بهترین راه موفقیت؛ تقلید از افراد موفق
محققان پس از بررسی زندگی روزمره افراد موفق به نتیجه جالبی رسیدند؛ اکثر افراد موفق عادات مشترکی دارند که تبدیل به خصیصه رفتاری آن‌ها شده است. شاید اگر این عادات را بشناسید و در زندگی به کار ببرید روزی شما هم در زمره افراد موفق قرار گیرید. در مطلب پیش رو 5 مقاله مفید و کاربردی در این زمینه را گرد‌آوری کردیم. با شبکه همراه باشید.

11 تلقينی كه افراد موفق هر روز با خود تكرار می‌كنند

ما در زندگی به انجام خیلی کارها عادت کرده‌ایم و این کارها معمولاً حاصل تکرار یک عمل یا حرف در یک دوره زمانی بوده‌اند. تکرار یک سری افکار هم می‌توانند در زندگی ما تاثیرگذار باشند و راه را برای رسیدن به موفقیت هموار نمایند، زیرا هر دستاوری نشات گرفته از اندیشه‌ای است. برای رسیدن به موفقیت عمل به تنهایی کافی نیست. ما می‌توانیم از افکارمان نیز در جهت کسب موفقیت استفاده نماییم چون عمل زاییده افکار است. انسان‌های موفق هر روز چیزهایی را به خود تلقین می‌کنند تا ملکه ذهن‌شان شوند و به آنان در مسیری که در پیش دارند، کمک نمایند.

افراد موفق هر روز این ۹ کار را تکرار می‌کنند

اگر دائما در حال تلاش هستید ولی در نه در زندگی شخصی و نه در زندگی حرفه‌ای خود موفقیتی به‌دست نمی‌آورید؛ یک قدم عقب بروید. ممکن است مشکلتان غیر از چیزی باشد که فکر می‌کنید؛ انسان‌ها اکثر اوقات وقتی موفقیتی کسب نمی‌کنند با خودشان می‌گویند اگر دانش بیشتری داشتم؛ اگر فرصت برایم به‌وجود می‌آمد؛ اگر از ارتباطات قوی برخوردار بودم یا این‌که شانس داشتم حتما به جایی می‌رسیدم. مشکل شما می‌تواند چیزی باشد که به آن اعتقاد دارید؛ نوع فکر کردن و دیدتان به زندگی و اطرافتان باشد و همین مسئله روی کارهای شما تأثیر می‌گذارد.

برای رسیدن به موفقیت، این ۸ نکته را از مؤسس علی‌بابا یاد بگیرید

خیلی سخت است بتوان فردی را پیدا کرد که با کار و تلاش بی‌وقفه در کنار داشتن چشم‌اندازی به آینده توانسته باشد ثروتی بالغ بر 20 میلیارد دلار جمع‌آوری کند. «جک ما» یکی از آن افراد است. مؤسس و مدیرعامل علی‌بابا (Alibaba)، یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین پورتا‌ل‌های تجارت الکترونیک بر روی پلتفرم وب، تبدیل به یکی از ثروتمندترین مردان جهان شده است. اما هیچ‌گاه اجازه نداده که ابر موفقیت جلوی دید و چشم‌انداز او را بگیرد یا این‌که فراموش کند از کجا آمده است. کلیدهای موفقیت وی، واقعی و قابل لمس است؛ کلیدهایی که می‌تواند برای همه مردم منبع الهام باشد؛ فرقی نمی‌کند این افراد میلیاردهای موفق باشند یا صاحبان و مالکان کسب‌وکارهای کوچک.

۱۰ تفاوت افراد طبقه متوسط و افراد ثروتمند

ثروتمندانی که ثروت‌شان را از راه کسب و کار خود بدست آورده‌اند، افرادی هستند که در مقایسه با طبقه متوسط جامعه تفاوت‌هایی دارند. این تفاوت‌ها گاه بزرگ‌اند و گاه کوچک و جزیی. اما آنچه که باید بدانیم این است که ثروت این‌گونه افراد به راحتی حاصل نشده و آن‌ها مجبوراند برای رسیدن به اهداف بزرگ خود دردسرهایی را به جان بخرند که افراد طبقه متوسط ممکن است زیر بار آن‌ها نروند.

۱۱ کاری که افراد موفق قبل از خواب انجام می‌دهند

آخرین فعالیت‌هایی که هر فرد قبل از خواب شبانه انجام می‌دهد، ممکن است تاثیر به سزایی در عملکرد و نیروی وی در روز بعد داشته باشد. ما با انجام برخی کارها و یا عادت‌های ساده می‌توانیم خود را قبراق و سرحال برای فعالیت‌های روزمره آماده کنیم. افراد موفق برای لحظه های زندگی خود برنامه‌ریزی دارند، حتی برای لحظات قبل از خواب خود؛ چون می‌دانند موفقیت آن‌ها در گروی سلامت جسم و روان آن‌ها است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟