02/12/1402 - 15:40
لایت باکس
سالهاست در دنیا برای اینکه خدمات و محصولات صاحبین مشاغل به معرض نمایش عموم گذاشته شود از تابلوهای تبلیغاتی استفاده می کنند. تابلوهای تبلیغاتی صاحبین مشاغل را در جهت برندینگ و مارکتینگ کمک و یاری میدهد تا خدمات و محصولات خود را به مشتریان معرفی نمایند. تابلوهای تبلیغاتی متناسب با طرح و سلیقه مشتریان تولید و ارائه میشود.

طی سالیان گذشته طراحان متعددی متناسب با سلیقه مشتریان اقدام به طراحی های خاص نموده اند و سبب گردیده تا تولید کنندگان تابلوهای تبلیغاتی با چالش های گوناگونی مواجه شوند و متناسب با طراحی های ارائه شده محصولات را تولید نمایند.

تنوع در لایت باکس ها از این جهت بسیار زیاد می باشد ولی نکات مهم در طراحی و تولید تابلوهای تبلیغاتی توجیه اقتصادی و فنی میبایست داشته باشند.

بدون شک میتوان استفاده از لایت باکس را بعنوان یکی از قدرتمندترین شیوه های تبلیغات دانست که میتواند در جهت برندینگ و مارکتینگ از ان بهره برد.

تبلیغات بصورت کلی به دو روش مدرن و سنتی درحال اجرا می باشد و رسانه های تبلیغاتی دیجیتال و غیر دیجیتال باعث بهتر دیده شدن خدمات و محصولات صاحبین مشاغل می گردد.

همگام شدن با روش های مختلف تبلیغاتی که در دنیا درحال بهره برداری می باشد امری اجتناب ناپذیر است و ما در تهران لایت باکس تلاش خود را می کنیم تا مشتریان از جدید ترین متدهای تبلیغات دیداری بهره مند گردند.

شاید خوشایند نباشد ولی میبایست عنوان کنیم که بسترهای فکری و ذهنی صاحبین مشاغل برای گسترش فعالیت خود بصورت موازی با تبلیغات هدفمند در کشور عزیزمان فرآهم نمی باشد و کماکان صاحبین مشاغل داخلی از اهمیت تبلیغات و تاثیر گذاری آن در ذهن مخاطبین مطلع نمی باشند.

همگام شدن با صنعت روز تبلیغات جهان بسیار سخت می باشد ولی امری است شدنی و باتوجه به وجود مجموعه های قوی در صنعت تبلیغات کشور با توجه به پتانسیل قوی داخلی بسیار راحت میتوان جایگاه مناسبی را در تبلیغات فرآهم نماییم.

تهران لایت باکس تاکنون مشتریان فرآوانی را داشته و توانسته است نیاز های آنها نسبت به تابلوهای تبلیغاتی را برآورده نماید.

لایت باکس همانگونه که از اسم و عنوان آن پیداست تشکیل شده از استراکچری است که میتواند متریال مختلفی داشته باشد ولی مداومت کاری بالا که جزء اصلی ترین فاکتورهای تولید لایت باکس می باشد سبب می گردد متریال هایی ازجمله آلومینیوم آنودایز شده که بعنوان استراکچر اصلی است کاربردی فرآوان تر نسبت به دیگر متریال داشته باشد.

همگام شدن با صنعت تبلیغات دنیا به این معناست که با همگام شدن که روش موثری برای ایجاد رابطه موثر بادیگران است مستلزم ارائه محصولاتی با استاندارد های بین المللی می باشد.

در سالهای اخیر لایت باکس های متعددی توسط تولید کنندگان ارائه و در بازار عرضه شده است که در این مطلب ما به انواع آن اشاره می کنیم و به جهت آشنایی بیشتر با مراجعه به وب سایت اطلاعات دقیق تری را میتوانید از محصول مورد نظر دریافت نمایید.

بصورت کلی لایت باکس های تولید شده در تهران لایت باکس با تنوع ذیل قابل ارائه می باشند:

لایت باکس فریم لس

  • این مدل لایت باکس را با نام هایی از قبیل لایت باکس پارچه ای، لایت باکس تکستایل، لایت باکس آلومینیومی می شناسند.
  • این لایت باکس ازجمله پرفروشترین مدل های لایت باکس می باشد.
  • لایت باکس فریم لس از نظر قیمت جزء لایت باکس های ارزان قیمت می باشد.

"توضیحات تکمیلی این مدل در صفحه مربوط به لایت باکس فریم لس ارائه شده است"

لایت باکس کریستالی

  • در این مدل از لایت باکس که با استفاده از ورق اکرلیک و منابع نوری طراحی و تولید می شود زیبایی خاصی را به کار تولید شده ارائه میدهد.

لایت باکس اسنپ فریم

  • در این مدل از لایت باکس که قاب بصورت لالای فنری به سمت بالا باز میشود و مدیای چاپی به راحتی قابل تعویض می گردد، محدودیت سایز و ابعاد وجود دارد و به واسطه استفاده ورق پلکسی در این مدل بزرگترین سایز این مدل از لایت باکس 120*180 سانتی متر می باشد.

لایت باکس مگنتی

  • لایت باکس مگنتی همانگونه که از اسم آن مشخص است بصورت آهنربایی این امکان را دارا می باشد که با درآمدن لایه ی رویی و تعویض سهل الوصول آن توسط اپراتور امکان تعویض طرح چاپی محیا باشد.

لایت باکس معابر عمومی (شهری)

  • معابر عمومی شهر بستر مناسبی برای استفاده از لایت باکس می باشد که هم میتواند به زیباسازی فضاهای شهری کمک نماید و هم کمک بسزایی باشد برای صاحبین مشاغل برای اهداف تبلیغاتی، از این رو استفاده از لایت باکس های معابر عمومی با درجه حفاظتی بالا در معابر امری مفید می باشد.

لایت باکس سفارشی

  • مشتریان متناسب با طرح و ایده مدنظر خود میتوانند سفارش لایت باکس خود را و یا ایده اولیه خود را با مجموعه تهران لایت باکس درمیان گذاشته و گروه تولیدی تهران لایت باکس پس از بررسی و امکان سنجی طرح مورد نظر را تولید نماید.

لایت باکس گرد

  • لایت باکس های گرد در سه مدل 40/50/60 سانتی متری قابل اجرا و تولید می باشند و مچنین میتوان این مدل ها را بصورت یکطرفه و یا دوطفه تولید نمود.

لایت باکس اسکرول

  • همانطور که از اسم و عنوان این مدل لایت باکس پیدا است در این مدل از لایت باکس ها طرح های چاپی بصورت رول تو رول تعویض می شوند.

لایت باکس لولایی

  • مدلهایی که بصورت لولایی یکطرف آنها باز شده و پلکسی از داخل قاب بیرون می آید و همچنین مدیای چاپی بکلیت قابل تعویض می گردد لایت باکس لولایی نام دارد.

لایت باکس بیضی

  • لایت باکس بیضی متناسب با سفارش میتواند یکطرفه و دوطرفه طراحی و تولید گردد.

لایت باکس گردان

  • این مدل از لایت باکس ها با تمام سطح مقطع ها قابل اجرا می باشد.

لایت باکس ارزان

  • اگر برای کسب و کار خود نیاز به تبلیغ دارید و نیاز دارید که لایت باکس ارزان برای شروع کار خود انتخاب کنید ما پیشنهاد می کنیم که با ایمن موج در ارتباط باشید.
  • علت ارزان بودن لایت باکس ما این است که و هیچ واسطه ای برای انجام کار بین ما و شما مشتریان عزیز وجود ندارد.

ایسوس

نظر شما چیست؟