فروش در پنج دقیقه اول ۳ میلیارد و در یک ساعت ۱۰ میلیارد دلار!
21/08/1397 - 12:45
علی بابا با ۳۰ میلیارد دلار فروش در یک روز تمام رکوردها را شکست
سایت ALIZILA STAFF که به‌طور زنده و مستقیم اخبار مربوط به فستیوال‌ روز مجردها را پوشش داده، دیروز خبرنگاران خود را به شانگهای چین فرستاده بود تا گزارشی از فستیوال روز مجرها که 11 نوامبر برگزار شده و به نام فستیوال 11.11 Global Shopping Festival معروف شده است تهیه کنند. در حالی که تا پیش از ارائه این مطلب رسانه‌های خبری مختلف گزارش‌های مختلفی در ارتباط با میزان فروش علی‌بابا منتشر کرده بودند، آخرین خبری که در ساعت 1:48 دقیقه بامداد دوشنبه روی سایت این خبرگذاری قرار گرفت نشان می‌دهد که علی‌بابا به رکورد جدیدی دست پیدا کرده است.

گزارشی که گروه بازرگانی علی‌بابا در اختیار این سایت قرار داده نشان می‌دهد که این شرکت در حراج یک روزه خود توانسته است، در کمتر از 16 ساعت نزدیک به 24 میلیارد دلار فروش داشته و در 24 ساعت توانسته است به رقم فروش 30 میلیارد دلار دست پیدا کند. میزان فروش این غول اینترنتی چینی نشان می‌دهد که روز مجردها به رقم فروشی بیشتر از دو رویداد بزرگ جمعه سیاه و حراج روز شکر‌گذاری دست پیدا کرده است.

روز مجردها که در تقویم چینی به نام دابل 11 (11/11) از آن نام برده می‌شود یکی از معروف‌ترین حراجی‌های آنلاین جهانی است که میزان فروش آن از هر حراجی دیگری بیشتر است.  علی بابا تنها در ۵ دقیقه اول سه میلیارد و در یک ساعت آغازین این رخداد موفق شد به رقم 9.92 میلیارد دلار فروش دست پیدا کند، فروش امسال این سایت در مقایسه با نمونه مشابه سال گذشته میلادی یک رشد 21 درصدی را نشان می‌دهد. مهم‌ترین عاملی که باعث شده است علی‌بابا به این رقم فروش دست پیدا کند به تنوع محصولات عرضه شده باز می‌گردد. از کالای برقی گفته تا محصولات کامپیوتری و حتا لوازم آشپزخانه همگی در این حراج به فروش می‌رسند.

لازم به توضیح است که این آخرین باری است که علی بابا تحت هدایت جک ماو موفق شد به چنین فروشی دست پیدا کند. حال باید دید در سال آینده میلادی که قرار است دانیل ژانگ سکان هدایت علی بابا را به دست گیرد، بازهم علی‌بابا رکوردشکنی خواهد کرد یا اتفاق دیگری رخ خواهد داد. برای مطالعه کامل این خبر به سایت
LIVE UPDATES FROM 2018’S 11.11 GLOBAL SHOPPING FESTIVAL مراجعه کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟