تجهیز وان‌پلاس 5 به اسنپدراگون 835 رسمی شد
09/03/1396 - 13:41
وان‌پلاس 5 به تراشه اسنپدراگون 835 مجهز می‌شود!
پس از شایعات گسترده، شرکت وان‌پلاس به طور رسمی عنوان کرد که گوشی هوشمند وان‌پلاس 5 (OnePlus 5) را به سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز می‌کند. با سایت شبکه همراه باشید.

مدت‌ها است که شایعات زیادی در مورد گوشی هوشمند وان‌پلاس 5 می‌شنویم. سری محصولات وان‌پلاس از اسمارت‌فون‌های اندرویدی هستند که هر سال با قیمت مقرون‌به‌صرفه و قابلیت‌های سخت‌افزاری بسیار عالی روانه بازار شده و به رقیب جدی برای سایر پرچمداران اندرویدی تبدیل می‌شوند.

مطلب پیشنهادی

هوآوی از دو گوشی جدید و اسمارت‌بند آنر بند A2 رونمایی کرد!

وان‌پلاس 5 جدیدترین پرچمدار شرکت وان‌پلاس است که امسال منتظر رونمایی از آن هستیم. گزارش‌های زیادی تاکنون خبر از تجهیز احتمالی این گوشی به تراشه اسنپدراگون 835 می‌دادند، اما با توجه به کمبود تولید این تراشه و مشکلات آن، برای تجهیز دستگاه به اسنپدراگون 835 شک و تردیدهای زیادی وجود داشت. حال با بیانیه‌ای که وان‌پلاس صادر کرده، این شک و تردید برطرف شده است!

شرکت وان‌پلاس به طور رسمی اعلام کرد که گوشی هوشمند وان‌پلاس 5 از تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام بهره‌مند می‌شود. متاسفانه این شرکت به سایر مشخصات فنی گوشی مذکور و قیمت آن اشاره‌ای نداشته است. بنابراین باید منتظر رونمایی رسمی از گوشی هوشمند وان‌پلاس 5 و آشنایی با مشخصات فنی آن باشیم.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟