06/12/1401 - 16:13
راهنمای خرید دوربین مداربسته تیاندی
دوربین مداربسته تیاندی یکی از سری دوربین های پیشرو در جهان است که با تکنولوژی شبکه تولید می شود. این دوربین ها برای ضبط تصاویر رنگی حتی در شب و در محیط های تاریک طراحی شده اند.

از نظر تیاندی، اگر تقاضا در صنعت نظارت وجود نداشته باشد، تقاضایی از سوی مشتریان وجود نخواهد داشت. فناوری های نوظهور نتیجه تلاش های این شرکت برای تحقق این چشم انداز است.

جذابیت محصولات تیاندی بسیار بالاست و عملکرد دوربین های تیاندی طرفداران این برند را دو چندان کرده است. در این نوشتار از رادیس نماینده رسمی فروش محصولات تیاندی سعی داریم با دوربین مداربسته تیاندی و فناوری آن بیشتر آشنا شویم.

دوربین مداربسته تیاندی

کیفیت تصویر دوربین های مداربسته تیاندی از 2 مگاپیکسل تا 16 مگاپیکسل است. می توانید دوربین های PTZ این برند را با بزرگنمایی از 4X تا 44X خریداری کنید. یکی از جذاب ترین تم هایی که در محصولات تیاندی به چشم می خورد، ضبط کننده NVR تیاندی است.

 Tiandi NVR از 5 کانال تا 320 کانال تولید و عرضه می کند. اکنون رابط کاربری ساده‌تر و پیشرفته‌تری را از طریق Easy7 VMS برای رایانه شخصی و EasyLive برای دستگاه‌های تلفن همراه ارائه می‌دهد، استفاده از آن بسیار آسان است زیرا کاربر پسند است. محصولات این شرکت مقرون به صرفه و مبتنی بر پروژه هستند.

تیاندی در نظر دارد که محصولات با کیفیت بالا را ارائه و راه حل های صنعتی را توسعه دهد. برنامه ریزی و راه حل های تیاندی شامل محله هوشمند، سیستم ترافیک هوشمند، آموزش هوشمند است. علاوه بر این سیستم های مالی و مهندسی منابع آب نیز در راهکارهای تیاندی گنجانده شده است.

این شرکت در بیش از 60 کشور مشتری دارد. محصولات و خدمات این شرکت را می توان در 500 شهر هوشمند، تالار Davos، فرودگاه Heathrow لندن و Worl Cup برزیل و…  مشاهده کرد. شرکت تیاندی ایجاد بستر همکاری قابل اعتماد برای شرکای خود را سرلوحه کار خود قرار می دهد. با ماموریتی به نام Vision for World به مشتریان خود یک زندگی امن و هوشمند را نوید می دهد. یکی از شعارهای تیاندی: هر الزامی باشد تیاندی همیشه برای ارائه راه حل جهت رفع نیازها قادر خواهد بود.

جهت خرید دوربین مداربسته تیاندی به وبسایت رادیس مراجعه فرمایید.

فناوری تیاندی

تکنولوژی تیاندی که در سال 1994 تأسیس شد، یک ارائه دهنده خدمات نظارت تصویری هوشمند است. در حال حاضر سعی دارد خود را به عنوان پیشرو در صنعت فناوری و نظارت در جهان معرفی کند.رتبه 7 در زمینه سیستم های نظارتی را تا کنون به خود اختصاص داده است. فناوری Tiandi هوش مصنوعی، محاسبات ابری، اینترنت اشیا، دوربین ها و سایر فناوری ها را در راه حل های امنیتی ادغام می کند.

این شرکت بیش از 2000 کارمند و 60 شعبه دارد و همچنان در حال گسترش است. مراکز پشتیبانی در کشورهای مختلف حضور این برند دوربین مدار بسته را پر رنگ تر خواهد کرد. در ایران نمایندگی رسمی دوربین تیاندی مانند شرکت رادیس فعال است که خدمات فروش و نصب این دوربین محبوب را ارائه می دهد.

ویژگی های دوربین مداربسته تیاندی

محصولات تیاندی به قدری جذاب هستند که کاربران دوربین مداربسته بیش از پیش به خرید دوربین های تیاندی می پردازند. این سرعت پذیرش باعث شده است که بسیاری از فعالان دوربین مداربسته تیاندی را در رتبه های جهانی بالاتری قرار دهند. در زیر به برخی از ویژگی های خاص این دوربین محبوب می پردازیم.

سازنده رنگ

فناوری Tiandy Color Maker یک راه حل محیطی با نور کم است که یک دیافراگم بزرگ و یک سنسور بزرگ را ترکیب می کند. بنابراین دوربین می تواند نور زیادی را در محیط های کم نور دریافت کند.این محلول حتی در تاریکی مطلق شب نیز به خوبی عمل می کند. در این صورت دوربین های مجهز به این فناوری می توانند تصاویر رنگی را در زمان واقعی ضبط کنند. با کمک نور گرم، جزئیات بیشتری از تصویر را ارائه می دهند.

Super Starlight

Super starlight یکی از ویژگی های دوربین مداربسته تیاندی است. آمارها نشان می دهد که 80 درصد جرایم در شب اتفاق می افتد. برای صحنه های تاریک مانند شب، تیاندی برای اولین بار مفهوم Starlight را در سال 2015 ارائه کرد. این فناوری در دوربین های تحت وب استفاده می شود. این دوربین تصاویر روشن و رنگارنگی را در صحنه های تاریک ثبت می کرد. پس از چندین سال توسعه، این فناوری قدرتمندتر و پیشرفته تر شده است.

Early Warning

عملکرد هشدار اولیه دوربین تیاندی یکی از جذاب ترین عملکردها است. دوربین های IP قدیمی فقط می توانستند اتفاقات رخ داده را ضبط و اعلام کنند. Tiandi با اختراع AEW تکنولوژی دوربین های شبکه قبلی را به کلی تغییر داده است. AEW هشدار ردیابی خودکار است که به هشدار ردیابی خودکار از طریق چراغ قوه، صدا و ردیابی لیزری برای جلوگیری از نفوذ اشاره دارد. نور سفید/لیزر مرئی/صدا برای پیشگیری و پیشگیری از جرم طراحی شده است.از این رو، محافظت کاملی را برای کاربران نهایی فراهم می کند.

Panoramic

16 پیکسل با چرخش 360 درجه ای از آسمان و زمین پانوراما، میدان دید عالی. این مدل از دوربین مداربسته تیاندی یک نمای کلی و هشدار را قبل از وقوع حوادث و اتفاقات نامطلوب خاص ارائه می دهد.

این فناوری سه مزیت عمده دارد:

  1.  دوربین با این عملکرد دارای 8 تکه لنز 2 مگاپیکسلی است و از فناوری ویدئو پروژکتور مخروطی بهره می برد. این نه تنها پانورامای 360/180 درجه را ارائه می دهد. در عوض، عملکرد سه بعدی بهتر و نقاط کور کمتری را ارائه می دهد.
  2.  حداقل روشنایی 0.0008lux است، در عرض 24 ساعت، تصویر رنگی است.
  3.  ردیابی همزمان اهداف متقابل. دوربین های Tiandi PTZ در بسیاری از پروژه های مرزی برای بهبود دید استفاده شده است.

تشخیص چهره

سیستم تشخیص چهره دوربین مداربسته Tiandi شامل سه حالت تحلیل جلویی، تحلیل پشتی و تحلیل مشارکتی است. تشخیص خودکار با سرعت بالا به طور گسترده در ایمنی عمومی و جامعه هوشمند استفاده می شود.همچنین در سناریوهای کاربردی مورد نیاز مانند کنترل دسترسی، حضور و غیاب و شناسایی مشتری بانک VIP استفاده می شود.

 سیستم تشخیص چهره Tiandi در سیستم های مختلف برای مناسبت های مختلف قرار می گیرد. این موضوع به دلیل در نظر گرفتن نیاز مشتری و میزان هزینه ای که برای راه اندازی سیستم محاسبه می شود به وجود می آید.

برترین  مدل های دوربین مداربسته تیاندی

معروف ترین و پرفروش ترین محصولات این برند محبوب شامل دوربین مداربسته و دستگاه nvr است که به شرح زیر می باشد:

  • دوربین مداربسته تحت شبکه تیاندی TC-C32GN Spec: I5/E/Y/C/4mm
  • دوربین مداربسته تحت شبکه تیاندی مدل TC-C32HNSpec: I3/E/Y/C/2.8m
  • دوربین مداربسته تحت شبکه تیاندی TC-C34WS Spec: I5/E/Y/M
  • دستگاه NVR تیاندی مدل TC-R3110 Spec: I/B

در حال حاضر سایت های بسیاری همچون دیجی کالا، ترب، رادیس و ... در زمینه فروش دوربین مداربسته تیاندی فعالیت می کنند که باید گفت فروشگاه اینترنتی رادیس نماینده رسمی فروش محصولات تیاندی در ایران است که با ارائه جدیدترین لیست قیمت، مشتری می تواند دوربین مداربسته تیاندی را به صورت آنلاین سفارش دهد.

شما می توانید با مراجعه به سایت رادیس اطلاعات کامل و جامع محصولات مورد نیاز خود را مطالعه کرده و محصولات تیاندی را به صورت آنلاین خریداری کنید.

در صورت نیاز به مشاوره در این زمینه، کارشناسان رادیس پاسخگوی تماس شما خواهند بود.

ایسوس

نظر شما چیست؟