خرید با آگاهی بیشتر
اگر قصد خرید گلکسی اس 8 را دارید؛ این ده مطلب را بخوانید!
شرکت سامسونگ روز پنج‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه طی مراسمی از گوشی‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در ایران رونمایی کرد. معمولا چند روز بعد از این مراسم رونمایی امکان خرید این گوشی‌ها از بازار برای عموم مردم وجود دارد. به همین بهانه، می‌خواهم دوباره نگاهی به مشخصات و ویژگی‌های گوشی‌های پرچم‌دار امسال سامسونگ بیندازیم و قبل از خرید کاملا مطمئن شویم که می‌خواهیم پول نسبتا زیادی را پای چه اسمارت‌فونی بدهیم.

معرفی جالب‌ترین ویژگی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس

اگر این سوال برایتان پیش آمده که گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ چه ویژگی‌های جالب و جدیدی دارند، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم تا در مورد ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید و جالب دو پرچمدار غول کره‌ای صنعت موبایل صحبت کنیم. 

گلکسی اس 8 بخریم یا اس 8 پلاس؟

به‌زودی عرضه رسمی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در ایران آغاز می‌شود، بنابراین عده بسیار زیادی از کاربران درگیر انتخاب بهتر میان این دو پرچمدار اندرویدی خواهند شد. اگر شما هم در انتخاب یکی از این محصول دچار شک و تردید شده‌اید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. به نظر شما خرید گلکسی اس 8 انتخاب بهتری است یا گلکسی اس 8 پلاس؟ با سایت شبکه همراه باشید.

پیش‌فروش ویژه گلکسی S8 و +S8 در ایران آغاز شد + قیمت و جزییات کامل

سامسونگ الکترونیکس از روز 24 فروردین پرچم‌داران جدید خود یعنی گوشی‌های گلکسی S8 و +S8 را در فروشگاه‌های آنلاین مایکروتل‌پلاس، سامتل، هماهنگ و دیجی‌کالا پیش‌فروش می‌کند. این گوشی‌ها در بسته‌های خاص با پشتیبانی ویژه و در مدت محدود برای پیش‌فروش در بازار عرضه می‌شوند.

با جزییات دوربین و نمایشگر خاص گلکسی اس 8 آشنا شوید

گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ به عنوان پرچمداران سال 2017 غول کره‌ای صنعت موبایل به یک ویژگی منحصر به فرد مجهز هستند که سامسونگ آن را اینفینیتی دیسپلی (Infinity Display) نامیده است. 

استقبال بیشتر از گلکسی اس 8 پلاس نسبت به اس 8

طبق تازه‌ترین آمار و اطلاعات ارائه شده، به نظر می‌رسد که استقبال کاربران از نسخه 6.2 اینچی پرچمداران سال 2017 سامسونگ یعنی گوشی هوشمند گلکسی اس 8 پلاس به مراتب بیشتر از نسخه معمولی و مجهز به نمایشگر 5.8 اینچی آن یعنی گوشی گلکسی اس 8 بوده است. با سایت شبکه همره باشید.

Gigabit LTE چیست و پشتیبانی گلکسی اس 8 از آن چه مزایایی دارد

یکی از قابلیت‌های جدید گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ (Samsung Galaxy S8+) مربوط به پشتیبانی آن‌ها از اتصال گیگابیت ال‌تی‌ای (Gigabit LTE) می‌شود. اما گیگابیت ال‌تی‌ای چیست و وجود آن چه معنایی دارد؟ چرا باید پشتیبانی پرچمداران سامسونگ از این قابلیت برایمان حائز اهمیت باشد؟

باتری گلکسی اس 8 پلاس از آیفون 7 پلاس ضعیف‌تر است!

سایت فون‌آرنا (Phonearena) نتیجه بررسی عملکرد باتری گوشی هوشمند گلکسی اس 8 پلاس را منتشر کرد. متاسفانه باتری 3500 میلی آمپر ساعتی این اسمارتفون توان رقابت با باتری 2900 میلی آمپر ساعتی آیفون 7 پلاس اپل را ندارد! با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر جزئیات این موضوع داشته باشیم.

مشکل قرمز شدن صفحه نمایش گلکسی اس 8 دردسرساز می‌شود!

به تازگی گزارش‌هایی مبنی بر بروز یک مشکل در نمایشگر گلکسی اس 8 سامسونگ منتشر شده است. ظاهرا صفحه نمایش این گوشی به مرور حالتی قرمز رنگ پیدا می‌کند! اما آیا این مشکل به واقع دردسرساز می‌شود؟ آیا با توجه به این موضوع باید از خرید پرچمدار جدید سامسونگ خودداری کنیم؟

پردازنده گرافیکی نسخه اگزینوسی گلکسی اس 8 قدرتمندتر از نسخه اسنپدراگونی است!

به تازگی سایت جی‌اس‌ام‌آرنا (gsmarena) نتایج بنچمارک‌های گرافیکی دو نسخه مختلف گوشی هوشمند گلکسی اس 8 پلاس (Samsung Galaxy S8+) را منتشر کرد. طبق این بنچمارک‌ها پردازنده گرافیکی نسخه اگزینوسی گلکسی اس 8 از نسخه اسنپدراگونی آن قدرتمندتر است! با سایت شبکه همراه باشید.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟