اجازه دهید تلفنتان مربی فوتبال شما باشد
فوتبال را زیر نظر این توپ هوشمند یاد بگیرید
ما قبلا هم شاهد چند توپ فوتبال هوشمند مجهز به سنسورهای یکپارچه بوده‎ایم که پارامترهایی مثل چرخش و مسیر توپ را ردگیری می‎کردند. اما حالا یک توپ جدید رویکردی متفاوت به کسب مهارت هوشمند دارد و مغز متفکر آن از طریق یک اپلیکیشن به تلفن هوشمند شما محول شده است.

این توپ فوتبال هوشمند که DribbleUp نام دارد از هیچ تجهيزات الکترونیک داخلی برخوردار نیست، در عوض نشانه گذاری‎هایی روی خود دارد که به آن اجازه می‎دهد از طریق یک اپلیکیشن رایگان iOS/Android ردگیری شود.

کاربران کار را با باز کردن اپلیکیشن آغاز می‎کنند، تلفن هوشمند خود را روی پایه نگهدارنده همراه این توپ می‎گذارند، سپس با نمایش توپ در تلفن این اپلیکیشن می‎تواند روی آن قفل کند. بعد آنها به عقب برگشته و از طریق یک سری تمرین‎های آموزشی، از طریق دو نشانه صوتی و تصویری هدایت می‎شوند. وقتی تمرینات به صورت داخلی انجام می‎شود می‎توان تلفن را به یک تلویزیون متصل کرد تا پیگیری آموزش‎ها راحت‎تر انجام شود.

تمرین‎ها به سه دسته اصلی تقسیم می‎شوند: شوت کردن، مهارت‎های حرکتی و کار در زمین. همین‎طور که مهارت‎های بازیکن افزایش پیدا می‎کند تمرینات نیز سخت‎تر می‎شود. این اپلیکیشن بعد از هر تمرین بازخورد ارائه می‎کند و به وضعیت عملکرد بازیکنان امتیاز می‎دهد.

سازندگان مدعی هستند که خود توپ از کیفیتی استاندارد و در سطح مسابقات رسمی‎ برخوردار است و جنس پوسته آن از چرم مصنوعی ساخته شده است. این توپ در سه اندازه ساخته شده است تا بتواند نیاز گروه‎های سنی مختلف را برطرف کند.

اریک و مارک فورکوش، دو برادری که DribbleUp را ساخته‎اند، قبلا هم موفقیت عملکرد طراحی مشابه روی توپ بسکتبال را تجربه کرده‎اند. آنها در حال حاضر این توپ فوتبال را در کیک استارتر قرار داده‎اند تا برای تولید آن سرمایه جمع آوری کنند. اگر همه چیز طبق برنامه پیش رود، شما با پرداخت یک بیعانه 49 دلاری در ماه اکتبر صاحب یکی از این توپ‎ها خواهید شد. قیمت خرده فروشی این محصول 89.99 دلار خواهد بود.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟