هدستی مستقل و مجهز به تراشه اسنپدراگون 835
24/08/1396 - 15:20
هدست VR مستقل اچ‌تی‌سی وایو فوکوس معرفی شد
پس از مدت‌ها شایعه، سرانجام هدست واقعیت مجازی مستقل شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی با نام اختصاصی وایو فوکوس (HTC Vive Focus) معرفی شد. این هدست در جریان کنفرانسی که اچ‌تی‌سی در پکن برگزار کرد رونمایی گردید. با سایت شبکه همراه باشید.

اچ‌تی‌سی به صورت رسمی هست واقعیت مجازی مستقل وایو فوکوس را معرفی کرد. منظور از مستقل بودن هدست آن است که برای استفاده از آن نیازی به وجود یک اسمارتفون یا کامپیوتر نخواهید داشت و خود هدست به نمایشگر و پردازنده قدرتمندی برای ارائه تجربه واقعیت مجازی مجهز خواهد بود.

تراشه‌ای که در هدست اچ‌تی‌سی وایو فوکوس بکار رفته، تراشه قدرتمند اسنپدراگون 835 کوالکام است. صفحه نمایش این هدست هم از نوع سوپر آمولد (Super AMOLED) در نظر گرفته شده است و انتظار داریم در آینده بسیار نزدیک شاهد عرضه آن در بازار چین و سپس سایر بازارهای جهانی باشیم.

بنا به گزارش‌های به دست آمده، هدست اچ‌تی‌سی وایو فوکوس از تکنولوژی WorldSense پشتیبانی می‌کند که به موجب آن قادر به تشخیص حرکات کاربر رو به سمت بالا، پایین، چپ، راست، عقب و جلو خواهد بود. این هدست از پلتفرم وای ویو وی‌آر (Vive Wave VR) بهره می‌برد که یک پلتفرم متن باز است. پیش‌بینی می‌کنیم که به زودی بازی‌های واقعیت مجازی که برای پلتقرم‌های گیر وی آر سامسونگ و دی‌دریم وی‌آر گوگل منتشر شده‌اند، برای پلتقرم ویو وی‌آر اچ‌تی‌سی هم منتشر شوند.

متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت دقیق هدست واقعیت مجازی مستقل اچ‌تی‌سی وایو فوکوس منتشر نشده است، اما بدون تردید در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری در مورد آن ارائه خواهد شد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟