19/10/1401 - 19:46
فروش آیفون 14 پلاس کمتر از حد انتظار بوده است
کمتر از یک هفته پس از عرضه آیفون 14 پلاس، گزارش دیگری مبنی بر فروش پایین غیرمنتظره آیفون 14 و آیفون 14 پلاس منتشر شده است که نشان می‌دهد اپل ممکن است در ماه جاری به طور فعال موجودی و سفارش قطعات را برای دستگاه‌ها کاهش دهد. گزارش paywalled دیجی‌تایمز ادعا می‌کند که فروش آیفون 14 و آیفون 14 پلاس به میزان قابل‌توجهی تحت‌الشعاع واکنش «شورمندانه» به آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرومکس قرار گرفته است. منابعی که با دیجی‌تایمز صحبت می‌کنند می‌گویند که علی‌رغم تفاوت‌های عملکرد فروش بین مدل‌های آیفون پرو و غیره رو در سال جاری، مجموع محموله‌های مدل‌های آیفون ۱۴ احتمالاً تقریباً مشابه محصولات آیفون ۱۳ در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ خواهد بود.

اگر فروش آیفون 14 و آیفون 14 پلاس در کوتاه‌مدت ثابت بماند، ظاهراً اپل ممکن است سفارش‌ها قطعات را برای ساخت این دستگاه‌ها در نیمه دوم اکتبر کاهش دهد. اگر اپل سفارش‌ها را با شدت بیشتری از حد انتظار کاهش دهد، مجموع محموله‌های سری آیفون 14 تا پایان سال ممکن است در مقایسه با سری آیفون 13 در همان بازه زمانی سال گذشته کاهش یابد. تحقیقات نشان می‌دهد که اپل انتظار داشت در نیمه دوم سال 2022 در مجموع 90 میلیون آیفون جدید بسازد، اما به دلیل "تقاضای ضعیف" این میزان ممکن است به 80 میلیون دستگاه کاهش یابد.

خرید آیفون 14 و تجربه‌ای نوین

این اطلاعات منعکس‌کننده چندین گزارش دیگر است که نشان می‌دهد خرید آیفون 14 و آیفون 14 پلاس انتظارات فروش اپل را برآورده نکرده‌اند. مدت کوتاهی پس از عرضه، مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، گفت که تقاضا برای این دو دستگاه با نتایج پیش‌سفارش بدتر از نسل سوم آیفون SE و آیفون 13 مینی است. او تا آنجا پیش رفت که ادعا کرد «استراتژی بخش‌بندی محصول اپل برای مدل‌های استاندارد امسال با شکست مواجه شد» و گمان می‌رود اپل برنامه‌های خود را برای افزایش تولید این دو دستگاه کنار گذاشته است.

راس یانگ، تحلیلگر صفحه‌نمایش، می‌گوید سفارش‌ها پنل‌های آیفون 14 در مقایسه با آیفون 13 در همان زمان در سال گذشته 38 درصد کاهش‌یافته است، درحالی‌که در بازار فروش مجدد، آیفون 14 و آیفون 14 پلاس دوبرابر سریع‌تر از 3iPhone ارزش خود را از دست می‌دهند. مینی و آیفون 13 سال گذشته. از سوی دیگر، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرومکس همچنان شاهد تقاضای بالایی هستند. اعتقاد بر این است که اپل تولید را از مدل‌های غیره رو تغییر داده است تا دستگاه‌های iPhone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max بیشتری تولید کند؛ همان‌طور که افزایش محموله‌های قطعات نشان می‌دهد.

آیفون 14 پرومکس همچنان بهترین

در ظاهر، آیفون 14 یک ارتقا بسیار جزئی به نظر می‌رسد. اما طراحی مجدد داخل، تعمیر آن را آسان‌تر و ارزان‌تر می‌کند و تغییر بزرگی را در جهت درست برای اپل نشان می‌دهد.نرخ ضعیف ارز در برابر دلار به این معنی است که آیفون جدید 70 پوند (50 دلار استرالیا) گران‌تر از مدل قبلی خود است و با وجود قیمتی معادل 799 دلار در ایالات متحده، 849 پوند (1399 دلار استرالیا) قیمت دارد. متأسفانه این یک داستان آشنا برای همه محصولات فعلی اپل و احتمالاً سایر محصولات در سال جاری است.

در نمای بیرونی، آیفون 14 اساساً مشابه مدل قبلی خود است؛ با صفحه‌نمایش 6.1 اینچی OLED استاندارد 60 هرتزی، کناره‌های آلومینیومی و پشت شیشه‌ای. حتی همان تراشه A15 را دارد که در مدل‌های 13 پرو در سال گذشته استفاده شد و همان عمر باتری طولانی حدود 44 تا 48 ساعت بین شارژها را دارد. اگر از آن کم استفاده کنید در حدود دو روز بین شارژ خواهید داشت.

تغییرات دیگر آیفون 14

بزرگ‌ترین تغییرات از دید پنهان است. پیش‌ازاین، پنل شیشه‌ای پشتی اساساً به قاب چسبانده می‌شد و در صورت شکست یک فرایند پرزحمت که نیاز به جداسازی کامل دستگاه از جلو داشت، جایگزین آن می‌شد. اکنون آیفون 14 دارای طراحی جدید فریم میانی است که امکان باز شدن آن از جلو و عقب را فراهم می‌کند. این کاملاً رؤیای ماژولار و قابل تعمیر توسط کاربر نیست که توسط Fairphone نشان‌داده‌شده است؛ اما گامی بزرگ در جهت درست برای اپل است.

برای کاربر، این به معنای اتلاف حرارت بهتر است تا بتوانید برای مدت طولانی‌تری بازی کنید. اما برای تعمیرات به این معنی است که می‌توانید شیشه پشتی را به همان راحتی که می‌توانید صفحه‌نمایش را تعویض کنید که بهبود قابل‌توجهی برای طول عمر دستگاه است. نتیجه این است که تعمیر شیشه پشتی 169 پوند هزینه دارد که نسبت به اپل 300 پوند بیشتر است. اشخاص ثالث احتمالاً دوباره هزینه کمتری خواهند داشت.

خرید اقساطی آیفون ۱۴ از بازرگانی سیب

امکان خرید اقساطی تمامی مدل‌های سری آیفون ۱۴ در حافظه‌های داخلی متنوع فراهم شده است. به طیف رنگی متعدد در این سری‌ها دسترسی خواهید داشت و با بهترین قیمت می‌توانید به سراغ‌شان بروید. فروشگاه بازرگانی سیب تمامی محصولاتی از جمله آیپد، اپل‌واچ، مک‌بوک و سایر کالاهای اپل در به‌راحتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. پیشنهاد جذاب فروشگاه بازرگانی سیب این است که کاربران می‌توانند تنها با پرداخت 40 درصد از مبلغ کل گوشی محصول موردنظر خود را دریافت کرده و مابقی مبلغ را می‌توانید در اقساط سه الی دوازده ماه پرداخت نمایید. همچنین جهت خرید و مشاهده آیفون ۱۴ پرو مکس کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟