01/03/1403 - 16:48
ثبت سفارش آنلاین چاپ جزوه و پرینت
چنانچه یک مرتبه با قیمت‌های پرینت و چاپ اغلب دفاتر خدمات کامپیوتری مواجه شده باشید، ممکن است برای همیشه از چاپ جزوه یا مثلاً متنی که قرار است ویرایش کنید صرف نظر کنید. توجه داشته باشید که دفاتر خدمات کامپیوتری، اغلب، به دو دلیل برای ارائه خدمات پرینت نرخ‌های بالایی دریافت می‌کنند: اول، نوع دستگاه‌هایی که با آن پرینت را انجام می‌دهند و دوم، نرخی که اتحادیه برای این خدمات تعیین کرده است.

چنانچه یک مرتبه با قیمت‌های پرینت و چاپ اغلب دفاتر خدمات کامپیوتری مواجه شده باشید، ممکن است برای همیشه از چاپ جزوه یا مثلاً متنی که قرار است ویرایش کنید صرف نظر کنید. توجه داشته باشید که دفاتر خدمات کامپیوتری، اغلب، به دو دلیل برای ارائه خدمات پرینت نرخ‌های بالایی دریافت می‌کنند: اول، نوع دستگاه‌هایی که با آن پرینت را انجام می‌دهند و دوم، نرخی که اتحادیه برای این خدمات تعیین کرده است.

در مجموعه نبشته برای چاپ جزوه و پرینت اسناد قیمت‌هایی نزدیک به یک‌دهم قیمت اعلامی اتحادیه در نظر گرفته شده است. مثلاً چاپ یک صفحه آ۴ (در تاریخ تنظیم این متن) ۶۰۰ تومان در نظر گرفته شده است. جز پرینت سیاه و سفید، قیمت پرینت رنگی هم وضعیتی مشابه دارد. سعی شده با حفظ کیفیت و ارائه خدماتی قابل دفاع، تا جای ممکن قیمت‌ها مناسب باشد تا این خدمات برای همه کسانی که به آن نیاز دارند، قابل استفاده باشد.

در مجموعه نبشته، تمام فرآیند ثبت سفارش پرینت به‌صورت آنلاین انجام می‌شود و پس از انجام هر مرحله از کار، از طریق پیامک وضعیت سفارش به مشتری اعلام می‌شود. در ادامه نحوه سفارش‌گذاری در سایت نبشته به کمک چند عکس توضیح داده شده است:

قدم اول: محاسبه هزینه و ثبت سفارش

در صفحه‌ای که برای ارائه خدمات پرینت در نظر گرفته شده است، فرمی برای محاسبه هزینه تعبیه شده که از طریق آن می‌توانید هزینه خدمات مورد نیاز خود را محاسبه کنید. پس از محاسبه هزینه با کلیک روی گزینه «ثبت سفارش» به بخش ثبت سفارش آنلاین وارد می‌شوید. همچنین می‌توانید بدون استفاده از فرم محاسبه،‌ مستقیماً، با کلیک روی گزینه «سفارش آنلاین» به بخش مرتبط وارد شوید. در این بخش، می‌توانید هر تعداد فایل که برای چاپ نیاز داشته باشید، آپلود کنید.

بارگذاری فایل و محاسبه دقیق هزینه با توجه به فایل/ فایل‌های بارگذاری شده

پس از اینکه از حافظه دستگاه فایل/ فایل‌های مورد نظر را انتخاب کردید، با توجه به فایل ارسالی، تعداد صفحات توسط سیستم محاسبه می‌شود و شما با وارد کردن خدمات مورد نیاز، می‌توانید هزینه دقیق فایل‌های ارسالی را مشاهده کنید. پس از محاسبه هزینه، چنانچه موارد محاسبه شده مورد تأیید شما بود، با کلیک روی گزینه ثبت سفارش، می‌توانید برای نهایی کردن سفارش خود نوع دریافت و اطلاعات مربوط به نشانی و ... را وارد کنید.

پرداخت و نهایی کردن سفارش

در نهایت پس از وارد کردن همه اطلاعات مورد نیاز و بارگذاری فایل/ فایل‌ها، یک بار همه مواردی که انتخاب کرده‌اید، به شما نمایش داده می‌شود تا چنانچه مورد تأیید بود، با پرداخت هزینه سفارش، آن را نهایی کنید. توجه داشته باشید که سفارش شما زمانی نهایی است که کارشناس سایت فایل‌های ارسالی شما را با مشخصاتی که در سفارش ثبت کرده‌اید تطبیق دهد و آنها منطبق باشند. چنانچه موارد مندرج در سفارش شما با فایل ارسالی هم‌خوانی نداشت، کارشناس سایت با شما تماس می‌گیرد و موضوع را با شما مطرح می‌کند. پس از تأیید شما، برای سفارش فاکتور اصلاحی صادر و فرایند چاپ شروع می‌شود. همچنین پیش از نهایی کردن سفارش و پرداخت حتماً زمان‌بندی ارسال سفارش‌ها و قوانین سایت را مطالعه بفرمایید.

اگر سفارش در سایت بارگذاری نشد

چنانچه به هر دلیلی بارگذاری فایل در سایت با مشکل مواجه شد یا این کار برای شما مقدور نبود، می‌توانید سفارش خود را از طریق پیام‌رسان‌ها ثبت کنید. به این معنا که جزئیات سفارش را وارد می‌کنید، نحوه دریافت را مشخص می‌کنید و پس از پرداخت، کد پیگیری سفارش را به همراه فایل‌های خود از طریق پیام‌رسان‌هایی که در انتهای همین بخش به شما نمایش داده می‌شود، ارسال می‌کنید.

توجه داشته باشید که چه در این بخش و چه در ثبت آنلاین سفارش، سفارش شما وقتی نهایی و قابل بررسی است که هزینه آن پرداخت شده باشد.

ایسوس

نظر شما چیست؟