15/11/1402 - 20:34
خرید گیفت کارت ارزان و فوری با گارانتی قیمت و اصالت
یا شما هم به دنبال خرید گیفت کارت هستید؟ حتماً می‌دانید که امروزه تیم‌های ایرانی زیادی در زمینه عرضه گیفت کارت فعالیت می‌نمایند. گیفت کارت یکی از مهم‌ترین آیتم‌های به کار رفته در دنیای بازی‌های دیجیتال به حساب می‌آید که اهمیت زیادی پیدا کرده است. با استفاده از انواع گیفت کارت، شما می‌توانید در بهترین حالت ممکن نسبت به ارتقا شخصیت خود در بازی‌های ویدئویی اقدام نمایید.

خرید گیفت کارت رسمی با گارانتی

در حال حاضر مدل‌های زیادی از انواع گیفت کارت در بازار موجود بوده و هر کدام از این مدل‌ها نیز با یک سری امکانات خاص در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. خرید گیفت کارت ارزان gift card بر اساس نیاز‌های کلی، یک مسأله مهم و ضروری به حساب می‌آید.

گیفت کارت چیست؟

قبل از پرداختن به مباحث خرید گیفت کارت، بیایید چیست این وسیله را مورد بررسی قرار دهیم. گیفت کارت یکی از مهم‌ترین آیتم‌های به کار رفته در دنیای بازی‌های ویدئویی به حساب می‌آید که اهمیت زیادی دارد. گیفت کارت ابزاری است که با استفاده از آن شما می‌توانید موجودی حساب خود را افزایش دهید. در حال حاضر مدل‌های زیادی از انواع گیفت کارت در بازار موجود بوده و هر کدام از این مدل‌ها، برای یک پلتفرم خاص مناسب هستند.

به خاطر داشته باشید که دسته‌بندی گیفت کارت و نوع آن روی بازدهی کسب شده توسط شما به صورت مستقیم تأثیر‌گذار است. با استفاده از بهترین انواع گیفت کارت، شما می‌توانید سرعت پیشرفت خود در بازی‌های مختلف را افزایش دهید. گیفت کارت استیم و ایتونز از جمله متداول‌ترین مدل‌های این کالا به حساب می‌آیند. با استفاده از گیفت کارت استیم شما می‌توانید نسبت به خرید بازی و با استفاده از گیفت کارت ایتونز شما می‌توانید نسبت به خرید موسیقی و کتاب اقدام نمایید. اگر به بازی‌های ویدیویی باکیفیت علاقه دارید و می‌خواهید با دوستان خود به‌صورت آنلاین بازی کنید، پلتفرم استیم برای شما ساخته شده است. از طرف دیگر اگر کاربر دیوایس‌ها و لپ‌تاپ‌های اپل هستید، می‌توانید از طریق آیتونز، اپ استور و اپل موزیک به محتواها و اپلیکیشن‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. در ادامه به دو مورد از پرطرفدارترین گیفت کارت های صنعت بازی اشاره می کنیم.

خرید گیفت کارت استیم انواع ریجن ها از آی گیم

استیم یک سرویس اشتراک بازی است که بر روی کامپیوترها اجرا می‌شود. در سرویس استیم تعداد بازی‌های زیادی وجود دارند که فقط با خرید درون‌برنامه‌ای قابل دسترس اند. با خرید Steam gift card می‌توانید برای خرید بازی‌های کامپیوتری و آیتم‌های درون بازی استفاده کنید.

گیفت کارت اپل ارزان برای خرید درون برنامه ای و بازی

مهم‌ترین ‌‌کاربرد خرید ‌‌گیفت ‌‌کارت ‌‌اپل آی گیم ‌‌، خرید درون بازی و برنامه ای می باشد. ‌‌اگر ‌‌به ‌‌اپلکیشن ‌‌و بازی هایی ‌‌نیاز ‌‌دارید ‌‌که ‌‌خرید ‌‌آن ‌‌ها ‌‌پولی ‌‌بوده ‌‌و ‌‌رایگان ‌‌نیست، ‌‌کافی ‌‌است ‌‌گیفت ‌‌کارت ‌‌اپل ‌‌با ‌‌همان ‌‌مبلغ ‌‌را ‌‌تهیه ‌‌کرده ‌‌و ‌‌مراحل ‌‌اتصال ‌‌گیفت ‌‌کارت ‌‌به ‌‌حساب ‌‌آیتونز ‌‌را ‌‌طی ‌‌نمایید. ‌‌پس ‌‌از ‌‌آن ‌‌در ‌‌زمان ‌‌انتخاب ‌‌اپلیکیشن، ‌‌با ‌‌زدن ‌‌بر ‌‌روی ‌‌گزینه ‌‌ی ‌‌پرداخت، ‌‌اپل ‌‌از ‌‌شما ‌‌تاییدیه ‌‌در ‌‌همان ‌‌لحظه ‌‌گرفته ‌‌و ‌‌مبلغ ‌‌مورد ‌‌نیاز ‌‌اپلیکیشن ‌‌را ‌‌از ‌‌گیفت ‌‌کارت ‌‌شما ‌‌کسر ‌‌می‌کند.

بهترین روش خرید از استیم و آیتونز برای کاربران ایرانی

کاربران ایرانی که از پلتفرم‌های استیم و آیتونز استفاده می‌کنند، برای خرید از این دو پلتفرم با محدودیت‌هایی مواجه هستند. تحریم‌های بین‌المللی و عدم دسترسی به حساب بانکی در خارج از کشور، مانع اصلی برای خرید مستقیم از این دو پلتفرم است.

اما خبر خوب این است که کاربران ایرانی می‌توانند با استفاده از گیفت کارت‌های استیم و آیتونز، به‌صورت مستقیم از این دو پلتفرم خرید کنند. گیفت کارت‌های استیم و آیتونز، کارت‌های اعتباری هستند که می‌توان با آن‌ها محصولات دیجیتال از این دو پلتفرم خریداری کرد.

برای خرید گیفت کارت‌های استیم و آیتونز، می‌توانید از سایت خرید گیفت کارت آی گیم استفاده کنید. این فروشگاه‌، گیفت کارت‌های استیم و آیتونز را با قیمت‌های مناسب و ارزان‌تر از قیمت‌های جهانی عرضه می‌کند.

مزایای خرید گیفت کارت ارزان از سایت igame

خرید گیفت کارت مزایای زیادی را برای پروژه شما به همراه خواهد داشت. با خرید انواع گیفت کارت، شما می‌توانید با سرعت بالایی نسبت به ایجاد تحول در بازی‌های دیجیتالی خود اقدام نمایید. گیفت کارت به شما اجازه می‌دهد تا موجودی اکانت خود را افزایش دهید و این مسأله در طولانی مدت، بازدهی اکانت شما را تا حد قابل توجهی بالا خواهد برد.

خرید گیفت کارت استیم و آیتونز با کمترین قیمت

جدا از این مسأله، با خرید گیفت کارت‌های خاصی همچون استیم، شما می‌توانید نسبت به خرید بازی اقدام نمایید. گیفت کارت ایتونز برای گوشی‌های آیفون و پلتفرم طراحی شده بر پایه آی او اس مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دو مدل از انواع گیفت کارت به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا موجودی حساب شما را بالا ببرند.

قیمت خرید گیفت کارت چقدر است؟

قیمت خرید گیفت کارت ثابت نیست. در حال حاضر عوامل زیادی هستند که هزینه‌های پرداختی شما برای خرید انواع گیفت کارت را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند. از آنجایی که هزینه پرداختی کاربران برای خرید گیفت کارت دائماً در حال تغییر است، در حال حاضر امکان مشخص کردن یک بازه عمومی قیمتی برای خرید این کالا وجود ندارد. اگر شما هم به دنبال خرید گیفت کارت در بهترین حالت ممکن هستید، بهتر است به عوامل مؤثر روی قیمت نهایی این کالا توجه کنید.

فروشگاهی که شما از آن خرید می‌کنید، نوع گیفت کارت و مبلغ آن از جمله متغیر‌های پر اهمیتی به حساب می‌آیند که قیمت نهایی این کالا را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند. هرچه قیمت دلاری گیفت کارت بیشتر شود، هزینه‌ای که شما باید برای خرید این کالا پرداخت نمایید هم بیشتر می‌شود. جدا از این مسأله، شما باید به دنبال استفاده از بهترین تیم‌های ایرانی برای خرید گیفت کارت باشید تا در این زمینه به بازدهی مطلوبی برسید.

خرید گیفت کارت از igame

در نهایت، اگر شما هم به دنبال خرید گیفت کارت هستید، می‌توانید هم اکنون خدمات تیم‌های مطرحی همچون آی گیم را مورد استفاده قرار دهید. این سایت گیفت کارت یکی از شناخته شده‌ترین تیم‌های ایرانی فعال در زمینه عرضه گیفت کارت و آیتم‌های درون بازی به حساب می‌آید. گیفت کارت استیم و گیفت کارت ایتونز عرضه شده توسط این فروشگاه هم قیمت مناسبی دارند و هم با سرعت مطلوبی در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

خرید انواع گیفت کارت ها از سایت آی گیم

لازم به ذکر است که با استفاده از این دو گیفت کارت، شما می‌توانید سرعت پیشرفت خود در بازی‌های مختلف دیجیتالی را چند برابر خواهید کرد. فروشگاه آی گیم همه مجوز‌های ضروری را از سازمان‌ها و نهاد‌های قانونی دریافت کرده است. جدا از این مسأله، igame درگاه پرداخت معتبر داشته و شما می‌توانید با خیال راحت نسبت به خرید از آن اقدام نمایید. ای گیم سایت خرید پول و ایتم درون بازی می‌باشد. پشتیبانی انلاین و تلفنی از ساعت 8 صبح تا 12 شب، نماد اعتماد، روش واریز قانونی و تضمین قیمت و امنیت اکانت از جمله ویژگی‌های igame به حساب می‌آیند.

ایسوس

نظر شما چیست؟