19/03/1403 - 13:14
تزریق فیلر چانه بهترین راه برای قرینه سازی صورت
تزریق فیلر چانه یک راه‌حل غیر جراحی برای تغییر دادن شکل و وضعیت چانه شما است. شما می‌توانید با استفاده از این روش علائم پیری را به حداقل برسانید و خط فک قوی‌تری ایجاد کنید که چهره شما را جوان‌تر نشان دهد. فیلرها دارای اسید هیالورونیک هستند و هنگامی که این ماده به چانه تزریق می‌شود، خطوط ظریف و چین‌وچروک‌های صورت را پر می‌کند و درعین‌حال چهره را بسیار درخشان‌تر و زیباتر از قبل می‌کند.

تزریق فیلر چانه یک راه‌حل غیر جراحی برای تغییر دادن شکل و وضعیت چانه شما است. شما می‌توانید با استفاده از این روش علائم پیری را به حداقل برسانید و خط فک قوی‌تری ایجاد کنید که چهره شما را جوان‌تر نشان دهد. فیلرها دارای اسید هیالورونیک هستند و هنگامی که این ماده به چانه تزریق می‌شود، خطوط ظریف و چین‌وچروک‌های صورت را پر می‌کند و درعین‌حال چهره را بسیار درخشان‌تر و زیباتر از قبل می‌کند.

اسید هیالورونیک همچنین تولید کلاژن و الاستین طبیعی را در عمق پوست تحریک می‌کند .نتایج حاصل از این تزریق تا 12 ماه بعد از درمان ماندگاری دارد. تزریق فیلر چانه هم برای مردان و هم برای زنانی که می‌خواهند خط فک زاویه‌دار داشته باشند، ایده آل است. فیلرهای چانه شامل تزریق فیلرهای پوستی موقت به بافت نرم فک است. این روش به عنوان جایگزینی برای جراحی دائمی کاشت چانه در نظر گرفته می‌شوند. مهم‌ترین هدفی که از تزریق فیلر برای چانه دنبال می‌شود قرینه‌سازی صورت است. در این مطلب این روش درمانی زیبایی را با هم بررسی می‌کنیم.

تزریق فیلر چانه چیست؟

تزریق فیلر چانه که برای قرینه‌سازی صورت انجام می‌شود، یک روش زیبایی غیر جراحی است که شامل تزریق فیلر و پرکننده‌های پوستی به ناحیه چانه برای بهبود شکل و تقارن آن است. در این روش معمولاً از یک ماده ژل مانند به نام اسید هیالورونیک استفاده می‌شود که به نواحی مورد نظر چانه تزریق می‌شود. فیلر به چانه حجم و ساختار می‌بخشد و در نتیجه نمای صورت را متعادل‌تر و هماهنگ‌تر می‌کند. تزریق فیلر در یک جلسه نیم ‌ساعته انجام می‌شود.

فیلر چانه برای افرادی مناسب است که دارای چانه ضعیف یا فرورفته هستند. این دسته از افراد معمولاً تمایل دارند چانه مشخص‌تری داشته باشند. برای استفاده از این روش باید از سلامت عمومی برخوردار باشید و انتظارات واقع‌بینانه‌ای را از تزریق فیلر دنبال کنید. با گذشت زمان، فیلر به‌تدریج تجزیه می‌شود و به‌طور طبیعی توسط بدن جذب می‌شود. برای حفظ نتایج می‌توانید از مراقبت‌های پوستی و درمان‌های تکمیلی بهره ببرید.

چانه را می‌توان با استفاده از فیلرها تقویت کرد و حجم آن را بهبود بخشید و نسبت‌های صورت را متعادل کرد تا قرینه‌سازی صورت حفظ شود. تزریق فیلر توسط پزشکان مجرب با استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین فیلرها انجام می‌شود. در مقایسه با جراحی، تقویت چانه با فیلر برای کسانی که چانه مغلوب دارند، یا احساس می‌کنند چانه کوچکی دارند یا از شکل آن راضی نیستند، گزینه مناسبی است.

هدف از تزریق فیلر چانه چیست؟

هدف از تزریق فیلر بزرگ کردن و تقویت چانه بدون جراحی است. با تزریق فیلر به ناحیه چانه، حجم آن افزایش یافته و نسبت‌های پروفایل صورت بهبود می‌یابد. تزریق فیلر چانه همچنین می‌تواند اثر ضد پیری داشته باشد، پوست اطراف دهان و گردن را سفت کند و خطوط را از بین ببرد. برای یک ناحیه تحتانی صورت ترکیب فیلر چانه و فیلر خط فک ایده آل است؛ زیرا باعث بازسازی ساختار صورت می‌شود و خطوط چانه را تغییر می‌دهد. این موضوع در افزایش اعتمادبه‌نفس افراد تاثیر بسیار زیادی دارد.

مزایای تزریق فیلر چانه

مهم‌ترین مزیت استفاده از تزریق فیلر چانه قرینه‌سازی صورت است. در زیر به برخی از مهم‌ترین اهداف درمانی در این روش اشاره می‌کنیم:

  • نتایج سریع: این روش در کمترین زمان بهترین نتایج را برای شما ارائه می‌کند. چانه و خط فک را بلند کرده صورت شما را زاویه سازی می‌کند. شما بلافاصله بعد از تزریق می‌توانید نتایج آن را مشاهده کنید.
  • زیبایی منحصربه‌فرد: با استفاده از تزریق فیلر می‌توانید به انحنای چانه‌ای دلپذیر برسید؛ زیرا این شیوه یک کانتور قوی برای صورت شما ارائه می‌کند و درعین‌حال تقارن مناسبی برای صورت ایجاد می‌کند.
  • چانه برجسته: تزریق فیلر باعث برجسته‌تر شدن چانه می‌شود و فرم آن را تغییر می‌دهد. با ابن روش قادر هستید که تغییرات لازم را برای زاویه سازی صورت تجربه کنید.
  • درمان غیر جراحی: این روش بدون درد و خونریزی بهترین نتایج را به دنبال دارد.
  • ماندگاری: فیلر چانه دارای ماندگاری طولانی 9-12 ماهه است و با استفاده از درمان‌های ترکیبی می‌توانید این مدت را بیشتر کنید.
  • بهبود علائم پیری صورت: تزریق فیلر چین‌وچروک‌های پایین صورت را از بین می‌برد و پوست‌های افتاده را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.
  • نداشتن دوران نقاهت: شما پس از انجام تزریق به‌راحتی می‌توانید به فعالیت عادی خود بازگردید.
  • ایمن و بدون درد: تزریق فیلر با استانداردترین روش‌ها ارائه می‌شود و یک روش ایمن و بدون درد است.

عوارض تزریق فیلر چانه

گرچه استفاده از فیلرهای چانه کمترین عوارض جانبی را دارند، اما ممکن است که شما علائم محدودی را پس از تزریق تجربه کنید که این موارد شامل موارد زیر می‌شود:

  • خارش
  • کبودی
  • تورم
  • عفونت
  • جای زخم
  • آبسه‌ها

این علائم به‌سرعت در زمان خود برطرف می‌شوند. تزریق فیلر نیازی به استراحت ندارد و بنابراین بیماران می‌توانند بدون هیچ مشکلی بلافاصله به فعالیت‌های عادی خود بازگردند. برخی از بیماران ممکن است نگران احساس درد در حین تزریق باشند؛ اما خوشبختانه فیلرها با استفاده از بی‌حسی موضعی انجام می‌شوند. تا این عارضه جانبی به حداقل برسد و درمان تا حد امکان راحت باشد.

چگونه می‌توان نتایج حاصل از تزریق فیلر چانه را برای مدت طولانی‌تری حفظ کرد؟

شما می‌توانید با اتخاذ رویکردی هوشمندانه برای مراقبت از پوست و با استفاده از درمان‌های ترکیبی، طول عمر نتایج تزریق فیلر چانه را به حداکثر برسانید.

  • رژیم غذایی سالمی را دنبال کنید: با به حداقل رساندن مصرف غذاهای ناسالم، چربی‌های اشباع ‌شده و قندها، بدن خود را از قرار گرفتن در معرض التهاب حفظ کنید؛ زیرا التهاب سرعت سوخت‌وساز بدن را افزایش می‌دهد. با پیروی از یک رژیم غذایی متعادل و غنی از ویتامین C و اسیدهای آمینه، می‌توانید تأثیرات تزریق فیلر را برای مدت طولانی‌تری حفظ کنید. این مواد مغذی همچنین به‌طور طبیعی سطح کلاژن و اسید هیالورونیک پوست را تحریک کرده و نتایج حاصل از تزریق فیلر را برای مدت طولانی‌تری حفظ می‌کنند.
  • بر روی درمان‌های مراقبتی از پوست سرمایه‌گذاری کنید: استفاده از درمان‌های مراقبت از پوست باکیفیت عالی مانند مرطوب کننده‌ها، ضد آفتاب روزانه و سرم‌های اسید هیالورونیک نیز می‌تواند باعث تقویت ذخایر کلاژن و الاستین در چانه شود. این محصولات همچنین از آسیب‌های ناشی از نور خورشید بر روی پوست محافظت می‌کنند که یکی از دلایل اصلی چین‌وچروک و افتادگی پوست است.
  • درمان‌های ترکیبی را به کار ببرید: ترکیب درمان‌ها می‌تواند تأثیر تزریق فیلر چانه برای زاویه سازی صورت را به حداکثر برساند. اولتراپی یک راه‌حل مکمل فوق‌العاده است که با استفاده از انرژی فراصوت پیشرفته است که کلاژن چانه را عمیقاً تحریک می‌کند.

ایسوس

نظر شما چیست؟