با یوگا 920، یوگا 720 و میکس 520 آشنا شدید!
10/06/1396 - 16:50
لنوو از سه لپ‌تاپ جدید رونمایی کرد + عکس
لنوو در جریان نمایشگاه IFA 2017 برلین به صورت رسمی از سه لپ‌تاپ جدید با نام‌های اختصاصی یوگا 920 (Yoga 920)، یوگا 720 (Yoga 720) و میکس 520 (Miix 520) رونمایی کرد. یوگا 920 پرچمدار جدید لنوو بوده و به نسل هشتم سری پردازنده‌های اینتل مجهز می‌شود. با سایت شبکه همراه باشید.

لنوو از شرکت‌هایی است که در جریان نمایشگاه IFA 2017 محصولات متنوعی را رونمایی کرد. یکی از جالب‌ترین محصولاتی این کمپانی با خود به برلین آورد، لپ‌تاپ تبدیل شونده یوگا 920 محسوب می‌شود که از نسل هشتم سری پردازنده‌های چهار هسته‌ای شرکت اینتل بهره می‌برد و قابلیت پشتیبانی از دستورات صوتی را هم ارائه می‌کند. میکروفون‌های پیشرفته این لپ‌تاپ این امکان را در اختیار کاربر قرار می‌دهند تا از فاصله‌ای در حدود 4 متر با دستیار صوتی آن یعنی کورتانا (Cortana) ارتباط برقرار کنند.

لپ‌تاپ یوگا 920 در اصل جایگزین لپ‌تاپ تبدیل شوند یوگا 910 محسوب می‌شود و پرچمدار این سری از محصولات شرکت لنوو خواهد بود. این لپ‌تاپ به صفحه نمایش لمسی 13.9 اینچی مجهز است و وضوح تصویر آن تا سقف 4K قابل ارتقاء خواهد بود. همچنین لنوو برای این محصول یک قلم استایلوس اختصاصی را هم توسعه داده که می‌تواند تا 4096 سطح فشار مختلف را تشخیص دهد. این قلم استایلوس به صورت آپشنال قابل خرید خواهد بود و به طور پیش‌فرض به همراه یوگا 920 عرضه نمی‌شود. در بدنه یوگا 920 سه پورت تاندربولت تعبیه شده و دستگاه از سیستم دالبی اتمس اودیو (Dolby Atmos Audio) پشتیبانی می‌کند. عرشه این محصول قرار است از ماه اکتبر با قیمت پایه‌ای 1330 دلار آغاز شود.

در سمت مقابل لپ‌تاپ یوگا 720 از صفحه نمایشی 12 اینچی بهره می‌برد و لنوو اشاره داشته که این لپ‌تاپ از نظر قابلیت حمل و نقل یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های تبدیل شونده این شرکت خواهد بود. این محصول از اسکنر انگشت کاربر بهره می‌برد و یک قلم استایلوس اختصاصی هم برای آن توسعه داده شده است. یوگا 720 از نظر پردازنده ضعیف‌تر از لپ‌تاپ یوگا 920 خواهد بود و به نسل هفتم سری پردازنده‌های دو هسته‌ای شرکت اینتل مجهز می‌شود. صفحه نمایش آن وضوح تصویر نهایی فول اچ‌دی را ارائه خواهد کرد و دستگاه از ماه اکتبر با قیمتی در حدود 650 دلار روانه بازار می‌شود. بنابراین لپ‌تاپ یوگا 720 یک لپ‌تاپ تبدیل شونده مقرون به صرفه خواهد بود.

آخرین لپ‌تاپ لنوو هم میکس 520 نام دارد که بیشتر شبیه به سری محصولات سرفیس مایکروسافت به نظر می‌رسد. این محصول دو منظوره از یک نسخه پشتیبانی کننده از اتصال LTE هم بهره می‌برد، بنابراین می‌توان آن را یک تبلت دو منظوره یا هیبریدی به شمار آورد. لنوو میکس 520 از دوربین WorldView بهره می‌برد و بدین سبب امکان ضبط تصاویر سه بعدی را برای ادیت پیشرفته یا حتی چاپ سه بعدی ارائه می‌نماید. قیمت نسخه پایه‌ای این محصول برابر با 1000 دلار عنوان شده و قرار است دستگاه از ماه اکتبر عرضه شود. این لپ‌تاپ قرار است در برخی از بازارهای جهانی ب همراه کیبورد قابل جداسازی و قلم استایلوس اختصاصی خود عرضه شود. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟