باز کردن سریع صفحات اینترنتی
سریع‌ترین مرورگرهای ویژه دستگاه‌های اندرویدی
برای آن‌که بتوانید به بهترین شکل از فضای مجازی استفاده کنید، به مرورگر پر سرعتی نیاز دارید که صفحات وب را به سادگی باز کرده و برای رندر کردن صفحات وب از باتری دستگاه بیش از اندازه استفاده نکرده و به شکل روانی صفحات را باز کند.

امروزه اسمارت‌فون‌ها از سوی میلیاردها کاربر در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما مشکلی که بسیاری از کاربران با آن روبرو هستند این است که در زمان باز کردن چند سایت یا دانلود فایل‌ها در مرورگرهای مبتنی بر گوشی‌های اندرویدی با مشکل روبرو می‌شوند. یک مرورگر برنامه یا نرم‌افزاری است که برای تعامل کاربران با اینترنت ساخته شده است. این برنامه از سرور صفحات را درخواست کرده و در در ادامه آن‌ها را به کاربران نشان می‌دهد. فراموش نکنید که شما برای دسترسی به محتوای وب روی گوشی اندرویدی خود باید مرورگر مناسبی را انتخاب کنید. امروزه مرورگرهای محبوبی همچون کروم، موزیلا، اپرا، سافاری، UC Browser و... در اختیار کاربران قرار دارند. درست است که وظیفه اصلی همه مرورگرها باز کردن صفحات وب است، اما فراموش نکنید که تنها مرورگرهای خوب می‌توانند صفحات را به سرعت باز کنند.

Dolphin Browser

Dolphin Browser یکی از محبوب‌ترین مرورگرهایی است که در اختیار کاربران اندرویدی قرار دارد. این مرورگر از یک رابط کاربری بسیار محبوب استفاده می‌کند. سرعت بارگذاری صفحات در این مرورگر بسیار خوب است و به راحتی می‌تواند سایت‌هایی که بر مبنای فناوری‌های قدیمی کار می‌کنند را به راحتی باز کند. دولفین از جمله مرورگرهای معرفی است که به مسدودکننده تبلیغات تجهیز شده است. همراه با AdBlocker شما به راحتی می‌توانید تبلیغات، بنرها، ویدیوهای تبلیغاتی و پنجره‌های ناخواسته را ببندید. نمایش زبانه‌ها و حرکت میان‌ها و همچنین مشاهده صفحات وب به شکلی ایمن بدون آن‌که ردپایی از شما ضبط شود از ویژگی‌های شاخص این مرورگر هستند.

Chrome Beta

Chrome Beta یکی از بهترین مرورگرهای اندرویدی بوده که برای افرادی مناسب است که از مرورگر پیش‌فرض کروم خسته شده‌اند. از ویژگی‌های شاخص این مرورگر می‌توان به دریافت مستقیم به‌روزرسانی از گوگل و ارسال بازخوردها برای تیم توسعه این مرورگر اشاره کرد.

Puffin Browser

این مرورگر به شکل حیرت‌برانگیزی از قابلیت سفارشی‌سازی پشتیبانی کرده و به کاربران اجازه می‌دهد پس‌زمینه را سفارشی کرده و بر عملکرد بخش‌های مختلف مرورگر کنترل بیشتری داشته باشند. همچنین این توانایی را دارد تا کرسر ماوس و یک ترک‌پد را شبیه‌سازی کرده که مناسب برای افرادی است که به شکل گسترده از ترک‌پد لپ‌تاپ خود استفاده می‌کنند و به آن عادت کرده‌اند. این مرورگر می‌تواند محتوا را پیش از آن‌که به سمت گوشی شما ارسال شود برای سرورهای کلاود ارسال کند. تکنیکی که به لحاظ تئوری سرعت دانلود فایل‌ها از سایت‌ها را سریع‌تر می‌کند. انتقال فایل‌هایی با اندازه یک گیگابایت به سرورهای اختصاصی Puffin، رمزنگاری محتوای انتقال یافته و صفحه‌کلید مجازی از ویژگی‌های شاخص این مرورگر هستند.

Javelin Incognito Browser

این مرورگر مناسب برای افرادی است که به حریم خصوصی خود اهمیت زیادی می‌دهند. این مرورگر از ویژگی جست‌وجوی ناشناس در اینترنت پشتیبانی می‌کند. همه کوکی‌ها، کش‌ها و تاریخچه بازدید‌ها زمانی که به اجرای مرورگر خاتمه دهید پاک می‌شوند.

UC Browser

مهم‌ترین مزیتی که مرورگر UC Browser دارد این است که هیچ‌گاه قفل نمی‌کند و به شکل روانی کار می‌کند. این مرورگر داده‌های دریافت شده را فشرده کرده، سرعت دانلود صفحات را بالا برده و یک تجربه خوب وب‌گردی را پیشنهاد می‌کند. ویژگی UC Browser Adblock قادر است به راحتی تبلیغات موجود در سایت‌های اصلی را بلوکه کند.

Opera Mini

Opera Mini یکی از سریع‌ترین مرورگرهای اندرویدی حال حاضر است. این مرورگر به راحتی می‌تواند در مصرف اینترنت شما صرفه‌جویی کند. به واسطه آن‌که تنها داده‌هایی که نیاز است را دانلود می‌کند. سرعت بالا در بارگذاری صفحات، قفل نکردن، اسکن و تولید کدهای QR، فشرده‌سازی بالا و ارائه زبانه‌های خصوصی از ویژگی‌های شاخص این مرورگر است.

مطلب پیشنهادی

رایگان دانلود کنید: کتاب الکترونیکی «۴۵ ترفند مرورگرهای وب»
استفاده بهینه از قابلیت‌های پنهان مرورگرهای وب

Google Chrome

کروم یکی از محبوب‌ترین مرورگرها نزد کاربران اندرویدی است. مرورگری که انواع مختلفی از ویژگی‌ها همچون دسترسی ساده و پیشرفته به زبانه‌ها و بوک‌مارک‌ها و همچنین پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از زبانه‌های باز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

CM Browser – Fast & Light

CM Browser یک مرورگر فوق سبک برای دستگاه‌های همراه به شمار می‌رود. مرورگری که به راحتی می‌تواند از شما در برابر تهدیدات مخرب محافظت به عمل آورده و در عین حال صفحات وب را با سرعت بالایی بارگذاری می‌کند. در مقایسه با دیگر مرورگرها، CM Browser به شکل خاصی برای مرور وب و جست‌جوی سریع در اینترنت بهینه‌سازی شده است. اسکن فایل‌های apk دانلود شده از اینترنت به منظور شناسایی بدافزارها از ویژگی شاخص این مرورگر به شمار می‌رود.

Chrome Canary

کروم قناوری نسخه‌ای ناپایدار از مرورگر کروم است. با توجه به این‌که قناوری نسخه‌ای آزمایش نشده است بیشتر به درد توسعه‌دهندگان و کاربران پیشرفته می‌خورد. به‌روزرسانی‌های این مرورگر ممکن است هفت بار در طول هفته توزیع شود.

Mercury Browser

این مرورگر ضمن آن‌که به شما اجازه می‌دهد تا به جست‌وجوی صفحات پرداخته و در اینترنت وبگردی روانی را تجربه کنید قابلیت‌های دیگری همچون مسدود کردن تبلیغات، پشتیبانی از فلش، سفارشی‌سازی موتور جست‌جو، به‌اشتراک‌گذاری دسته‌ای، User Agent، Offline Reading List و پشتیبانی از زبانه‌های چندگانه را در اختیارتان قرار می‌دهد.

Ghostery Privacy

Ghostery Privacy یک مرورگر روان و شفاف است که به شما اجازه می‌دهد درباره داده‌هایی که با دیگران به اشتراک قرار می‌دهید و داده‌هایی که ممکن است از سوی ردیاب‌های اینترنتی درباره شما جمع‌آوری شود تصمیم‌گیری کنید که چه داده‌های در دسترس قرار گیرد.

Next Browser

Next Browser یک رابط کاربری جدید کاربرپسند را ارائه می‌کند تا کاربران تجربه بهتری از جست‌وجو در فضای وب را تجربه کنند. این مرورگر به میزان قابل توجهی سرعت بارگذاری صفحات را افزایش می‌دهد.

Brave

Brave  یک مرورگر سریع، رایگان و ایمن بوده که به شکل از پیش ساخته شده به AdBlock  تجهیز شده و از شما در برابر ردیاب‌های اینترنتی محافظت به عمل می‌آورد. مرورگری که با بهینه‌سازی داده‌ها و پردازش سریع‌تر صفحات سعی می‌کند کمتر از باتری دستگاه شما استفاده کند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟