هوگو بارا و مارک زاکربرگ برای موفقیت‌ فیسبوک همکاری می‌کنند
هوگو بارا به فیسبوک پیوست!
پس از اینکه آقای هوگو بارا (Hugo Barra) از شرکت شیائومی جدا شد، معلوم نبود که مقصد بعدی وی کجاست! حال و بر اساس جدیدترین توییت آقای مارک زاکربرگ (Mark Zuckerberg)، به نظر می‌رسد که آقای بارا به فیسبوک ملحق شود و در کنار مارک زاکربرگ برای موفقیت‌های آینده بخش واقعیت مجازی (Virtual reality) فیسبوک تلاش کند! با سایت شبکه همراه باشید.

اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش خبری مبنی بر جدایی آقای هوگو بارا از شرکت شیائومی منتشر شد. اطلاعات دقیق‌تر مربوط به این خبر را می‌توانید از مقاله "آقای هوگو بارا شرکت شیائومی را ترک می‌کند!" مطالعه کنید. آقای هوگو بارا (Hugo Barra) که تقریبا سه سال و نیم پیش از شرکت گوگل جدا شد و به عنوان معاون تجارت‌های بین‌المللی شرکت چینی شیائومی فعالیت کرد و توانست این کمپانی چینی را به اهداف اصلی خود برساند. پس از جدایی بارا از شیائومی مشخص نبود که مقصد بعدی وی کجاست! حال به نظر می‌رسد که این مقصد مشخص شده است!

آقای مارک زاکربرگ به تازگی توییتی در توییتر ارسال کرده و مدعی شده که قرار است آقای هوگو بارا به شرکت فیسبوک ملحق شود و به عنوان نائب رئیس بخش واقعیت مجازی فیسبوک استخدام شود. پست آقای زاکربرگ در توییتر به صورت زیر است:

"هوگو بارا به فیسبوک ملحق می‌شود تا هدایت بخش واقعیت مجازی این شرکت را بر عهده بگیرد! فعالیت‌های تیم بارا شامل تیم آکولیس هم می‌شود. هوگو بارا به تازگی از چین خارج شده و حالا در کنار ماست و باری موفقیت هرچه بیشتر بخش واقعیت مجازی فیسبوک با ما همکاری می‌کند."

با توجه به سوابق کاری آقای هوگو بارا و عملکرد موفق وی در شرکت‌های گوگل و شیائومی، پیش‌بینی می‌کنیم که وی بتواند تحول عظیمی در وضعیت فیسبوک و عملکرد بخش واقعیت مجازی آن ایجاد کند. نظر شما در رابطه با این موضوع و همکاری دو جوان مستعد دنیای تکنولوژی یعنی آقای هوگو بارا و مارک زاکربرگ چگونه است؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟