معرفی کوتاه 4 بازی‌ جذاب از فرار از زندان تا بازگشت به بهشت
در این بخش که به طور ثابت در هر شماره نشریه شبکه چاپ می‌شود؛ سعی می‌کنیم چهار بازی جذاب جدید منتشر شده برای پی‌سی یا کنسول‌های معروف بازی‌های ویدیویی را معرفی و یک مرور کوتاه داشته باشیم. با معرفی چهار بازی جذاب و جدید این شماره همراه ما باشید.

فرار از زندان A Way Out

در حالی که بیشتر سازندگان برای همکاری تیمی در بازی خود نیز سراغ بخش آنلاین رفته‌اند بازی «راهی به بیرون» انتخاب کاملا متفاوتی را در پیش گرفته و مرحله‌ها از همان ابتدا بر مبنای همکاری آفلاین شکل گرفته‌اند. راهی به بیرون، داستان دو دوست را روایت می‌کند که تلاش می‌کنند راهی برای فرار از زندان پیدا کنند. بازی بخش تک‌نفره ندارد و باید شخصیت‌ها به صورت همزمان توسط دو کاربر متفاوت هدایت شوند. نکته قابل توجه آن است که هر کدام از شخصیت‌ها کارهای مختلفی را انجام می‌دهند و خودتان را باید برای لحظه‌های متفاوت و غافل‌گیرکننده‌ای آماده کنید.

سبک: اکشن ماجرایی
پلتفرم: PC, PS4, Xbox One
تهیه‌کننده: Electronic Arts
سازنده: Hazelight Studios

مطلب پیشنهادی

معرفی کوتاه:  4 بازی‌ جذاب پی‌سی و کنسول
آخر هفته با شبکه: یک نگاه،چند بازی

آبی بیگران Sea of Thieves

بازار نسل جدید بازی‌های آنلاین و چند نفره هر روز داغ‌تر از قبل می‌شود و سازندگان در استودیوهای مختلف تلاش می‌کنند تا با ایده‌های تازه خود، مخاطبان بیشتری را هدف بگیرند. «دریای دزدان» یک بازی «محیط باز» (Open World) و آنلاین است که هر کدام از کاربران وظیفه‌ای را در کشتی دزدان دریایی بر عهده می‌گیرند و در جست‌وجوی طلا و کشف ناشناخته‌ها وارد آب‌های بیکران می‌شوند. در این میان افزون بر جزیره‌ها و منطقه‌هایی که باید با دشمنان مبارزه کنید، با دیگر بازیکنان و کشتی‌هایشان نیز برخورد می‌کنید و باید وارد یک جنگ دریایی برای به‌دست آوردن منابع حریف شوید.

سبک: اکشن آنلاین
پلتفرم: PC, Xbox One
تهیه‌کننده: Microsoft Studios
سازنده: Rare

مطلب پیشنهادی

معرفی جدیدترین بازی‌های پی‌سی و کنسول

پدر و پسر God of War

مجموعه «خدای جنگ» و شخصیت‌ محبوب «کریتوس» از دوران پلی‌استیشن2 همواره یکی از برگ‌های برنده سونی بوده‌اند. اما بازگشت کریتوس بعد از سال‌ها نه‌تنها همه را با روند بازی و داستان خود غافلگیر کرد؛ بلکه با نگرش کاملا متفاوتی نیز از این مجموعه طرف هستیم. کریتوس ماجراهای خدایان یونان را پشت سر گذاشته و حالا با پسر خود در دنیای افسانه‌های اسکاندیناوی زندگی می‌کند. کریتوس این بار آرام‌تر است و تلاش می‌کند پدر خوبی برای فرزند خود باشد. خبر خوش آن است که این رابطه همواره در طول بازی نیز حفظ خواهد شد و فرزندتان با کمان خود در کنارتان خواهد بود.

سبک: اکشن ماجرایی
پلتفرم: PS4
تهیه‌کننده: SONY
سازنده: SIE Santa Monica 

 

بازگشت به بهشت Burnout Paradise Remastered

قبل از آنکه استودیوی «کرایتریون» هدایت مجموعه NFS را برعهده بگیرد، حسابی با مجموعه «برن‌آوت» در پلتفرم‌های مختلف درخشیده و توانایی‌های خود را نشان داده بود. آخرین قسمت از مجموعه «برن‌آوت» با نام «بهشت» در سال 2008 و برای کنسول‌های نسل هفتم و رایانه‌های شخصی منتشر شد. این بار برخلاف قبل با یک نقشه بزرگ طرف بودید که می‌توانستید به صورت آزاد در آن رانندگی کنید و وارد مسابقه‌های مختلف شوید. حالا بعد از سال‌ها نسخه بهبودیافته بازی با گرافیک چشم‌نواز و عالی برای نسل جدید آماده شده تا مخاطبان جدید نیز با یکی از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای آرکید آشنا شوند. 

سبک: مسابقه‌ای 
پلتفرم: PC, PS4, Xbox One
تهیه‌کننده: Electronic Arts
سازنده: Criterion Games

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟