11/11/1400 - 20:54
مودم دی لینک بخریم یا مودم تی پی لینک؟
مودم دی لینک بخریم یا مودم تی پی لینک. در این مقاله در مورد تفاوت‌ها و مدل‌های مختلف دی لینک و تی پی لینک بخوانید.

در قرن 21 که ما در آن به سر می‌بریم نیاز هر فرد به اینترنت و آگاهی از دنیای اطراف خود به یک امر ضروری تبدیل‌شده است و برای این کار نیازمند به اینترنت ثابت و یا همراه هستیم. افراد بسیاری هستند که به دنبال راه‌اندازی اینترنت پرسرعت خانگی بوده و یا می‌خواهند مودم خود را تعویض کنند که اگر گشتی در خیابان و بازار الکترونیک زده باشند متوجه خواهند شد که دو برند دی لینک و تی پی لینک از محبوب‌ترین برندهای مودم خانگی به شمار می‌آیند.

در ادامه توضیحاتی در خصوص مودم دی لینک و مودم تی پی لینک برای شما آماده کرده‌ایم تا با اطلاعات کامل‌تری برای خرید اقدام فرمایید.

مودم دی لینک

دی لینک به‌عنوان یک شرکت پرآوازه تایوانی در صنعت ارتباطات به شمار می‌آید و سالانه مدل‌های جدیدی از مودم‌های خانگی را که هرکدام دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود است را روانه بازار می‌کند. محصولات برند دی لینک معمولاً از قیمت مناسبی برخوردار هستند و به جرات می‌توان گفت که مودم‌های دی لینک از کیفیت ساخت قابل قبولی برخوردارند.

دی لینک تلاش داشته است تا مودم‌هایی بر اساس نیاز مردم تولید کند؛ به همین دلیل مودم‌های پایه این برند با داشتن سرعت معقول و همچنین با دارا بودن یک آنتن و تعدادی ورودی lan توانسته‌اند از محبوبیت بالایی برخوردار باشند و فروش بسیار خوبی را تجربه کنند.

شرکت دی لینک مودم‌هایی را با دو آنتن وای فای عرضه کرده است تا افرادی که می‌خواهند محیط بزرگ‌تری را در محدوده آنتن دهی مودم خود قرار دهند، به راحتی این کار را انجام دهند. همچنین کمپانی دی لینک برای گیمرهای حرفه‌ای و افرادی که نیازمند یک مودم قدرتمند و سریع هستند، مودم‌هایی را با داشتن سه یا چند آنتن و همچنین قابلیت‌های خیره کننده عرضه کرده است و شما می‌توانید هر یک از مودم‌های ذکرشده را خریداری فرمایید.

مدل‌های پرفروش شرکت دی لینک

D-Link DSL-2730U N150 ADSL2+ Wireless Router

  • این مودم یکی از ارزان‌ترین مودم‌های پرفروش شرکت دی لینک به شمار می‌آید. این مودم با دارا بودن یک آنتن وای فای و همچنین چهار عدد پورت اترنت یا همان lan بسیار مناسب افرادی است که کمتر از شبکه وای فای استفاده می‌کنند و می‌خواهند تا چهار دستگاه را به‌صورت مستقیم و با استفاده از کابل به شبکه اینترنت متصل کنند.

D-Link DSL-2740U ADSL2 Plus Wireless N300 Modem Router

  • شما با اندکی صرف هزینه بیشتر می‌توانید به دنبال خرید یک مودم با دارا بودن 2 آنتن باشید. این مودم فوق‌العاده از برند دی لینک مناسب افرادی است که می‌خواهند دستگاه‌های خود را با استفاده از شبکه وای فای به اینترنت متصل کنند و در کنار آن نیز چهار عدد پورت lan داشته باشند.

 DWR-M920 D-LINK

  • درصورتی‌که به دنبال یک مودم همه‌فن‌حریف هستید ما به شما مودم DWR-M920 D-LINK را پیشنهاد می‌دهیم. این مودم با دارا بودن چهار عدد آنتن به‌خوبی می‌تواند یک‌ خانه مسکونی بزرگ و یا یک دفتر کار را در محدوده پوشش دهی وای فای خود قرار دهد. همچنین نیاز به ذکر است که این محصول علاوه بر توانایی اتصال اینترنت با استفاده از کابل شبکه قادر است از سیم کارت‌های 3G و 4G پشتیبانی کرده و با استفاده از سیم‌کارت موبایلی به شما اینترنت پرسرعت را ارائه دهد.

تی پی لینک

تی پی لینک یکی دیگر از محبوب‌ترین برندهای تولید کننده مودم‌های خانگی به شمار می‌آید که محصول کشور چین است. این شرکت پس از شرکت دی لینک راه‌اندازی شد اما توانست در مدت‌زمان کوتاهی به یکی از رقبای سرسخت برند دی لینک تبدیل شود. این شرکت هم همانند برند دی لینک به تولید مودم‌های باکیفیت در کنار قیمت مناسب می‌پردازد و شما عزیزان می‌توانید بر اساس نیازتان محصول موردنظر خود را خریداری فرمایید.

مدل‌های پرفروش شرکت تی پی لینک

TP-LINK TD-W8961N_V4

  • این محصول به‌عنوان مدل پایه شرکت تی پی لینک با دارا بودن 2 عدد آنتن وای فای در کنار چهار عدد پورت LAN به یکی از پرفروش‌ترین محصولات تی پی لینک تبدیل شده است و در بازار مودم‌ها توانسته جایگاه خوبی را به دست آورد.

TD-W9960-v1.20 TP-LINK

  • این مودم به‌عنوان نسخه پیشرفته‌تر مودم قبلی پیشنهاد شده به شمار می‌آید که با دارا بودن دو آنتن در کنار سه عدد پورت اترنت به محصولی کاربردی و پرفروش تبدیل شده است. از ویژگی‌های این مودم می‌توان به‌ ظاهر جذاب و همچنین قابلیت‌های مختلف شخصی‌سازی مودم اشاره کرد.

TP-LINK TL-MR6400 Wireless N300 4G LTE Modem Router

  • شاهکار برند تی پی لینک را می‌توان در این مودم فوق‌العاده مشاهده کرد. این مودم بسیار جمع‌وجور با دارا بودن 2 آنتن قدرتمند در کنار چهار پورت اترنت نیاز هر کاربری را برطرف می‌سازد. نقطه قوت این مودم توانایی راه‌اندازی آن با استفاده از سیم‌کارت است که به شما فناوری 4G LTE را ارائه خواهد داد.

فروشگاه جالبو مرکز فروش کالای دیجیتال

  • برای خرید مودم دی لینک و خرید مودم تی پی لینک در ابتدا باید نیاز و بودجه خود را در نظر داشته باشید. توجه کنید که مودم‌های تی پی لینک با داشتن مشخصات یکسان در مقابل مودم‌های دی لینک از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند؛ اما مودم‌های دی لینک تا حدودی می‌توان گفت که کیفیت ساخت بالاتری دارند.
  • فروش کالای دیجیتال در جالبو به صورت کاملا تخصصی انجام می شود و طیف وسیعی از مودم‌های خانگی برای خرید در اختیار مشتریان عزیز قرار داده شده است. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه جالبو مودم‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و پس از مشاهده قیمت مقطوع و به‌روز شده، خرید خود را نهایی کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟