17/07/1400 - 19:59
قیمت ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی، خرید اقساطی بدون چک
بهترین لیست قیمت روز انواع ماشین لباسشویی، خرید ماشین لباسشویی با گارانتی اصلی خدمات پس از فروش، خرید اقساطی و نقدی ماشین لباسشویی با بهترین قیمت

انواع ماشین لباسشویی در بازار

اگر قصد خرید یک ماشین لباسشویی نو را برای منزل خود دارید و سری به بازار زده باشید حتما با تنوع بالایی از انواع مختلف ماشین لباسشویی که از لحاظ طرح، مارک، مدل و امکانات با یکدیگر متفاوت هستند روبه‌روشده‌اید که بی‌شک این تنوع بالا شما را در انتخاب بهترین گزینه گیج کرده است.

 از آنجایی که قیمت ماشین لباسشویی با مواردی چون نوع مدل، میزان ظرفیت، مارک، امکانات و سایر مشخصات فنی در ارتباط است بنابراین در زمان خرید ضروری است که به این موارد توجه لازم را داشته باشید و قبل از خرید بهتر است که ابتدا با انواع مختلف ماشین لباسشویی، قابلیت‌ها و مزایای آن‌ها آشنا شوید تا بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

ماشین لباسشویی به صورت کلی از لحاظ عملکرد به دو دسته‌ی ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک و ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک تقسیم می‌شود.

ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک

ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک جزو نمونه‌های اولیه ماشین‌های شستشوی لباس محسوب می‌شود که در دو نوع ماشین لباسشویی سطلی و ماشین لباسشویی دوقلو طراحی و تولید می‌شود. در ماشین لباسشویی‌های نیمه اتوماتیک کار پر کردن دستگاه از آب و خالی کردن آن بر عهده مصرف کننده است. همچنین در ماشین لباسشویی دوقلو به دلیل اینکه مخزن شستشو و مخزن خشک کن از یکدیگر جدا هستند بنابراین باید پس از شستشو، انتقال دادن البسه به مخزن خشک کن توسط خود فرد انجام گیرد.

از مزایای ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک می‌توان به مواردی چون قیمت پایین و مناسب، قابلیت اضافه کردن البسه در حین شستشو، هزینه تعمیر کم‌تر در صورت خرابی دستگاه، عملکرد ساده و کاربری آسان اشاره کرد.

معایب ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک نیز شامل نداشتن برنامه‌های شستشو، آسیب رساندن به الیاف برخی از البسه، پایین بودن کیفیت شستشو در بعضی از لباس‌ها، مصرف آب فراوان و خالی و پر کردن دستی دستگاه می‌شود.

ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک

لباسشویی تمام اتوماتیک اکثرا به صورت درب از جلو طراحی می‌شود و طرفداران بسیار زیادی دارد همانطور که از نام این دستگاه مشخص هست به صورت کاملا اتوماتیک طراحی و برنامه‌ریزی شده است یعنی تمامی فرآیند شستشو نظیر آبگیری، شستشو، آبکشی و خشک کردن البسه توسط خود دستگاه و بدون دخالت شخص صورت می‌گیرد.

از مزایای ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک می‌توان به قابلیت تنظیم دمای آب، طراحی ظاهری زیبا، صرفه جویی در مصرف آب و مواد شوینده، داشتن برنامه‌های شستشوی بسیار متنوع و سر و صدای کمتر در زمان کار کردن اشاره کرد.

مواردی چون هزینه تعمیر بیشتر، قیمت بالاتر و مصرف برق بیشتر نسبت به مدل‌های نیمه اتوماتیک را می‌توان از معایب لباسشویی‌های تمام اتوماتیک دانست. همچنین امکان اضافه کردن لباس در هنگام شستشو وجود ندارد که البته در برخی از مدل‌های جدید ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک قابلیت افزودن لباس در حین کار وجود داشته و این مشکل حل شده است.

بهترین ماشین لباسشویی ایرانی

افزایش قیمت ماشین لباسشویی‌های خارجی سبب شده است تا بیشتر از گذشته شاهد حضور پر رنگ ماشین لباسشویی از برندهای ایرانی در بازار باشیم و بسیاری از خانواده‌ها و زوج‌های جوان به سراغ خرید تولیدات داخلی می‌روند و شاید این سوال را داشته باشند که کدام مارک ایرانی خوب است و بهترین ماشین لباسشویی ایرانی کدام است؟

برندهایی ایرانی سرشناسی چون اسنوا، پاکشوما، آبسال، ایکس ویژن، دوو، جی پلاس و پارس خزر را می‌توان به عنوان بهترین برندهای تولید کننده ماشین لباسشویی در ایران بدانیم. این شرکت‌ها همواره در تلاش هستند تا لباسشویی‌هایی با کیفیت ساخت بالا و همگام با تکنولوژی‌های روز دنیا را طراحی و به بازار فروش عرضه کنند و می‌توان گفت که جایگزین خوبی برای لباسشویی‌های خارجی در منازل ایرانیان هستند. میزان رضایت مصرف کنندگان از ماشین لباسشویی‌های برندهای نام برده نشان دهنده این است که محصولاتی قابل اعتماد بوده و ارزش خرید را دارند.

با خرید ماشین لباسشویی ایرانی خیالتان از بابت اصل بودن کالا راحت است چرا که در داخل ایران تولید می‌شوند و نمونه فیک آنها در بازار وجود ندارد. همچنین قیمت ماشین لباسشویی ایرانی چون قیمت ماشین لباسشویی دوو، قیمت ماشین لباسشویی اسنوا، قیمت ماشین لباسشویی ایرانی پاکشوما و ... نسبت به قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ، قیمت ماشین لباسشویی lg، بوش و دیگر برندهای مطرح خارجی دنیا بهتر است در نتیجه شما خرید مقرون به صرفه‌تری نیز خواهید داشت و از طرفی از خدمات پس از فروش شرکت‌های ایرانی که همیشه در دسترس هستند برخوردار خواهید شد.

قیمت ماشین لباسشویی در فروشگاه سل

تعداد فروشگاه‌هایی که در بستر اینترنت و یا به صورت واقعی و حضوری ماشین لباسشویی را به فروش می‌رسانند کم نیست و در این بین یافتن فروشگاهی که تنوع محصولات در آن بالا باشد و همچنین ماشین لباسشویی را با قیمتی مناسب به فروش برساند و گران فروش نباشد کاری سخت و زمان‌بر است که از حوصله بسیاری از افراد خارج می‌باشد.

فروشگاه اینترنتی سل یک فروشگاه قابل اعتماد و مشتری مدار است که در آن قیمت لباسشویی ایرانی و خارجی از برندهای مطرح دنیا چون قیمت لباسشویی سامسونگ، قیمت لباسشویی ال جی، قیمت لباسشویی پاکشوما، قیمت لباسشویی دوو، قیمت لباسشویی اسنوا، قیمت ماشین لباسشویی زیرووات و ... مناسب‌ترین قیمت بازار است.

با مراجعه به فروشگاه آنلاین سل به راحتی به مقایسه قیمت و تصاویر ظاهری انواع مدل‌های ماشین لباسشویی بپردازید و با دسترسی داشتن به اطلاعات جامع از مشخصات و ویژگی‌های هر مدل به راحتی بهترین ماشین لباسشویی را که متناسب با سلیقه، توان مالی و نیازهایتان است را خریداری کنید و آن را در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

فروش اقساطی ماشین لباسشویی در فروشگاه سل

افزایش قیمت لوازم خانگی چون قیمت ماشین لباسشویی باعث شده است تا قدرت خرید مردم پایین بیاید و بیشتر از گذشته به دنبال لباسشویی قسطی در شیراز، لباسشویی قسطی در اهواز، لباسشویی قسطی در تهران و دیگر نقاط کشور باشند. طبیعتا یافتن فروشگاهی که تنوع محصول در آن بالا باشد و همچنین شرایط خرید اقساطی لباسشویی در آن با شرایط شما همخوانی داشته باشد کاری دشوار و سخت است.

یکی از خدمات با ارزشی که فروشگاه اینترنتی سل برای مشتریان خود دارد امکان خرید اقساطی لباسشویی دوو، خرید قسطی ماشین لباسشویی پاکشوما، ماشین لباسشویی اسنوا قسطی و دیگر برندها با شرایط کاملا منصفانه و ایده‌آل است.

فروش اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما، فروش اقساطی ماشین لباسشویی دوو، اسنوا، جی پلاس و غیره در فروشگاه اینترنتی سل با روش‌های کاملاً متنوعی چون بدون ضامن، با سفته، بدون چک و ..  انجام می‌شود که جهت دریافت اطلاعات کامل در رابطه با نحوه و شرایط خرید ماشین لباسشویی قسطی تنها کافی است با کارشناسان فروش سایت‌ سل تماس بگیرید تا راهنمایی لازم در این زمینه را به شما بدهند.

ایسوس

نظر شما چیست؟