انواع مادربرد و هارد
21/12/1400 - 15:53
سورس کامپیوتر مرکز فروش انواع مادربرد و هارد
سورس کامپیوتر مرکز فروش انواع مادربرد و هارد با بهترین قیمت و کیفیت است. خرید خود را به صورت اینترنتی میتوانید ثبت کنید و محصول را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید

جمع آوری سیستم کامپیوتر به‌منظور استفاده در خانه یا محل کار، امری تخصصی بوده که لازم است مدل‌های مختلف قطعات کامپیوتری را با یکدیگر مقایسه کرده و سپس اقدام به خرید فرمایید. در این میان دو قطعه کامپیوتری از اهمیت بالاتری برخوردار هستند و نیاز به دقت بیشتری نسبت به انتخاب آن‌ها وجود دارد. مادربرد و هارد دو قطعه بسیار حیاتی برای هر کامپیوتر به شمار می‌آیند که لازم است بر اساس نیازتان یک مدل را انتخاب کنید.

فروشگاه سورس کامپیوتر به‌صورت تخصصی در زمینه واردات و عرضه تجهیزات کامپیوتری ازجمله انواع مادربرد از قبیل مادربرد گیگابایت و مادربرد ایسوس و همچنین انواع هارد اکسترنال و هارد اینترنال فعالیت داشته و شما می‌توانید این محصولات را با تضمین قیمت خریداری فرمایید.

انواع مادربرد

مادربردها توسط برندهای مختلفی در سراسر دنیا طراحی و به مرحله تولید رسیده‌اند و هنگام خرید مادربرد باید به نکاتی از قبیل برند محصول و همچنین قابلیت‌های مادربرد موردنظر توجه داشته باشید.

مادربرد ایسوس

  • ایسوس یکی از برندهای نام آشنا در صنعت تولید لوازم کامپیوتری به شمار می‌آید که تنوع وسیعی از مادربردها با قابلیت‌های مختلف را تولید کرده است که شما بر اساس نیازتان می‌توانید مدل مورد نظر را انتخاب فرمایید.
  • سورس کامپیوتر مدل‌های گوناگونی را از مادربردهای ایسوس با قیمت مناسب در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده است که می‌توانید در میان مادربردهای اقتصادی، میان رده و پرچم‌دار (بر اساس میزان نیازتان به پردازش‌های گرافیکی)، انتخاب کرده و سپس به جمع‌آوری دیگر قطعات کامپیوترتان بپردازید.  نیاز به ذکر است که درصورتی‌که علاقه‌مند به خرید مادربرد ایسوس با کاربری گیمینگ هستید، سورس کامپیوتر تنوع بی‌نظیری از مادربردهای گیمینگ ایسوس را در دسترس شما قرار داده است. جهت آشنایی بیشتر شما در رابطه با کاربرد مادربردها باید بگوییم که برای مثال مادربرد ایسوس مدل ASUS PRIME H510M-R-SI برای استفاده به منظور کارهای اداری سبک بسیار مناسب است و در مقابل اگر به دنبال یک مادربرد همه فن حریف هستید که از آخرین و قدرتمندترین نوع پردازنده پشتیبانی کند، مادربرد ایسوس مدل ASUS ROG STRIX Z690-F می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند.

مادربرد گیگابایت

  • برند گیگابایت به صورت تخصصی در زمینه تولید لوازم کامپیوتری فعالیت داشته و سالانه مدل‌های متنوعی از مادربردهای خود را به بازار عرضه می‌کند. مزیت مادربرد گیگابایت نسبت به دیگر برندهای موجود در بازار این است که شما با پرداخت یک هزینه معقول صاحب یک مادربرد خواهید شد که قادر هستید با استفاده از آن به پردازش کارهای مختلف کامپیوتری بپردازید. شما به‌راحتی می‌توانید طیف وسیعی از مادربردهای گیگابایت را در فروشگاه سورس کامپیوتر مشاهده کرده و پس از انتخاب مدل موردنظر بر اساس نیازتان، نسبت به خرید اقدام فرمایید. برای مثال مادربرد گیگابایت مدل Gigabyte GA-P310-D3 rev. 1.0 یکی از مادربردهای خوش قیمت به شمار می‌آید که می‌توانید علاوه بر کارهای روزمره و اداری به انجام کارهای نسبتا سنگین نیز بپردازید.
  • برای مشاهده قیمت مادربرد گیگابایت در مدل های مختلف به وب سایت سورس کامپیوتر مراجعه نمایید.

انواع هارد

  • برای جمع آوری سیستم کامپیوتر نیاز است تا به سراغ هاردهای اینترنال بروید؛ همچنین می‌توانید برای افزایش حافظه کامپیوتر خود یک عدد هارد اکسترنال نیز تهیه فرمایید تا اطلاعاتی که لازم است در جاهای مختلف به همراه داشته باشید در داخل این هارد نگه داری فرمایید.

هارد دیسک اینترنال

هارد دیسک اینترنال ظاهری ساده و ابعادی بزرگ دارد و حتماً لازم است از آن در داخل کیس خود استفاده فرمایید. هاردهای اینترنال توسط برندهای مختلفی ازجمله وسترن دیجیتال، ای دیتا و همچنین سیگیت تولید می‌شوند که فروشگاه سورس کامپیوتر مدل‌های مختلفی از این هاردها را در ظرفیت‌های گوناگون از قبیل 1 ترابایت تا 12 ترابایت جهت فروش در دسترس شما مشتریان قرار داده است.

قیمت هارد دیسک اینترنال در انواع ظرفیت ها و برندها در سورس کامپیوتر قابل مشاهده است که شما می توانید بعد از مقایسه و انتخاب محصول مورد نظر، سفارش خود را نهایی کنید.

هارد اکسترنال

  • هارد اکسترنال یکی دیگر از تجهیزات کامپیوتری کاربردی است که می‌توانید اطلاعات خود را بر روی آن ذخیره کرده و با خیالی راحت در مکان‌های مختلف با خود حمل نمایید. هارد اکسترنال در فروشگاه سورس کامپیوتر در برندهای مطرح از قبیل ای دیتا، سیلیکون پاور و وسترن دیجیتال در ظرفیت‌های یک و دو ترابایت با قیمتی رقابتی عرضه می‌شوند. نیاز به ذکر است که هاردهای یک ترابایت در برندهای مختلف از برچسب قیمتی متفاوتی برخوردار هستند و این به دلیل آن است که برخی از هاردها از قابلیت ضد آب و ضد ضربه بودن پشتیبانی کرده و از مقاومت بالایی برخوردار هستند. از هاردهای ضد آب و ضد ضربه می‌توان به برندهای ای دیتا، سیلیکون پاور اشاره کرد.
  • خرید هارد اکسترنال 1 ترابایت در برند های گوناگون به صورت آنلاین در فروشگاه سورس امکان پذیر است، کافیست سفارش خود را ثبت نمایید و محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

سخن پایانی

فروشگاه سورس کامپیوتر همواره تلاش داشته تا جدیدترین و باکیفیت‌ترین قطعات کامپیوتری را از قبیل مادربرد و هارد دیسک جهت فروش با بهترین قیمت در دسترس شما مشتریان قرار دهد. مادربردهای موجود در فروشگاه سورس کامپیوتر همگی جدیدترین مدل روز هستند که از تازه‌ترین پردازنده‌ها پشتیبانی کرده و با تضمین اصالت محصول و قیمتی رقابتی جهت فروش در اختیار شما قرار گرفته‌اند. همچنین هاردهای اینترنال و اکسترنال موجود همگی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و با گارانتی چند ساله شرکتی با بهترین قیمت نسبت به سطح بازار به فروش می‌رسند.

ایسوس

نظر شما چیست؟