خبر خوب برای طرفداران ویندوز ۱۰ و دنیای بازی
ویندوز ۱۰ به مود گیم با کارایی فوق‌العاده تجهیز می‌شود
مایکروسافت برای ارائه قابلیت‌های گیمینگ آپدیت Windows 10 Creators وسواس زیادی به‌خرج داد و حالا آماده آن است که این بسته را منتشر کند؛ البته در این بین ویژگی‌های دیگری هم هستند که هم‌چنان اسرارآمیز هستند.

1606683296_1_0.gif

این غول فناوری دنیای نرم‌افزار اعلام کرد این هفته "مود گیم ویندوز 10" را که بخش اعظم آن ناشناخته است به‌عنوان بخشی از پیش‌نمایش‌های اینسایدر ارائه می‌کند. البته بهینه‌سازی‌های آن تا زمانی‌که بسته‌های بعدی منتشر نشوند به‌طور کامل قابل استفاده نخواهد بود. ولی چیزی که باعث خشنودی است برطرف کردن برخی ابهامات موجود در خصوص این آپدیت‌ها از سوی مایکروسافت است.

مطلب پیشنهادی

بالاخره مایکروسافت در مقابل خواسته کاربران تسلیم شد
با به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۰ آپدیت‌ها را کنترل کنید

به‌گفته مایکروسافت: «مود گیمی که به‌زودی ارائه می‌شود، به‌گونه‌ای طراحی و نوشته شده که به کارایی گیمینگ پی‌سی سرعت بیشتری می‌دهد. این مود هم به بازی‌های معمول ویندوز یعنی Win32 کمک می‌کند و هم به عناوین مدرن‌تر یعنی UWP. بنابراین؛ کاربران نیازی به توجه بیش از حد به نوع بازی که انجام می‌دهند؛ ندارند.» مایکروسافت می‌گوید: «به‌زودی خبرهای بیشتری در خصوص نحوه کار آن خواهید شنید.»

این خبر درست زمانی منتشر می‌شود که مایکروسافت توضیحات بیشتری در رابطه با ارتقاهای جدید ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ که طی ماه‌های آینده صورت خواهد گرفت؛ ارائه کرد. قابلیت پخش زنده Beam کانون توجه هر دو پلتفرم است و به کاربر این امکان را می‌دهد تا به‌سادگی بازی‌هایی را که انجام می‌دهد با دیگران به‌اشتراک بگذارد. علاوه بر این؛ ایکس‌باکس وان از یک ویژگی پیشرفته و همیشه در دسترس به‌نام Guide بهره می‌برد که دسترسی سریع به کنترل‌های موسیقی و ضبط بازی را فراهم می‌کند.

مطلب پیشنهادی

موقع به‌روزرسانی ویندوز 10 از پشت کامپیوتر بلند نشوید!

هر دو پلتفرم از به‌روزرسانی‌های ایکس‌باکس لایو بهره خواهند برد. با این آپدیت‌های جدید کاربران می‌توانند با دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی در ارتباط باشند؛ از فید اکتیویتی که دوستدار فضای اجتماعی است بهره ببرند؛ ابزار بهتری را برای کلوب‌ها و پست‌‌های در جستجوی گروه در اختیار بگیرند و در بازی‌هایی مانند Killer Instinct و World Of Tanks تورنمنت‌های شخصی راه‌اندازی کنند. پس اگر اهل گیم هستید کمی صبور باشید چون خبرهای هیجان‌انگیزی در راه است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟