یک نگاه،چند بازی
معرفی 6 بازی‌جدید پی‌سی و کنسول
در این بخش که به طور ثابت در هر شماره نشریه شبکه چاپ می‌شود؛ سعی می‌کنیم چند بازی جذاب جدید منتشر شده برای پی‌سی یا کنسول‌های معروف بازی‌های ویدیویی را معرفی و یک مرور کوتاه داشته باشیم. با معرفی شش بازی جذاب و جدید این شماره همراه ما باشید

مستطیل سبز FIFA 18

طبق معمول شماره جدید مجموعه فیفا و PES خط حمله ترکیب فصل پربازی سال را تشکیل می‌دهند تا بعد از آن‌ها نوبت به دیگر نام‌های بزرگ برسد. اگرچه «کونامی» هرسال در زمین پیشرفت می‌کند و کنترل روان و بهتری را فراهم می‌کند، اما باز هم در مقابل نام‌های حقیقی تیم‌ها و انبوه ورزشگاه‌ها و لیگ‌های مختلف فیفا که امتیازهایشان تهیه شده است، حرفی برای گفتن ندارد. «فیفا 18» دومین بازی در این مجموعه است که از نسخه سوم موتور قدرتمند فراست‌بایت استفاده می‌کند و جلوه‌های بصری بهتری را هم تدارک دیده است و این بار تصویر رونالدو بر روی قاب بازی نقش بسته است.

سبک:  ورزشی
پلتفرم:   All Platforms  
تهیه‌کننده: EA
سازنده: EA 

مطلب پیشنهادی

معرفی 4 بازی‌جدید پی‌سی و کنسول

پیج دهم Forza Motorsport 7

با اینکه کنسول مایکروسافت در مقایسه با سونی بازی‌های انحصاری بسیار کمتری دارد، اما یک شماره جدید از مجموعه «فورتزا» برای طرف‌داران سبک مسابقه‌ای کافی است تا این کنسول را تهیه کنند. شماره جدید فورتزا با بیش از هفتصد ماشین، هفتمین قسمت در مجموعه اصلی و دهمین بازی با در نظر گرفتن دیگر بازی‌های جانبی استودیو است. مایکروسافت در زمان رونمایی از «ایکس‌باکس وان ایکس»، کنسول قدرتمند جدید این خانواده به‌خوبی جزئیات و گرافیک بی‌نظیر فورتزا را نمایش داد تا این بازی یکی از اولین انتخاب‌های طرف‌داران برای سنجش قدرت این کنسول باشد. 

سبک:  مسابقه‌ای
پلتفرم:   PC, Xbox One
تهیه‌کننده: Microsoft
سازنده:   Turn 10 Studios 

مطلب پیشنهادی

 موفقیت بازی ایرانی در بازارهای بین المللی

بازگشت اژدها Dragon’s Dogma: Dark Arisen

«دراگون داگما» یکی از بهترین بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی نسل هفتم بود که توانست در میان نام‌های بزرگ این سبک، نظر مثبت منتقدان را از آن خود کند. با وجود این، تعداد کمی از طرف‌داران نقش‌آفرینی سراغ بازی رفتند و بسیاری از افراد، گستردگی و نوآوری‌های آن را درک نکردند. کپکام مدتی بعد نسخه بهبودیافته بازی را همراه با تمام محتوای دانلود با نام «طلوع تاریک» منتشر کرد که این بار تعداد بسیار زیادی جذب بازی شدند. حالا این نسخه با بهبود چشمگیر فنی و گرافیکی قدم به نسل هشتم گذاشته است و اگر این تجربه لذت‌بخش را از دست داده‌اید، حالا بهترین وقت است.

سبک:  اکشن نقش‌آفرینی
پلتفرم:   PC, PS4, Xbox One 
تهیه‌کننده: Capcom
سازنده:   Capcom 

ارباب حلقه‌ها Middle-earth: Shadow of War

دنیای بزرگ و بی‌نظیر تالکین آنقدر غنی است که می‌توان تا ابد با اقتباس و الهام گرفتن از آن محصولات مختلفی را برای طرف‌داران تهیه کرد. تاکنون بازی‌های بسیاری در دنیای ارباب حلقه‌ها و سرزمین میانه خلق شده‌اند که افزون بر فیلم‌ها، خاطرات بسیاری را ساخته‌اند. در این میان «سرزمین میانه: سایه موردور» با داستان و گیم‌پلی بی‌نظیرش جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد و حالا نوبت به سایه جنگ رسیده است تا داستان تالیون را ادامه دهد. این بار افزون بر مکانیک‌های آشنای قسمت قبل باید ارتش بزرگی از نژادهای مختلف را تشکیل دهید و آماده نبرد با سائورون شوید. 

سبک:  اکشن اول شخص
پلتفرم:   PC, PS4, Xbox One 
تهیه‌کننده: Warner Bros
سازنده: Monolith Productions 

مطلب پیشنهادی

معرفی و دانلود بازی Cat Bird
به‌یاد نسل شیرین هشت بیتی

دوران تازه Gran Turismo Sport


فورتزا تنها بازی مسابقه‌ای پاییز نخواهد بود و یک بازی انحصاری در جبهه رقیب به استقبال آن خواهد رفت. «گرن توریزمو اسپرت» اولین بازی در این مجموعه قدیمی و پرطرف‌دار است که برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود و از تمام قدرت این کنسول برای خلق یک شبیه‌ساز حقیقی کمک گرفته است. به‌ گفته سازندگان، با منتشر شدن این قسمت دوران تازه‌ای در این مجموعه آغاز خواهد شد تا مخاطبان بیشتری جذب بازی شوند. افزون بر این، «گرن توریزمو اسپرت» امکان استفاده از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن را هم برای یک تجربه ناب فراهم کرده است.

سبک:  مسابقه‌ای
پلتفرم:  PS4 
تهیه‌کننده: SONY
سازنده: Polyphony Digital 

مطلب پیشنهادی

بازی جذاب The Pirates: Plague of the dead + دانلود
هیجان دریانوردی با یک بازی اندرویدی فوق‌العاده

ریشه‌ها Assassin’s Creed Origins


مخطبان سال‌ها است که به انتشار مرتب بازی‌هایی مانند «فیفا»، «ندای وظیفه» و «فرقه اساسین» در فصل پاییز عادت کرده‌اند. اما یوبی‌سافت بعد از بازخوردها و فروش نامناسب دو قسمت اخیر این مجموعه تصمیم گرفت تا یک سال به این مجموعه استراحت بدهد تا «فرقه اساسین: ریشه‌ها» با یک سال غیبت، در سال 2017 وارد بازار شود. داستان این بار در مصر باستان روایت می‌شود و همان ‌طور که از نام آن پیدا است، به ریشه‌های شکل‌گیری فرقه اساسین و نبرد بی‌پایانشان با تمپلارها می‌پردازد. ناگفته نماند که مبارزه‌ها و مکانیک‌های معمول این مجموعه نیز از نو طراحی شده‌اند.

سبک:  اکشن سوم شخص
پلتفرم:  PC, PS4, Xbox One 
تهیه‌کننده: Ubisoft
سازنده: Ubisoft Montreal  

 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟