15/05/1403 - 18:11
بازیابی اطلاعات چیست و معرفی روش های بازگردانی اطلاعات
بازیابی اطلاعات یک فرآیند تخصصی است که بسیاری از کاربران توان یا دانش انجام آن را ندارند. منطقی‌ترین و بهترین راه برای بازیابی اطلاعات مراجعه به مراکز معتبر و افراد متخصص است.

بازیابی اطلاعات به عمل بازگرداندن داده های از دست رفته، ریکاوری دیتا و بازگرداندن عکس و فیلم هایی دلالت دارد که به هر دلیلی از سیستم کامپیوتر یا گوشی ما پاک شده اند. ریکاوری اطلاعات، نیاز به دانش تخصصی و مهارت بالا دارد. با توجه به حساسیت بالای این فرآیند، بروز هر مشکل و ایراد در این فرایند می‌تواند موجب از دست رفتن همیشگی اطلاعات شما شود. 

از نگاه بسیاری از کاربران امداد هارد بهترین مرکز بازیابی اطلاعات هارد کامپیوتر با ارائه خدمات موثر، فوری و ارزان قیمت، داده‌های از دست رفته شما را مجددا بازیابی می کنند. این مرکز به کمک کارشناسان مجرب، ابزارهای پیشرفته و نرم افزار بازیابی اطلاعات اورجینال تمام یا بخش زیادی از اطلاعات مرده شما را احیاء می کند.

انواع خدمات بازیابی اطلاعات در امداد هارد

با افزایش روزافزون حجم اطلاعات ذخیره ‌شده در هارد، فلش و منابع قابل دسترس، فرایند بازیابی اطلاعات هارد اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است. درخواست شما برای بازیابی اطلاعات ممکن است شامل بازیابی متن، تصویر، صوت و ویدئو و اسناد مالی باشد. 

امداد هارد، تخصصی ترین و معتبرترین مرکز بازیابی اطلاعات، با سوابق درخشان در ارائه خدمات به صدها مشتری، آماده خدمات رسانی در حوزه بازیابی اطلاعات به شما عزیزان می باشد. 

از بازیابی انواع هارد دیسک اینترنال گرفته تا بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال در انواع برندها، بازیابی اطلاعات هارد SSD، بازیابی اطلاعات فلش، بازیابی اطلاعات گوشی، بازیابی اطلاعات هارد دوربین مدار بسته، بازیابی اطلاعات حسابداری و بازیابی اطلاعات سرور از جمله ریکاوری اطلاعات RAID و NAS همه این خدمات در مرکز امداد هارد با دقت، سرعت بالا و کمترین هزینه انجام می شود. 

 از دیگر خدمات تخصصی بازیابی اطلاعات امداد هارد که پیچیدگی آن به مراتب بالاتر از موارد قبلی است، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ریکاوری انواع فلش مموری فرمت شده گوشی موبایل، بازیابی اطلاعات و ریکاوری فیلم های پاک شده، بازگردانی انواع فایل های متنی و عکس های قدیمی با فرمت های مختلف از روی هارد SSD، فلش های نیم سوخته و قدیمی.

در صورتی که اطلاعات، عکس و فیلم، اسناد و مدارک اداری و حساب مالی از روی هارد یا نرم افزار حسابداری شما پاک شده است، و یا به یکی از خدمات بالا نیاز داشتید با شماره تلفن 02191035320 مرکز امداد هارد تماس بگیرید.

هزینه بازیابی اطلاعات در امداد هارد چقدر است؟

هزینه بازیابی اطلاعات در امداد هارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. اینکه برای ریکاوری اطلاعات از دست رفته خود چقدر باید هزینه کنید، به چند عامل بستگی دارد. 

آیا اطلاعات هارد اینترنال شما از بین رفته است یا نه، هارد اکسترنال شما با مشکل مواجه شده و نیاز به بازیابی اطلاعات دارید. آیا اطلاعات حسابداری خود را از دست داده اید و می خواهید آن را بازگردانی کنید. 

به طور کلی تعیین قیمت بازیابی اطلاعات به حجم و نوع اطلاعات و روش بازگردانی آنها بستگی دارد. در مرحله بعد، باید به این فکر کنید، که آیا هارد شما قبل از بازیابی اطلاعات به تعمیر نیاز دارد. چنانچه هارد شما به لحاظ فیزیکی آسیب دیده باشد، بدیهی است که ابتدا باید تعمیر شود سپس ریکاوری اطلاعات آن در دستور کار قرار بگیرد. 

همچنین، وقتی هارد شما نیاز به تعمیر و یا تعویض برد داشته باشد، هزینه بازیابی اطلاعات آن نیز بالاتر می رود. از طرفی اگر در بازیابی اطلاعات هارد شما نیاز به باکس یا نرم افزارهای پیشرفته خاص باشد، به مراتب قیمت ریکاوری دیتا هارد شما بیشتر می شود. 

برای اطلاع دقیق از هزینه بازیابی اطلاعات هارد اینترنال و اکسترنال، هزینه بازیابی اطلاعات سرور، بازیابی اطلاعات حسابداری و مالی خود با شماره تلفن 02191035320 واحد ریکاوری دیتا امداد هارد تماس بگیرید.

بازیابی اطلاعات فوری در امداد هارد

امداد هارد در زمینه ریکاوری دیتا از تجربه و سابقه خوبی برخوردار است. وجود کارشناسان ماهر، باکس و ابزارهای پیشرفته و نرم افزارهای حرفه ای کار تخصصی بازیابی اطلاعات را در این مجموعه بسیار تسریع می کند. 

اینکه بازیابی اطلاعات شما چقدر زمان می برد باز هم به نوع، حجم و فرآیند بازیابی اطلاعات بستگی دارد. اگر هارد شما نیاز به تعمیر داشته باشد، باید زمانی را برای رفع ایرادات آن در نظر بگیرید و به زمان مورد نیاز برای ریکاوری اطلاعات اضافه کنید. 

در امداد هارد می توانید درخواست تعمیر هارد و بازیابی اطلاعات فوری، یا عادی بدهید. با توجه به اینکه حجم سفارشات برای بازیابی اطلاعات در این مرکز بالاست، معمولا برای هر مشتری و تحویل اطلاعات از دست رفته، وقت و نوبت عادی داده می شود. اما اگر مشتری نیاز به دریافت خدمات بازیابی اطلاعات فوری دارد. با پر کردن فرم سفارش مخصوص، بازیابی اطلاعات هارد شما در سریع ترین زمان ممکن و به صورت فوری انجام می گردد. بدیهی است که هزینه بازیابی اطلاعات فوری به مراتب بالاتر از ریکاوری دیتا معمولی است.

نکته بسیار مهم در بازیابی اطلاعات هارد کامپیوتر

اگر هارد شما دیتکت نمی شود و یا اینکه فکر می کنید کندی سرعت آن به خاطر حجم بالای دیتا ذخیره شده در هارد لپ تاپ یا کامپیوتر شماست؛ برای اینکه کار بازیابی اطلاعات خود را پیچیده تر نکنید، این نکته بسیار مهم زیر را در نظر بگیرید:

  • بعد از این اتفاق، هیچ فایل یا داده جدیدی نباید به هارد HDD یا اکسترنال شما منتقل شود؛ چرا که احتمال جایگزینی فایل‌های جدید با اطلاعات از دست رفته بسیار بالا است. در واقع این جایگزینی، بازیابی اطلاعات هارد را غیر ممکن می‌کند.

در صورت پاک شدن فایل‌های بسیار مهم ذخیره شده بر روی هارد،  بهترین شیوه بازیابی اطلاعات، به مراکز معتبر و افراد متخصص است. با توجه به حساسیت بالای این فرآیند، بروز هر مشکل و ایرادی می‌تواند موجب از دست رفتن همیشگی اطلاعات شما شود. 

سخن پایانی 

همانطور که در ابتدا گفتیم، بازیابی اطلاعات یک فرایند سخت و پیچیده است. برای برگرداندن اطلاعات از دست رفته از هارد علاوه بر اینکه به تخصص کافی نیاز می باشد، باید باکس و ابزار حرفه ای، نرم افزار بازیابی اطلاعات با اشتراک پولی و قابلیت های بازیابی کامل در اختیار داشته باشید. 

امداد هارد برای بازیابی اطلاعات شما، از کارشناسان با تجربه و آموزش دیده و هم از تجهیزات و نرم افزارهای پیشرفته استفاده می کند تا اطلاعات هارد آسیب دیده شما به بهترین شکل ممکن، در سریعترین زمان و با پایین ترین هزینه، بازیابی شود. 

ایسوس

نظر شما چیست؟