معرفی گجت‌هایی برای ساخت به‌روزترین دفتر کار
چگونه با آیپد پرو، روتر ایسوس و گجت‌های دیگر دفتر کاری ایده‌آل بسازیم + عکس
طراحان دوست دارند وسایل راحت و در عین حال به‌روزی در اختیار داشته باشند تا با خیال آسوده طراحی کنند. این روزها گجت‌ها و تجهیزات زیاد و عالی برای آن‌ها در بازار دیده می‌شود که می‌توان با کنار هم قرار دادن‌شان محیط کاری عالی و فوق‌العاده‌ای درست کرد. به‌نظر شما یک محیط یا دفتر کاری عالی و بی‌نظیر به چه تجهیزاتی نیاز دارد؟

با نگاهی دقیق به بازار می‌توان آیتم‌های شگفت‌انگیزی پیدا کرد. اول از همه روتر زیبای Blue Cave که محصول شرکت ایسوس است. از طرف دیگر یک راه‌کار صوتی عالی به‌نام Seed Turntable. شاید تازه‌ترین محصول آیپد هم بد نباشد: آیپد پرو 10.5. ولی قضیه همین‌جا تمام نمی‌شود بلکه گزینه‌های دیگری هم وجود دارد.

مطلب پیشنهادی

گالری عکس: کابین بوئینگ 747 بهترین دفتر کار دنیا

روتر ایسوس Blue Cave

با روتر بی‌سیم ایسوس Blue Cave خیلی سریع ارتباط وای‌فای خود را بهینه کنید. تعداد دستگاه‌های متصل در داخل خانه به‌طور پیوسته در حال افزایش است و این محصول ایسوس که از نظر ظاهری بیشتر شبیه یک دستگاه مفهومی آینده است، می‌تواند با همه آن‌ها سازگار باشد. روتر دو باند ایسوس دارای آنتن‌های داخلی در قسمت بالایی آن است. قسمت مرکزی روتر فاصله مناسب بین آن‌ها و مادربرد را فراهم می‌کند. با این روتر بدون کوچک‌ترین تأخیری ویدیوی 4K تماشا کنید. علاوه بر این، Blue Cave به خوبی با IFTTT و الکسا کار می‌کند.

Seed Turntable

این سیستم یک راه‌کار صوتی در اختیار کاربر می‌گذارد و لذت پخش بی‌سیم را به وی هدیه می‌دهد. در قسمت بالای اسپیکر یک صفحه گرامافون آلومینیومی طراحی شده که وجود آن اهمیت زیادی دارد چون همه لرزش‌ها را به خود جذب می‌کند. داخل این اسپیکر جالب یک موتور و یک آمپلی‌فایر 70 وات قرار داده شده و دو ساب 4 اینچی هم آن را همراهی می‌کنند. با Seed Turntable امکان پخش وای‌فای و بلوتوث وجود دارد. با این مشخصات می‌توان تصور کرد که خروجی صدا باید فوق‌العاده باشد. اما علاوه بر این، خروجی‌های اپتیکال و RCA هم درنظر گرفته شده تا کاربر در صورت نیاز آن را به سیستم‌های بزرگ‌تر وصل کند.

ایسوس Zenbook 3 Deluxe

در این لپ‌تاپ از آلومینیوم فوق‌العاده‌ای که در تجهیزات هوافضا به‌کار می‌رود، استفاده شده تا هم ضخامت آن به کمتر از 1.2 سانتی‌متر برسد و هم وزن آن تنها کمی بیشتر از یک کیلوگرم باشد. آخرین پردازنده  Kaby lake نسل 7 اینتل یعنی پردازنده Core i7-7500U با فرکانس 2.7 گیگاهرتز در قلب این لپ‌تاپ جاخوش کرده و برای خنک کردن آن از فن لوله‌ای از جنس آلیاژ مس استفاده شده است. صفحه‌نمایش فول اچ‌دی 14 اینچ با زاویه دید 178 درجه این دستگاه داخل کورنینگ گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. قاب دور آن نیز فوق باریک و تنها 7.46 میلی‌متر است.

آیپد پرو 10.5

اندازه صفحه‌نمایش در محصول جدید اپل حدود 20 درصد بزرگ‌تر شده است ولی هم‌چنان ضخامت آن به باریکی مدل قبلی و وزن آن نیز بسیار سبک است. نسبت صفحه‌نمایش به لبه در آیپد پروی جدید کاهش پیدا کرده تا کاربر لذت بیشتری از کار با آن ببرد. نمایشگر جدید و روشن‌تر True Tone به‌صورت خودکار و دینامیک نرخ تازه‌سازی یا همان refresh rate را بین 24 تا 120 هرتز تغییر می‌دهد تا هم تصاویر گرافیکی روان‌تر نشان داده شوند و هم میزان مصرف باتری پایین بیاید. علاوه بر این، اندازه آن برای استفاده از کیبورد با اندازه کامل روی صفحه یا کیبورد هوشمند فول-سایز ایده‌آل است. به غیر از این صفحه‌نمایش بی‌نظیر، چیپ فیوژن شش هسته‌ای A10X با پردازنده گرافیکی 12 هسته‌ای برای در اختیار گذاشتن کارایی نزدیک به دسکتاپ باعث شده تا با یک تبلت عالی روبرو باشیم. دوربین آن هم مشابه دوربینی است که در گوشی آیفون 7 به‌کار رفته است.

میز چوبی فقل‌دار Wolf

استودیوی "شان وولزی" یک میز فوق‌العاده برای محیط کار ساخته است. این میز که Wolf Lockable Wood Desk نام دارد، از عکاسان استودیوهای Wolf Camp الهام گرفته شده و یک میز کار قدیمی اما با ویژگی‌های مدرن است. از چوب گردوی سیاه برای زیبایی نهایی میز استفاده شده است. در وسط میز یک کشو تعبیه شده که به سمت بیرون باز می‌شود. جنس این کشو و قفل آن از برنج است. میز Wolf Desk دارای یک ماوس پد هم هست و استفاده از چرم واقعی در طراحی آن باعث شده تا زیبایی خاصی به میز داده شود.

در زیر نگاهی داریم به برخی از ایده‌هایی که برای دفاتر کاری درنظر گرفته شده است:

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟