آخر هفته با شبکه: یک نگاه،چند بازی
معرفی کوتاه:  4 بازی‌ جذاب پی‌سی و کنسول
در این بخش که به طور ثابت در هر شماره نشریه شبکه چاپ می‌شود؛ سعی می‌کنیم چهار بازی جذاب جدید منتشر شده برای پی‌سی یا کنسول‌های معروف بازی‌های ویدیویی را معرفی و یک مرور کوتاه داشته باشیم. با معرفی چهار بازی جذاب و جدید این شماره همراه ما باشید.

قهرمان لگویی Lego Marvel Super Heroes 2

«ابرقهرمانان لگویی مارول» تمام شخصیت‌های محبوب و دوست‌داشتنی دنیای سینمایی مارول را دور هم جمع کرده است تا با کمک یکدیگر در مقابل دشمنان قرار بگیرند. مانند قسمت اول، هرکدام از قهرمانان توانایی‌های متفاوتی دارند که هم در حل معماهای لگویی و هم در مبارزه به شما کمک خواهند کرد. اما تفاوت اصلی قسمت دوم ابرقهرمانان لگویی مارول، اضافه شدن مکانیک دستکاری در زمان است. افزون بر اینکه این امکان تازه نبردها را هیجان‌انگیزتر کرده، باعث شده تا تعدادی از قهرمانان دو نسخه متفاوت داشته باشند تا با تغییر زمان به هرکدام تبدیل شوند.

سبک: اکشن
سکو: PC, PS4, Xbox One, NS
تهیه‌کننده: Warner Bros
سازنده: Traveller’s Tales

مطلب پیشنهادی

معرفی 4 بازی‌جدید پی‌سی و کنسول

یاران سونیک Sonic Forces

طرف‌داران سونیک امید بسیار زیادی به «نیروهای سونیک» داشتند و بی‌صبرانه منتظر یک بازی سکوبازی و اکشن استاندارد در این مجموعه بودند. اما هرچه ماریو بیشتر می‌درخشد و هربار به بازآفرینی خود ادامه می‌دهد، سونیک و تیم سازنده‌‌اش همچنان درگیر همان ایرادهای قدیمی در ترکیب دنیای دوبعدی و سه‌بعدی هستند. این بار افزون بر حضور سونیک کلاسیک در مرحله‌های دوبعدی و سونیک نوین در مرحله‌های سه‌بعدی، می‌توانید یک شخصیت سوم را هم به دلخواه خود طراحی کنید و در مرحله‌ها و خط داستانی شرکت کنید. نیروهای سونیک بازی ضعیفی نیست، اما بعد از تجربه شگفت‌انگیز «سونیک مانیا» (Sonic Mania) لذت چندانی ندارد.

سبک: سکوبازی
سکو: PC, PS4, Xbox One, NS
تهیه‌کننده: SEGA
سازنده: Sonic Team

مطلب پیشنهادی

معرفی جدیدترین بازی‌های پی‌سی و کنسول

نبرد ستارگان Star Wars Battlefront II

سال میلادی 2017 با نمایش عمومی اپیزود هشتم از مجموعه «جنگ‌های ستاره‌ای» تمام خواهد شد و الکترونیک آرتز هم از این فرصت برای منتشر کردن قسمت دوم «جبهه نبرد» استفاده کرده است. «جنگ‌های ستاره‌ای: جبهه نبرد» موفق شد در میان بازی‌های آنلاین و تیراندازی چندنفره جایگاه ویژه‌ای را به دست بیاورد تا موفقیت قسمت دوم نیز از پیش مشخص باشد. با این‌که همچنان تمرکز سازندگان بر بخش چندنفره و حضور شخصیت‌های مختلف فیلم‌ها در میدان نبرد است، اما این بار یک بخش داستانی نیز به بازی اضافه شده است تا قصه تازه‌ای را در این دنیای محبوب تعریف کند. 

سبک: تیراندازی اول ‌شخص
سکو: PC, PS4, Xbox One
تهیه‌کننده: Electronic Arts
سازنده: EA DICE

مطلب پیشنهادی

معرفی جدیدترین بازی‌های پی‌سی و کنسول
یک نگاه، چند بازی شماره ۱۸۸

خرمن سرخ L.A. Noire

«لس‌آنجلس نوآر» یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های نسل هفتم بود که داستان یک افسر پلیس را بعد از پایان جنگ جهانی دوم و پرونده‌های مختلف او را در اداره آگاهی روایت می‌کرد. سازندگان برای خلق چهره‌ها و واکنش‌های طبیعی آن‌ها از یک فناوری نوین ضبط حرکت استفاده کردند تا قسمت‌های بازجویی از متهمان تجربه‌ای جدید در دنیای بازی باشند. سازندگان با توجه به محدودیت‌های سخت‌افزاری و گرافیک بسیار زیبا، روایت سینمایی خاصی را ارائه کردند که حالا تمام آن‌ها را می‌توانید همراه بهبود چشمگیر گرافیک با قدرت کنسول‌های نسل هشتم امتحان کنید. افزون بر این‌که امکان استفاده از واقعیت مجازی نیز وجود دارد. 

سبک: ماجرایی
سکو: PS4, Xbox One, NS
تهیه‌کننده: Rockstar Games
سازنده: Team Bondi

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟