مجله کاستومر ریپورتز اپل را به چالش کشید!
گلکسی اس 7 از آیفون 8 بهتر است!
مجله کاستومر ریپورتز (Customer Reports) که یک مجله شناخته شده و کاملا بی‌طرف برای نقد گجت‌های مختلف و ارائه پیشنهادات خرید به کاربران است، طی یک بیانیه جالب اشاره داشته که گلکسی اس 7 سامسونگ از آیفون 8 اپل بهتر است! با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

اگر با مراجع و منابع قابل اعتماد بررسی کننده گجت‌های هوشمند آشنا باشید، کاستومر ریپورتز را می‌شناسید. کاستومر ریپورتز یک مجله تحلیلی است که ضمن بررسی گجت‌های مختلف از قبیل اسمارتفون به ارائه پیشنهاد خرید و درجه‌بندی کیفی آن‌ها می‌پردازد. این مجله فعالیت‌های کاملا بی‌طرفانه‌ای را انجام داده و از پیشنهاد خرید محصولات مختلف هیچ درآمدی کسب نمی‌کند. همین مسئله سبب شده که کاستومر ریپورتز به یکی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین منابع بررسی کننده اسمارتفون‌ها و گجت‌های دیگر تبدیل شود.

کاستومر ریپورتز به تازگی در یک گزارش بسیار جالب اشاره داشته که گلکسی اس 7 سامسونگ (پرچمدار سال 2016 این شرکت) از آیفون 8 اپل (پرچمدار سال 2017 این شرکت) محصول بهتری برای کاربران خواهد بود! این گزارش سر و صدای زیادی بر پا کرده و توجه بسیاری از افراد را جلب نموده است. در بررسی‌های کاستومر ریپورتز هر دو گوشی گلکسی اس 7 و آیفون 8 پلاس اپل نمره کلی 80 را به ثبت رسانده‌اند، اما با این حال این مجله به دلیل عمر باتری بهتر و کیفیت مطلوب‌تر اسپیکر مکالمه گلکسی اس 7، خرید آن را نسبت به خرید آیفون 8 توصیه کرده است.

جالب است بدانید که بر اساس بررسی مجله کاستومر ریپورتز دو گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ هم با کسب امتیاز 81 به مراتب از آیفون 8 بهتر هستند. همچنین دو گوشی گلکسی نوت 8 و ال‌جی جی 6 هم از سوی کاستومر ریپورتز امتیاز 80 را کسب کرده‌اند و این منبع خرید این دو گوشی را بعد از آیفون 8 توصیه کرده است. نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟ آیا شما هم گلکسی اس 7 سامسونگ را به آیفون 8 ترجیح می‌دهید؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟