02/12/1400 - 18:25
پشتیبانی شبکه شرکت‌ها، سازمان‌ها و ادارات با کیا شبکه
پشتیبانی شبکه تنها به معنای عیبب‌یابی و رفع خرابی‌های شبکه نیست چرا که شبکه یک شرکت برای آن‌که بدون وقفه و متحمل شدن هزینه‌های ناشی از تعمیرات، مسیر خود را به درستی طی کند شدیدا نیاز به نگهداری شبکه به‌صورت ماهانه و دوره‌ای دارد.

پشتیبانی شبکه شرکت‌ها، سازمان‌ها و ادارات با کیا شبکه

پشتیبانی شبکه از ایجاد وقفه در روند کاری یک شرکت و ضررهای مالی ناشی از آن جلوگیری می‌کند و بهترین راه‌حل برای نگهداری و عیب‌یابی شبکه است.

هم چنان که با حفظ و نگهداری شبکه‌ی شرکت موجب صرفه‌جویی اقتصادی سازمان‌ها می‌گردد با به‌روزرسانی زیرساخت‌های شبکه‌ای نتایج مهمی چون تامین امنیت داده‌ها و اطلاعات این سازمان‌ها، جلوگیری نابود شدن دیتاهای مهم و تهیه بک‌آپ از سرورها را در بر دارد.

می‌توانید جهت آشنایی بیشتر با قراردادهای شبکه به صفحه نمونه قرارداد پشتیبانی شبکه مراجعه فرمایید.

پشتیبانی شبکه تنها به معنای عیبب‌یابی و رفع خرابی‌های شبکه نیست چرا که شبکه یک شرکت برای آنکه بدون وقفه و متحمل شدن هزینه‌های ناشی از تعمیرات، مسیر خود را به درستی طی کند شدیدا نیاز به نگهداری شبکه به صورت ماهانه و دوره‌ای دارد.

از این رو مهندسان کیا شبکه در طی مراحل نگهداری شبکه‌ی شما همواره ابتدا عملکرد زیرساخت‌ها و شبکه‌ی سازمان شما را بررسی کرده و پس از ریشه‌یابی نواقص و خرابی‌ها، عیب‌های موجود در شبکه‌ی شرکت شما را برطرف می‌کنند.

چرا پشتیبانی شبکه بسیار مهم است؟

امروزه شرکت‌ها در هر سطحی از صنعت که هستند از فناوری و تکنولوژی پیشرفته‌ای که کامپیوترها و صنعت IT برایمان به ارمغان آورده‌اند؛ برای عملکرد بهتر در ارائه خدماتشان و کسب رضایت بیشتر مشتری استفاده می‌کنند. اما شبکه‌ی گسترده‌ی فناوری همچنان که در مسیر پیشرفت قدم برمی‌دارد، همواره نیازمند پیکربندی مجدد، به‌روزرسانی و نگهداری صحیح شبکه یا به عبارت دیگر پشتیبانی شبکه نیز هست.

خدمات پشتیبانی شبکه شامل چه مواردی می باشد؟ 

با پیشرفت علم و تکنولوژی شبکه‌های کامپیوتری گسترده‌تر شدند و مشکلات بیشتری در نگهداری و عملکرد شبکه‌ی شرکت‌ها رخ داد که از این جمله می‌توان به مواردی مانند خرابی کامپیوترها، سرورها، پچ پنل‌ها، رک‌ها، راه‌اندازی سرور، سیستم عامل شبکه و به خطر افتادن امنیت شبکه اشاره نمود.

پشتیبانی شبکه در سطح سخت افزار

هدف از پشتیبانی شبکه در این‌جا رفع مشکلاتی سخت‌افزارهایی از قبیل سرور، ماشین های اداری، پاور سیستم، کیبورد و همه تجهیزات تحت شبکه می‌باشد.

پشتیبانی شبکه در سطح پسیو شبکه 

علاوه بر نگهداری از زیر ساخت‌های شبکه هر گونه خرابی یا نقصی که در کابل‌های شبکه، رک‌ها، کیستون‌ها و… رخ بدهد شامل خدمات پشتیبانی شبکه در حوزه پسیو شبکه می‌باشد.

پشتیبانی شبکه در سطح نرم افزاری 

تهیه بک‌آپ از اطلاعات سرورها، رفع مشکلات نرم‌افزاری‌های کلاینت‌ها از جمله معدود مواردی است که شامل خدمات پشتیبانی شبکه می‌گردد.

پشتیبانی شبکه در تهران

فرآیند پشتیبانی شبکه در تهران از شهرستان‌ها دشوارتر است، زیرا شرکت‌ها دائما در حال آپدیت و رشد بوده و هر روز به نرم‌افزارهای جدیدتر و تجهیزات پیشرفته‌تری نیاز دارند.

ایسوس

نظر شما چیست؟