منتظر نسخه جدید پرچمدارکش وان‌پلاس باشید!
نسخه پرچمدارکش وان‌پلاس 5T بیست‌و‌‌پنجم آبان معرفی می‌شود!
شرکت وان‌پلاس به صورت رسمی تیزری را منتشر کرد که نشان می‌دهد گوشی هوشمند وان‌پلاس 5T به عنوان جدیدترین پرچمدار این کمپانی در روز بیست و پنجم آبان ماه مصادف با هفدهم نوامبر رسما معرفی می‌شود. با سایت شبکه همراه باشید.

حتما با شرکت وان‌پلاس و سری اسمارتفون‌هایش آشنا هستید. گوشی‌های این شرکت با لقب پرچمدارکش روانه بازار می‌شوند. دلیل این لقب آن است که گوشی‌های وان‌پلاس در مقایسه با دیگر پرچمداران اندرویدی قدرت و کیفیت عالی داشته و در عین حال قیمت رقابتی و کمتری هم دارند.. گوشی وان‌پلاس 5T جدیدترین نسخه از سری گوشی‌های پرچمدار شرکت وان‌پلاس محسوب می‌شود که مدتی است شایعات زیادی در مورد آن می‌شنیدیم.

حال انتظارها به پایان رسیده و شرکت وان‌پلاس به صورت رسمی عنوان داشته که گوشی هوشمند وان‌پلاس 5T را طی کنفرانسی  اختصاصی در روز بیست و پنجم آبان ماه معرفی می‌کند. طبق گزارش‌های قبلی انتظار داریم که این گوشی از تراشه اسنپدراگون 835 بهره‌مند شود و ز نظر ظرفیت رم در دو نسخه مختلف با ظرفیت‌های 6 و 8 گیگابایتی معرفی گردد که به ترتیب از حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی هم بهره‌مند می‌شوند.

صفحه نمایش 6 اینچی با وضوح تصویر 2160 در 1080 پیکسل، دوربین اصلی دوگانه و متشکل از دو سنسور 20 و 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی قدرتمند 20 مگاپیکسلی هم از دیگر مشخصات فنی احتمالی گوشی وان‌پلاس 5T محسوب می‌شوند. نظر شما در مورد این اسمارتفون چیست؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟