19/03/1399 - 20:49
چیزهایی که هر معامله گر باید درباره تجارت CFD بداند
سرمایه گذاری و پس انداز دو رکن یک استراتژی مالی موثر می باشند. آدم به لطف فناوری مدرن میتواند به راحتی از خانه خودش درآمد کسب کند. قراردادهای ما به التفاوت تنها ابزارهای مجازی راحت و مناسب نیستند.

آنها نیاز به تملک هر گونه دارایی فیزیکی و مادی را از بین می برند. در اینجا نحوه کار تجارت CFD و ماشین حساب ارز در جهان آورده شده است.تخمین زده می شود که بیش از 15 میلیون نفر در سراسر جهان مشغول تجارت اینترنتی می باشند. پیش بینی می شود که این رقم به خاطر راحتی و پتانسیل سود غیرقابل انکار باشد. حجم عظیمی در بازارهای مالی جهانی در گردش می باشد . بازار ارز به تنهایی گردش مالی 6+ تریلیون دلار آمریکا دارد. مانند همه ارزها ، CFD یک بعد محبوب در تجارت آنلاین می باشد.

تکامل سرمایه گذاری:

به عبارت ساده تر ، قراردادهای ما به تفاوت ، امکان پیش بینی قیمت برخی از سهام فیزیکی و ادی را بدون مالکیت دوم فراهم می آورد. تاجر نیازی به خرید سهام یا کالا ندارد. تنها چیزی که اهمیت دارد قیمت آنها است. این جهشی بزرگ از معاملات بازاری مکتب قدیمی است.بورس متعارف را در نظر بگیرید. در اینجا ، شرکت کنندگان می توانند سهام صادر شده توسط مشاغل را خریداری نمایند یا بفروشند. برای شرکتها ، این فرصتی برای جذب سرمایه گذار است. برای سهامداران، این فرصتی برای سرمایه گذاری در موفقیت های آینده شرکت ها می باشد. از طریق خرید سهام ، آنها صاحب درصدی از شرکت می باشند (حتی اگر این تنها کسری از یک درصد باشد).برای یک سهامدار ، سود ممکن است دو برابر باشد. نخست، برخی از سهام شما مستحق سودهای منظم می باشند.از طرف دیگر، آنها می توانند پس از رشد قیمتی خود فروخته شوند. در این سناریو ، شخص صاحب سهام فیزیکی و مادی می شود. این تقاضا تعداد سرمایه گذاران بالقوه را محدود می کند. CFD ها با ایجاد سوددهی بالقوه برای هرفردی بر یک بعد دیجیتال می افزایند.

امروزه ، ما به عملیات از راه دور و جریان پول مجازی عادت کرده ایم. بسیاری از مصرف کنندگان کارت های اعتباری را به پول نقد ترجیح می دهند و دیجیتالی سازی به طور فزاینده ای فراگیر است. اکنون انسانها با استفاده از دستگاه های تلفن همراه خود کسب درآمد می کنند و پول خرج می کنند. طبیعی است که سرمایه گذاری دیگر مستلزم جمع آوری اسناد نیست. CFD ها می توانند با استفاده از سیستم عاملهای دسکتاپ و پلت فرم های تلفن همراه معامله شوند. این ابزارها دیجیتال می باشند، در حالی که سودها واقعی می باشند.

مبانی CFDها:

همانطور که از این اصطلاح پیداست ، این ابزار توافقنامه ای بین خریدار و فروشنده می باشد. موضوع چنین قراردادی تغییر قیمت یک دارایی است. انواع مختلفی از CFD ها مبتنی بر ابزارهای اساسی وجود دارد. این مشتقات ممکن است به کالاها ، ارزها ، شاخص های بازار یا حتی کریپتوکوین ها مرتبط باشند. صرف نظر از مبنا ، همین منطق صادق است. معامله گران قیمت دارایی ها را حدس می زنند ، اما حقیقتاً هرگز آنها را صاحب نمی شوند.علاوه بر فقدان دارایی های مادی ، شما می توانید از شرایط جذاب سرمایه گذاری با پول رهنی بهره مند شوید. کارگزارانی مانند FXTM به مشتریان این امکان را می دهند تا با بخشی از پشتوانه های مالی صندوق شرکت ، قدرت خرید خود را افزایش دهند. به این ترتیب ، شما می توانید بیش از آنچه استطاعت دارید تجارت کنید. نسبت ها بین عرضه کنندگان و انواع مختلف CFD متغیر است. این امر همچنین به عنوان تجارت "در حاشیه" شناخته می شود.      

1. CDF ها بر کالاهای اقتصادی:

این ها محصولاتی هستند که قیمت آنها مستقل از تولیدکنندگان است - این قیمت توسط بازار تعیین می شود. مثالها شامل نفت خام (به عنوان مثال WTI یا برنت) ، گندم ، طلا و غیره می باشند. به عنوان یک تاجر و معامله کننده CFD ، دیگر نیازی به مبادله حجم های فیزیکی نفت نخواهید داشت. همه آنچه شما نیاز دارید ، پیش بینی مالی است.می توانید از جنبش های رو به پایین و رو به بالا سود کسب کنید. اگر انتظار دارید که قیمت کالاهای اساسی را زیر پا بگذارد ، می توانید CFD های بیشتری را در زمانی که ارزان هستند، خریداری نمایید.از طرف دیگر ، اگر افتی را پیش بینی کنید ، می توانید ابزاری را بفروشید ، بنابراین می توانید بعداً آن را بیشتر خریداری کنید.

2. CFDها بر شاخص ها:

شاخص بازار نشان دهنده عملکرد یک گروه از شرکت ها است. ارزش آن بالا می رود یا سقوط می کند ، که فرصتی دیگر برای گمانه زنی فراهم می آورد. به عنوان مثال ، اگر CFD شما به FTSE 100 گره خورده و پیش بینی ها مثبت هستند ، می توانید بیشتر آن را خریداری کنید. در اینجا ، شما با گروهی از دارایی ها سروکار دارید و نه سهام فردی. این امر مانع ریسک پذیری و خطر می شود، زیرا ارزش آن متوسط است و بنابراین بعید به نظر می رسد که به صفر برسد. بیشتر CFD های معروف به شرکتهای مقتدر و معتبر یا به اصطلاح "سهام رشد" مرتبط می باشند.

3. CFD بر ارزهای مجازی:

محبوب ترین سکه ها در حال حاضر Bitcoin ، Ethereum ، Litecoin و Ripple هستند. در CFD ها ، اینها همیشه بر حسب دلار قیمت گذاری می شوند. در اینجا ، قراردادهای مابه التفاوت ، نگرانی های امنیتی را که معمولاً برای معاملات رمزنگاری شده است را از بین میبرند.چند سال پیش ، بازارها از افزایش سریع ارزش بیت کوین شوکه شدند. اکنون مشخص است که پول مجازی در اینجا ماندگار است و این درک ما از امور مالی را متحول کرده است.

خلاصه مزایا:

CFD به عنوان ابزاری برای سرمایه گذاری و متنوع سازی مفید می باشد. بسیاری از معامله گران و تاجران که با چند ارز شروع می کنند ، CFD را به اوراق بهادار خود اضافه می کنند. این ابزار در مقایسه با سهام فردی با ریسک کمتری همراه است و ممکن است با بودجه احتیاطی معامله شود. سرانجام ، هنگامیکه از دارایی ها و سهام دیگر ناامید شدید، CFD ها می توانند سودهایی را به همراه داشته باشند که ضررها را پوشش دهد.

ایسوس

نظر شما چیست؟