تبدیل نمایشگر گوشی به فلش سلفی با اپلیکیشن Selfie Flash
چگونه هر گوشی اندرویدی را به فلش سلفی مجهز کنیم؟
اگر گوشی اندرویدی شما به چراغ فلش سلفی مجهز نیست و این امر سبب شده که نتوانید در محیط‌های کم‌ نور و تاریک عکس‌های سلفی خوبی ضبط کنید، نگران نباشید چون این مشکل با استفاده از اپلیکیشن Selfie Flash دیگر آزاردهنده نخواهد بود! با سایت شبکه همراه باشید.

مقدمه

با پیشروی و گسترش استقبال کاربران از اپلیکیشن‌هایی مثل اینستاگرام و فراگیر شدن سلفی گرفتن، کیفیت دوربین سلفی گوشی‌ها بیش از پیش حائز اهمیت شده است. یکی از معضلاتی که اغلب کاربران برای سلفی گرفتن با آن مواجه هستند، مربوط به مشکل عکسبرداری سلفی در محیط‌های کم نور و تاریک می‌شود! اگرچه برخی از کمپانی‌ها برای رفع این مشکل، دوربین سلفی گوشی‌هایشان را هم به چراغ فلش اختصاصی مجهز کرده‌اند، اما با این ال اغلب گوشی‌ها از چراغ فلش سلفی بهره نمی‌برند!

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به عکسبرداری سلفی علاقه خاصی دارند و با مشکل سلفی گرفتن در محیط‌های کم نور و تاریک مواجه هستند، نگران نباشید چرا که این مسئله با اپلیکیشن Selfie Flash قابل حل است. اپلیکیشن مذکور صفحه نمایش گوشی اندرویدی شما را به چراغ فلش دوربین سلفی تبدیل می‌کند و بدین ترتیب عکسبرداری در محیط‌های تاریک و کم نور را به بهترین شکل ممکن امکانپذیر خواهد کرد. با سایت شبکه همراه باشید تا نحوه بکارگیری و عملکرد این اپلیکیشن را برایتان شرح دهیم.

چگونه هر گوشی اندرویدی را به فلش سلفی مجهز کنیم؟

برای اینکه بتوانید از صفحه نمایش گوشی خود به عنوان چراغ فلش دوربین سلفی استفاده کنید، اپلیکیشن Selfie Flash را در گوشی هوشمندتان نصب کنید. با کلیک بر روی این قسمت می‌توانید این اپلیکیشن کارآمد را از گوگل پلی استور دانلود کنید. لازم به اشاره است که اپلیکیشن مذکور به صورت رایگان عرضه شده و برای استفاده از آن نیازی به روت بودن گوشی اندرویدی هم وجود ندارد.

بعد از اینکه برنامه مذکور را در گوشی اندرویدیتان نصب کردید، آن را اجرا کنید. گزینه Allow Camera Overlay را انتخاب و با زدن تیک گزینه Allow display over other apps به اپلیکیشن Selfie Flash اجازه دهید تا نمایشگر گوشی را در شرایط مورد نیاز مثل یک چراغ فلش فعال کند. 

بعد از اینکه گزینه Allow display over other apps را فعال کردید، کلید "بازگشت به عقب" یا همان "Back" گوشی اندرویدی خود را لمس کنید. این بار گزینه Allow Usage Access را در اپلیکیشن Selfie Flash انتخاب کنید. در لیست ارائه شده گزینه Selfie Flash را انتخاب نمایید. سپس گزینه Permit usage access را در حالت فعال قرار دهید.

بعد از انجام کارهای فوق وارد منوی اصلی برنامه Selfie Flash می‌شوید. در بخش فوقانی صفحه اسلایدر موجود در کنار گزینه Stopped را لمس کنید تا پنجره پاپ‌آپی نمایان شود. در این پنجره پاپ‌آپ گزینه Allow را انتخاب کنید. بدین ترتیب اپلیکیشن Selfie Flash آماده استفاده است و تنظیمات گوشی را به گونه‌ای بهینه‌سازی کرده که بتوان از نمایشگر آن به عنوان چراغ فلش دوربین سلفی استفاده کرد.

حالا اپلیکیشن دوربین گوشی اندرویدی خود را اجرا کنید و دوربین سلفی آن را فعال نمایید. در این شرایط یک دایره کوچک در وسط صفحه نمایان می‌شود که با لمس آن قابلیت بکارگیری نمایشگر به عنوان دوربین سلفی فعال و غیر فعال می‌شود. شما می‌توانید در حین فعال بودن این قابلیت، اندازه دایره سفید رنگی که در وسط صفحه نمایش ایجاد شده را تغییر دهید. در نظر داشته باشید که هرچه اندازه این دایره بزرگ‌تر باشد، روشنایی بیشتری از سوی نمایشگر به سمت سوژه عکس ساطع خواهد شد. بنابراین به این صورت می‌توانید صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود را به چراغ فلش دوربین سلفی تبدیل کنید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش ترفند جالبی پرداختیم که منجر می‌شود صفحه نمایش گوشی اندرویدی شما مثل چراغ فلش عمل کند و بدین ترتیب عکسبرداری سلفی در محیط‌های تاریک و کم نور امکانپذیر شود. امیدوار هستیم که از این مقاله اختصاصی استفاده کرده باشید. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟