21/09/1400 - 12:46
کولر گازی داکت اسپیلت گری
برای خرید کولر های گازی مناسب برای سالن ها و اجتماعات، کولر گازی داکت را توصیه می‌نماییم که با توجه به وصل شدن داکت اسپیلت ها به کانال کشی، امر سرد یا گرم‌سازی، تسهیل می‌شود و در هزینه‌ها صرفه جویی می شود. داکت اسپیلت‌ها برای اتاق‌هایی که به شبکه متصل هستند، مناسب است.

چرا کولر گازی داکت؟

کمپانی گری از دیرباز با تولید دستگاه‌های سرمایشی، میهمان خانه های ما ایرانیان است. نام گری از دیرباز برای ما آشنا بوده و توانسته سابقه درخشان خود را به ما اثبات کند. محصولِ با مصرف خیلی کم، کیفیت بالا و قیمت مناسب، مشخصه هر محصول محبوبی در بازار است. با توجه به نیاز مصرف کننده کمپانی گری محصولات متفاوتی تولید می کند. کولر گازی داکت اسپیلت با قدرت های مختلف تولید شده و آماده عرضه به بازار هستند. کولرهای داکت گری برای روزهای گرم تابستان مناسب هستند و می توانند با تهویه مطبوع هوا، منزل و یا محل کار شما را خنک کنند و همچنین قابلیت تغییر وضعیت به حالت گرمایشی یا هیتر را داشته و محیط بزرگی را گرم نماید. برای سالن های اجتماعات و بیمارستان ها و مکان های بزرگ مناسب بوده و قابلیت سرد یا گرم سازی را دارند. کولر گازی داکت اسپلیت گری در  مقابل گرمای شدید و یا یخبندان ها مقاوم بوده و به بهترین نحو هوای منزل شما را خنک می نمایند.

 مزایای کولرهای داکت گری

  1. داکت ها مجهز به سیستم آنتی باکتریال، قابل شستشو و ضد قارچ هستند. همچنین فیلتر تصفیه هوا هم در کولر گازی داکت تعبیه شده است.
  2. از جمله مزایای مهم داکت اسپیلت ها، سرد سازی در فصل های گرم سال و تغییر وضعیت به هیتر و تولید باد گرم در فصول سرد است.
  3. با استفاده از داکت اسپیلت ها تا 40 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی شده که نسبت به موارد مشابه بسیار به صرفه تر است.
  4. داکت ها برای منازل و اداره جات و در کل، برای محل هایی که نیاز به کانال کشی دارند، مناسب هستند.
  5.  کولر گازی داکت گری، برای تنظیم و یک نواخت نمودن دما، مجهز به ترموستات بوده و قابلیت نوسان دما را دارد.
  6. فن داکت ها قابلیت تغییر به سه وضعیت را دارد.
  7. مجهز بودن به کویل آب گرم، برای تغییر وضعیت به گرمایشی است ( در این صورت به موتورخانه نیازی نیست).
  8. بدلیل طراحی منحصر به فرد صدای داکت ها خیلی پایین تر است.
  9. برای مناطق فوق گرم تا سقف 60 درجه c قابل استفاده است و گرمای شدید آسیبی به داکت اسپیلت ها نمی رساند و در شرایط سرما و یخ بندان تا دمای 15- قابل استفاده است.

استقلال کامل سیستم مرکزی، لوله کشی از سقف و صرفه جویی کردن در حجم لوله کشی و نصف شدن هزینه راه اندازی از دیگر مزایای کولرهای داکت گری است.

کولر های گری مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی

نحوه عملکرد کولرهای داکت اسپیلت گری

کولر های داکت اسپیلت گری، برای مکان های با متراژ بالا طراحی شده و قابلیت تغییر وضعیت از سرمایشی به گرمایشی را دارند. سالن های اجتماعات، سالن ورزشی، ادارات، و یا مکان هایی که برای سرد یا گرم سازی نیاز به شبکه دارند مناسب هستند. داکت اسپیلت ها در دمای -۱۵ درجه سانتیگراد تا ۶۰ درجه بالای صفر به بهترین نحو کار می کنند و جای هیچ نگرانی بابت آسیب گرمای شدید و یا سرمای شدید نیست. داکت اسپیلت ها در حالت گرمایش، بسیار کم مصرف بوده بگونه ای که مصرف انرژی به صفر می رسد. در حالت گرمایش بدلیل خاموش شدن کمپرسور، مصرف برق به کم ترین مقدار ممکن می رسد و آب گرم از طریق پکیج به داخل کویل گرمایشی، جریان پیدا می کند.

داکت اسپیلت گری با قابلیت تنظیم دمای یکسان

معایب داکت اسپیلت ها

  1. در داکت اسپیلت ها امکان سرد یا گرم سازی بصورت تمرکزی وجود نداشته و دمای مکان مد نظر، بطور یکسان، گرم یا سرد می شود.
  2. داکت اسپیلت ها صدای زیادی تولید می کنند، به همین دلیل اصلا مناسب مکان های کوچک و یا محل هایی که به سکوت نیاز دارند، مناسب نیست.
  3. در صورتی که در ساختمان های مطبق، از سقف کاذب استفاده شده باشد، آلودگی صوتی داکت ها موجب آزار و اذیت می شود. بنابراین سعی کنید برای مکان های با متراژ بالا، اقدام به خرید داکت اسپیلت ها نمایید.

ساختار داکت اسپیلت های گری

ساختار داکت اسپیلت های گری متشکل از: یک هوا ساز که همان واحد داخلی و یک کندانسور است که توسط لوله های مسی به یکدیگر وصل می شوند. یونیت داخلی تعبیه شده در داکت ها موظف به هدایت هوای سرد و گرم به بیرون است. داکت ها از هوای برگشت برای افزایش کارکرد و کاهش مصرف انرژی استفاده نموده و به این شکل هوای مطبوع را تولید و به کانال های وصل شده به داکت ها هدایت می نمایند. داکت ها هوای گرم ساختمان را گرفته و به باد خنک تبدیل می نمایند.

نمونه ای از نصب کولر گازی داکت کاستی در سقف یک اداره

نمونه دیگر داکت ها: داکت کاسِتی

داکت های کاستی از دیگر نمونه های داکت اسپیلت گری است. داکت اسپیلت های گری در سقف منزل و یا محل کار، اداره جات، سالن ها نصب و آماده استفاده می شوند. نمونه های سقفی دارای ریموت بوده و قابلیت کنترل از راه دور را دارند. داکت کاستی ها با اشغال کم ترین مکان، وسیله مناسبی برای سرد و یا گرم سازی مکان های بزرگ می باشند. داکت های سقفی در کوتاه ترین مدت ممکن منزل، سالن و یا محل مد نظر شما را سرد یا گرم می کنند. داکت کاستی ها نیاز به وصل شدن به سیستم موتورخانه ندارند و این خود از مهم ترین مزایای این نمونه از کولر ها است.

چگونه از اصل بودن کولر گازی داکت گری مطمئن شویم؟

  • برای تشخیص کولر های گازی اصل در کمپانی گری ابتدا به سراغ کمپرسور می رویم. دقت نمایید که دقیقا GREE بر تنه کمپرسور چاپ شده باشد.
  • کولر گازی داکت گری را فقط از نمایندگی های مجاز تهیه نمایید و به کانال های تلگرامی (به تنهایی) اکتفا نکنید.
  • کولر های اصل گری، دارای ضمانت نامه بوده پس حتما ضمانت نامه را نیز دریافت نمایید.

نمایندگی گری ایرانیان

مجموعه فروش کالای خانگی گری ایرانیان وارد کننده با کیفیت ترین کالا های خانگی اصل است. بنابراین شما پس از دریافت کولر برای دریافت خدمات پس از فروش، نمایندگی شهر محل سکونت تان را برای هماهنگی برای نصب مطلع نمایید. تا در اولین فرصت برای نصب اقدام نمایند.

ایسوس

نظر شما چیست؟