با نسخه زمخت پرچمدار سامسونگ آشنا شوید
17/05/1396 - 17:48
گلکسی اس 8 اکتیو معرفی شد + عکس
شرکت کره‌ای سامسونگ ساعاتی پیش به صورت رسمی نسخه اکتیو گوشی هوشمند گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8 Active) را رونمایی کرد. این گوشی به استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP68 مجهز بوده و بدنه آن تماما از فلز ساخته شده است. با سایت شبکه همراه باشید.

سامسونگ طبق روالی که سال‌های گذشته طی کرد، امسال هم نسخه زخمت گوشی گلکسی اس 8 را با نام اختصاصی گلکسی اس 8 اکتیو روانه بازار می‌کند. این نسخه از پرچمدار سامسونگ ساعاتی پیش توسط این کمپانی معرفی شد و پیش‌فروش آن از فردا آغاز می‌شود. اما این اسمارتفون چه مشخصات و ویژگی‌هایی دارد؟

پیش از هر چیز باید بگوییم که گلکسی اس 8 اکتیو از بدنه‌ای تمام فلزی بهره می‌برد و به استاندارد ضد آب و ضد گرد و غبار IP68 مجهز است، بنابراین می‌تواند تا مدت زمان 30 دقیقه در عمق 1.5 متری از آن دوام داشته باشد. بدنه این گوشی هم از استاندارد نظامی MIL-STF-810G بهره می‌برد که دوام و مقاومت دستگاه در برابر ضربه، شوک و آسیب‌های مکانیکی را به رخ می‌کشد.

از نظر مشخصات فنی، گلکسی اس 8 اکتیو به تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز بوده و رم 4 گیگابایتی دارد. حافظه داخلی آن به طور پیش‌فرض 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی اطلاعات را ارائه می‌کند و صفحه نمایش آن 5.8 اینچی و از نوع سوپر آمولد (Super AMOLED) است. ضمنا وضوح تصویر صفحه نمایش این گوشی هم QHD در نظر گرفته شده و نسبت 18.5 به 9 را ارائه می‌نماید.

دوربین اصلی گلکسی اس 8 اکتیو از سنسوری 12 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود و دوربین سلفی آن هم 8 مگاپیکسلی است. ضمنا باتری این گوشی ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی دارد که به مراتب از ظرفیت باتری نسخه اورجینال گلکسی اس 8 بیشتر محسوب می‌شود. شرکت سامسونگ اشاره داشته که این اسمارتفون در دو رنگ خاکستری و طلایی روانه بازار خواهد شد و قیمت آن 850 دلار است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟