11/02/1400 - 22:55
راه های افزایش فالوور اینستا

افزایش فالوور اینستا یکی از دغدغه های پیج های تجاری است. هر چند که این موضوع به قدری در اذهان عمومی اهمیت پیدا کرده است که امروزه حتی پیج های شخصی نیز به دنبال راه هایی برای افزایش تعداد فالوورهای خود هستند. برای رسیدن به تعداد بالایی از فالوورهای فعال، راه کارهای مفیدی وجود دارد که در این متن در مورد آن ها بیشتر توضیح خواهیم داد.

چگونه به افزایش فالوور اینستا کمک کنیم؟

  • بسیاری از ما زمانی که برای اولین بار پیج خود را در این دنیای مجازی افتتاح کردیم، شاید هرگز به فکر تعابیری برای افزایش فالوور نبوده و تنها به فکر معرفی کسب و کار یا محصولاتمان بوده ایم. این نوع تفکر، صرفا جنبه شخصی داشته و اهداف بزرگتری مانند فروش بیشتر یا دیده شدن در صفحه اکسپلور را به دنبال ندارد؛ اما اگر هدف شما چیزی جز این باشد، بهتر است کمی حرفه ای تر به موضوع نگاه کنید. در ادامه این متن، شما می توانید نکاتی برای حرفه شدن در فضای اینستاگرام را آموخته و از آن ها برای افزایش فالوور اینستا استفاده کنید.

داشتن جدول محتوا

  • جدول محتوا به این معنی است که شما باید با توجه به تقویم، برای هرروز محتوای ارزشمندی تولید کنید. به این معنی که اگر روز خاصی است، پستی در ارتباط با آن روز پست کنید. برای مثال اگر شما فروشنده روسری هستید، با تولید محتوایی مبنی بر حراج روز مادر می توانید به افزایش فالوور اینستا و در نتیجه افزایش فروش برسید. برای ساختن جدول محتوا، شما نیاز به برنامه ریزی و تهیه پست هایی مناسب قبل از رسیدن روزهای خاص دارید. به این معنی که باید قبل از 1 فروردین، پست مربوط به تبریک عید را تهیه کرده باشید تا به موقع بتوانید آن را پست کنید.

عکس های باکیفیت و مطالب جذاب

  • عکس های باکیفیت تاثیر بسیاری در افزایش فالوور اینستا می گذارند؛ چرا که فضای این اپلیکیشن، بر مبنای تصویر بنا شده است. یک تصویر با کیفیت و گویا می تواند در کمترین زمان ممکن تاثیری به مراتب بیشتر از جملات بگذارد. شاید تاثیری که یک عکس روی مخاطب می گذارد را نتوان با هزاران کلمه توصیف کرد. اگر برای عکس های مورد استفاده در پیجتان به سراغ عکس های موجود در اینترنت نروید بهتر است. برای داشتن عکس هایی خاص و اختصاصی می توانید از عکاسان حرفه ای کمک گرفته و یا با اندکی خلاقیت خود عکس های بسیار جذابی برای مخاطبینتان تولید کنید.

استفاده از تم خاص

  • منظور از تم، حالت کلی صفحه شما در اینستاگرام است. اگر دقت کرده باشید، برخی پیج ها دارای نظم خاصی در چینش پست هایشان هستند. برای مثال از روش چهارخانه برای پست مطالب خود استفاده می کنند به این شکل که بعد از هر پستی یک صفحه رنگی یا صفحه ای با تبلیغ نام پیج پست می کنند. به این ترتیب، یک پست در میان، از تم مخصوص استفاده کرده و در نگاه کلی پیج را شطرنجی خواهید دید. البته این تنها یک نمونه از تم های رایج است. شما می توانید با کمک خلاقیت خودتان از تم های متنوعی برای افزایش فالوور اینستا استفاده کنید.

توجه به تعداد پست های روزانه

  • بهتر است با توجه به جدول تولید محتوایتان، هرروز پستی مناسب ارسال کنید. یادتان باشد که تعداد پست ها نباید بیش از دو یا حداقل سه پست در روز برسد؛ چرا که تعداد زیاد پست ها برای مخاطبین شما جالب نبوده و موجب سر رفتن حوصله آن ها می شود. همچنین تعداد زیاد استوری و لایو نیز همین نتیجه را دارد. بنابراین اگر به دنبال افزایش فالوور اینستا هستید، بهتر است روزی حداقل یک پست با کیفیت ارسال کنید.

پاسخگویی مناسب و به موقع

  • پاسخگو بودن شما به دایرکت یا کامنت زیر پستتان موجب افزایش نرخ تعامل پیجتان می شود. مخاطبین شما از پاسخگو بودن شما استقبال کرده و به فالوورهای دائمی تبدیل می شوند. پاسخگویی به موقع و با حوصله نشانگر مسئولیت پذیر بودن و اهمیت دادن شما به مخاطبانتان است. از همین روی موجب افزایش فالوور می شود.

لایوهای مفید و جذاب

  • برگزاری لایو خود دارای نکاتی است که حرفه ای های دنیای اینستاگرام کاملا با آن آشنایی دارند. برای مثال، آن ها از هر چیزی لایو تهیه نمی کنند. برای مثال گرفتن لایو از کنسرتی که در آن حضور دارید برای مخاطبین شما جذاب نیست و هیچ کس آن‌قدری زمین ندارد تا لایوهای این چنینی را تماشا کند؛ اما لایو از نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی برای پیجی که فروشنده این لوازم است می تواند بسیار مفید باشد. شما به کمک این نوع لایو، می توانید معرف جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا به مخاطبین پیجتان که شانس حضور در این نمایشگاه را نداشته اند، باشید.

جمع بندی

  • برای افزایش فالوور اینستاگرام راه های بسیاری وجود دارد. اگر صاحب پیجی در این فضای جذاب هستید، اما هنوز موفق به جذب فالوورهای مورد نظرتان نشده اید، بهتر است با خواندن مطالب این متن، حرفه شدن در این زمینه را آغاز کنید. اگر برای این کار نیاز به خرید فالوور دارید، پیشنهاد می کنیم با مراجعه به سایت دکتر فالوور فالوورهای مورد نظرتان، اعم از فالوور ایرانی ارزان، فعال یا هر نوع فالوور دیگری را خریداری نمایید. قیمت خدمات این پیج بسیار مناسب بوده و سرعت ارائه آن نیز بسیار بالا است. برای خرید فالوور، لایک، کامنت و سایر خدمات، می توانید به آدرس drfollower.ir مراجعه نمایید.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟