28/07/1397 - 12:55
10 مطلب پربازدید سایت شبکه - از متخصص سئو تا دفتر گوگل
10 مطلب پربازدید هفته گذشته سایت شبکه شروع و پایان جالبی دارد! پربازدیدترین مطلب هفته پیش مربوط به دلایل نیاز به یک متخصص سئو بود که هدف نهایی بالا آمدن رنکینگ سایت در پیشنهادات اولیه گوگل است و مطلب پایانی پربازدیدهای هفته گشتی است در دفاتر گوگل در سراسر جهان. در ادامه مروری می‌کنیم بر 10 مقاله پربازدید هفته گذشته.

شما به یک متخصص سئو نیاز دارید؟

یکی از مهم‌ترین پرسش‌هایی که عمدتا از سوی مالکان سایت‌ها مطرح می‌شود این است که ما برای بهبود ترافیک سایت خود به یک کارشناس سئو نیاز داریم؟ قبل از آن‌که بتوانیم به این پرسش پاسخ دهیم، ابتدا باید بدانیم یک متخصص سئو کیست و چه کارهایی می‌تواند انجام دهد؟

ادامه مطلب


12 فرمان کاربردی لینوکس مخصوص تازه کاران

استفاده از خط فرمان در یک کامپیوتر لینوکس این امکان را به شما می‌دهد تا سریعتر از یک رابط گرافیکی با کامپیوتر کار کرده و به صورت برنامه ریزی شده کنترل سیستم خود را به دست بگیرید. در ادامه با فرامین مقدماتی و پایه آشنا خواهید شد که شما را برای کندوکاو و تعامل با اغلب سیستمهای تحت لینوکس یاری می‌کند.

ادامه مطلب


برنامه‌هایی که در سال 2018 حتما باید روی کامپیوتر داشته باشید+دانلود

ویندوز یکی از بهترین سیستم‌عامل‌ها برای کاربران کامپیوتر به‌شمار می‌رود. تعداد نرم‌افزارهایی که برای این سیستم‌عامل در دسترس است به‌قدری زیاد است که شاید آشنایی با همه آن‌ها کار ساده‌ای نباشد. در این مطلب درباره برخی از بهترین نرم‌افزارهایی که برای هر کاربر کامپیوتر ضروری است صحبت می‌کنیم.

ادامه مطلب


۵ هارد درايو قابل اطمینان برتر از نظر تامین‌کنندگان تجهيزات سرور

هر چند طی سالهای گذشته هارد درايوها مثل کارتهای گرافیک و پردازندهها پیشرفت چشمگيری نداشتهاند، اما همچنان در اختیار داشتن یک هارد درايو قابل اطمینان و با عملکرد بالا از ضروریات یک سیستم کامپیوتری محسوب می‌شود. به ویژه یک درایو حالت جامد (SSD) که یکی از اجزای حیاتی برای یک سرور به شمار می‌آید. اما تمام هارد درايوها برای یک کاربرد یکسان ساخته نمی‌شوند و درايوی که شما انتخاب می‌کنید کاملا به نیاز شما بستگی دارد. در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به ۵ هارد درايو قابل اطمینان برتر از نظر شرکت‌های تامین‌کننده تجهيزات سرور.

ادامه مطلب


چگونه در ویندوز 10 مجوزهای اپ‌ها را مدیریت کنیم

یکی از ویژگی‌های جالب ویندوز 10 امکان مدیریت مجوز دسترسی اپلیکیشن‌ها به مکان، دوربین، عکس‌ها، فیلم‌ها، سیستم فایل و بسیاری موارد دیگر است. اگر قصد دارید تا این مجوزها را کنترل کنید برای آشنایی با روش انجام کار ما را همراهی کنید.

ادامه مطلب


11 کاری که برای افزایش طول عمر حافظه SSD کامپیوترتان باید انجام دهید

اکنون سال 2018 است و طبیعی است بسیاری از کاربران ویندوز 10 ترغیب شده باشند با هارددرایوهای ساتا خداحافظی کرده و به سراغ حافظه‌های SSD بروند. اگر کامپیوتر جدیدی خریداری کرده یا از تجهیزات قدرتمندی استفاده می‌کنید، یک هارددیسک سنتی به میزان قابل توجهی سرعت کامپیوتر شما را کاهش می‌دهد. SSDها چند برابر سریع‌تر از هارددیسک‌های سنتی هستند و در یک چشم برهم‌زدنی ویندوز را بوت کرده و سیستم را آماده استفاده می‌کنند. اما برای آن‌که به بهترین عملکرد دست پیدا کرده و مهم‌تر از آن طول عمر درایو حالت جامد خود را افزایش دهید باید یکسری کارها را خودتان انجام دهید.

ادامه مطلب


چطور می‌توانیم پارتیشن‌های لینوکس را در ویندوز 10 باز کنیم؟

بودت دوگانه یک راه عالی برای دسترسی به بهترین قابلیت‌هایی است که در پلتفرم‌های مختلف وجود دارد. اما در برخی موارد مشکلاتی نیز ممکن است به وجود آید. عدم دسترسی به فایل‌هایی که روی یک پلتفرم و پارتیشن قرار گرفته‌اند از جمله این موارد هستند.

ادامه مطلب


با نسل بعدی پلتفرم‌های تبلیغاتی و بازاریابی آشنا شوید

این روزها به لطف فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و اطلاع‌رسانی، بازاریابی و تبلیغات هم ‌عصر تازه‌ای را سپری می‌کنند. اما هنوز هم پلتفرم‌های تازه و دست‌نخورده‌ای وجود دارند که می‌توانند دوران نوینی از جذب مخاطب را در فضایی کاملا متفاوت رقم بزنند. بازی‌های ویدیویی و رایانه‌ای با بازار گسترده و کاربران فراوان خود بستر بسیار مناسبی برای تبلیغات و معرفی محصولات هستند که به‌اندازه شبکه‌های اجتماعی می‌توانند تاثیرگذار باشند.

ادامه مطلب


برای کنترل احساسات و افکار منفی به‌صورت سوم شخص با خودتان حرف بزنید

کارآفرینان هر روز با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شوند و در این شرایط و زمانی‌که حالات و احساسات منفی را تجربه می‌کنند به‌دست آوردن آرامش کار چندان ساده‌ای نیست. طبق تحتقیقات کارشناسان صحبت کردن با خود به‌عنوان مخاطب سوم شخص کمک زیادی به کنترل احساسات و دور کردن افکار منفی دارد.

ادامه مطلب


گالری عکس: دفاتر گوگل در نقاط مختلف دنیا به‌روایت تصویر

اخیرا گوگل از سوی مجله فورچون برای چهارمین بار به‌عنوان بهترین محیط کاری در دنیا معرفی شد. این شرکت زندگی خوبی را برای کارمندان خود فراهم می‌کند. در این گالری قصد داریم تا با برخی از محیط‌های کاری این غول های‌تک دنیا بیشتر آشنا شویم. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب

ایسوس

نظر شما چیست؟