29/03/1403 - 14:20
یزدان ایرانیان ارائه دهنده خدمات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ در ایران
شرکت‌های زیادی برای طراحی سایت وجود دارند؛ اما قطعا یزدان ایرانیان را می‌توان به‌عنوان بهترین این شرکت‌ها شناسایی کرد. این تیم فوق‌العاده حرفه‌ای را باید به‌عنوان شرکتی بشناسید که با 5 سال سابقه درخشان خود پروژه‌های مختلفی را به ثمر رسانده است.

یکی از ویژگی‌های مهمی که باعث شده شرکت‌های مختلفی برای دیجیتال مارکتینگ و ساخت سایت سراغ این شرکت بیایند این است که این گروه از متخصصان برتردر زمینه‌های مختلف تشکیل شده است. آن‌ها برای پروژه‌های مختلف از برترین ابزارها و مهارت‌های خود استفاده می‌کنند. برای این که بیشتر با روش‌ها و مراحل طراحی سایت توسط این شرکت آشنا شوید، می‌توانید تا انتهای این مطلب را مطالعه کنید.

طراحی سایت با کمک یزدان ایرانیان

نکته‌ای که باید بدانید این است که امروز شرکت‌ها و تیم‌های مختلفی برای طراحی و ساخت سایت‌ها فعالیت می‌کنند. چیزی که باعث شده شرکت یزدان ایرانیان به‌عنوان برترین آن‌ها شناخته شود این است که این شرکت از روش‌های مدرن برای طراحی وب سایت شما استفاده می‌کند.

بهره‌گیری از جدیدترین ابزارها مانند قالب‌های وردپرسی مدرن، افزونه‌های حرفه‌ای، استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و کتابخانه‌های برنامه‌نویسی مهم‌ترین مزایایی هستند که دریافت خدمات این شرکت به‌دست میاورید. البته به‌ غیر از این موارد، این شرکت قادر است خدماتی را برای دیجیتال مارکتینگ نیز به شما ارائه دهد.

مراحل ساخت سایت توسط شرکت یزدان ایرانیان

قبل‌از اینکه به این شرکت سرزده و از خدمات طراحی سایت آن‌ها استفاده کنید، بهتر است مراحلی که برای ساخت این سایت‌ها به‌کار می‌روند را مورد بررسی قرار دهید. این شرکت منحصربه‌فرد پروژه‌های گوناگونی را به اتمام رسانده که تمام آن‌ها طبق این مراحل طی می‌شوند.

تحقیق و برنامه‌ریزی برای پروژه

اولین کاری که این شرکت برای طراحی سایت شما انجام می‌دهد، تحقیق و برنامه‌ریزی برای پروژه است. یزدان ایرانیان به‌جای این که پروژه را بر اساس نمونه‌های موجود طراحی کرده و در بستر آنلاین قرار دهد، سایت شما را براساس نیازهایی که دارید طراحی می‌کند.

به‌طور مثال، اگر می‌خواهید یک فروشگاه آنلاین موبایل راه‌اندازی کنید، به‌جای کپی‌رکردن قالب طراحی از فروشگاه‌های بزرگ موجود، طراحان این تیم سعی می‌کنند یک UI و UX یونیک و خاص برای سایت شما طراحی کنند.

تهیه بهترین هاست‌ها و دامنه‌های مرتبط

مورد دیگری که توسط متخصصان یزدان ایرانیان برای دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت انجام می‌شود این است که طراحی سایت در آن‌ها ابتدا با تهیه یک‌هاست مناسب و دامنه مرتبط انجام می‌گیرد. بسته به نیاز کسب‌وکار آنلاین شما، طراحانی که در این تیم مشغول به‌کار هستند یک‌هاست یا سرور مناسب انتخاب می‌کنند.

هاست باید سرعت بالایی برای پردازش داشته و فضای کافی برای فایل‌های سایت شما هم داشته باشد. ازطرف‌دیگر دامنه‌ای که با کمک مشاورین این تیم انتخاب کرده‌اید نیز در کمترین زمان خریداری شده و به هاست متصل خواهد شد.

طراحی سایت به‌صورت اختصاصی

در مرحله بعدی و پس‌از تشخیص نیاز سایت شما، این شرکت قالبی را به‌صورت اختصاصی برای شما طراحی می‌کند. این کار با کمک طراحان گرافیک باسلیقه و کارکشته انجام شده و از رنگ‌های جذابی نیز در آن استفاده می‌کنند.

تولید محتوای منحصربه‌فرد و سئو شده

پس‌از اینکه طراحی و ساخت سایت شما توسط شرکت یزدان ایرانیان تکمیل شد، محتواهای منحصربه‌فرد و سئو شده برای آن تولید می‌شوند. قبل‌از اینکه سایت در گوگل ایندکس شود، متخصصان دیجیتال مارکتینگ یزدان ایرانیان برای آن محتوای یونیک تولید می‌کنند.

این محتوا به‌صورت متنی و براساس اصول سئو بوده و در تعداد استاندارد انجام می‌گیرد. پس‌از قرارگیری متن‌ها روی سایت، حال وقت این است که ارزیابی‌های نهایی انجام شده و بعداز تأیید توسط کارفرما سایت آنلاین شود. اگر دراین‌رابطه سوالی دارید می‌توانید به بخش تماس باما سایت آن‌ها رفته و سؤالات خود را بیان کنید.

تست اولیه سایت از نظر عملکرد و تجربه کاربری

قبل‌از اینکه سایت به دامنه اصلی انتقال پیدا کرده و درمیان نتایج گوگل نمایش داده شود، ابتدا باید تست‌های اولیه در آن انجام بگیرد. این تست‌ها روی هر گونه سایتی باید انجام شوند تا فرایند طراحی سایت مورد تأیید قرار بگیرند.

به‌طور مثال، اگر سایت شما توسط زبان‌های برنامه‌نویسی نوشته شده، باید با ابزارهای مخصوص تست شود. اگر هم با کمک وردپرس سایت را ساخته‌اند نیز این کار با پلاگین‌های مورد نیاز انجام شده و نتایج را به شما گزارش می‌دهند.

ارائه پروژه و پشتیبانی قوی از آن

حال که نتایج تست ارائه داده شد، بهتر است گزارش آن به‌دست کارفرما برسد. این کار توسط طراحان یزدان ایرانیان انجام‌گرفته و جزئیات به‌شکل دقیق برای صاحب کسب‌وکار توضیح داده می‌شوند. سپس منتظر تأیید کارفرما می‌مانند.

اگر کارفرما تست‌ها را تأیید کرده و به قابلیت جدیدی نیاز نداشت، متخصصان سایت را تحویل داده و آن را آنلاین می‌کنند. پس‌از این کار نیز به کمک ابزارهای پشتیبانی و پنل مخصوص خود، عملکرد سایت را مورد بررسی قرار داده و درصورت رخ‌ دادن مشکل آن را برطرف می‌کنند.

مزایای طراحی سایت در شرکت یزدان ایرانیان

اگر نمی‌دانید که چرا باید پروژه‌ای طراحی وب سایت خود را به این شرکت بسپارید، باید مزایایی که برای این کار به شما ارائه می‌دهند را تحت بررسی دقیق قرار دهید. این شرکت مزایای منحصربه‌فردی را به شما ارائه می‌دهد که کمتر شرکتی آن‌ها را دارد. این مزایا شامل موارد گوناگونی هستند.

  • بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید برنامه‌نویسی و CMS ها، استفاده از جذاب‌ترین طرح‌های گرافیکی برای ساخت المان‌های ظاهری سایت، طراحی تجربه کاربری در سریع‌ترین و راحت‌تر شکل ممکن، ارائه مطالب آموزشی و نکات مهم در بخش بلاگ یزدان ایرانیان از مهم‌ترین این مزایا به‌شمار می‌روند.

جمع‌بندی

یزدان ایرانیان یکی از بهترین شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ در ایران نام‌گرفته است. متخصصان و سئوکاران زیادی در این تیم فعالیت می‌کنند که قادر هستند هر پروژه‌ای را با بهترین کیفیت ارائه دهند. ازطرف‌دیگر طراحان سایت آن نیز تجربه ساخت وب‌سایت‌های بزرگی را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند.

با استفاده از سایت‌هایی که توسط این شرکت طراحی می‌شوند، می‌توانید به‌سرعت در فضای اینترنت و دیجیتال پیشرفت کرده و کاربران زیادی را به مشتریان یا مخاطبان خود تبدیل کنید. اگر می‌خواهید از دیگر خدمات این شرکت مطلع شوید، بهتر است به وب‌سایت آن‌ها مراجعه کنید. اطلاعات دقیقی از پروژه‌ها و نحوه انجام آن‌ها در سایت این شرکت ذکر شده‌اند.

ایسوس

نظر شما چیست؟