فروش آماده کند تا این سیستم به شکل اسباب بازی عرضه شود.

برای مشاهده دیگر اخبار نمایشگاه CES 2017 می‎‎‌توانید اینجا کلیک کنید.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟