ضبط تصاویر و صحنه‌ها
بهترین برنامه‌های فیلم‌برداری از صفحه‌نمایش گوشی اندرویدی
دلایل بسیاری وجود دارد که ما را متقاعد می‌سازند از صفحه‌نمایش گوشی اندرویدی خود فیلم تهیه کنیم. فیلم‌برداری از ویدیوهای آموزشی یا فیلم‌برداری از یک بازی که در حال انجام آن هستید از جمله این موارد هستند. برنامه‌هایی که از صفحه‌نمایش گوشی‌های اندرویدی فیلم‌برداری می‌کنند به دو شکل روت و غیر روت قابلیت‌های متعددی در این زمینه ارائه می‌کنند.

برخی از این برنامه‌ها همراه با یک واترمار‌ک‌ روی صفحه در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. به این معنا که شما در زمان فیلم‌برداری لوگوی مربوط به تولیدکننده نرم‌افزار را روی فیلم خود مشاهده خواهید کرد. اما برخی از این برنامه‌ها اجازه می‌دهند بدون هیچ‌گونه محدودیتی چنین کاری را انجام دهید. ما در این مقاله گلچینی از بهترین برنامه‌های فیلم‌برداری از صفحه‌نمایش گوشی‌های اندرویدی را به شما معرفی خواهیم کرد.

شماره AZ Screen Recorder – No Root

AZ Screen Recorder یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های اندرویدی برای فیلم‌برداری از صفحه‌نمایش گوشی‌های اندرویدی است که بیش از یک میلیون بار دانلود شده است. این برنامه به راحتی قابل استفاده بوده و نیازی نیست گوشی خود را روت کنید. این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا فیلم‌هایی با کیفیت فول‌اچ‌دی یا اچ‌دی تهیه کنید. همچنین قابلیت‌های مربوط به متوقف کردن و ادامه فیلم‌برداری را ارائه می‌کند. از قابلیت‌های این برنامه می‌توان به نرخ فریم، تفکیک‌پذیری، تنظیم جهت صفحه، سفارشی‌سازی تایمر برای متوقف شدن و به اشتراک‌گذاری ویدیوها اشاره کرد.

شماره دو، Super Screen Recorder- No Root REC & Screenshot

Super Screen Recorder یک برنامه فیلم‌برداری ایده‌آل است که مزیت بزرگ آن در رابط کاربری دوستانه‌ و قابلیت‌های ویرایشی قدرتمندی است که ارائه می‌کند. از این برنامه بدون روت کردن گوشی خود می‌توانید استفاده کنید و همچنین هیچ‌گونه محدودیت زمانی برای ضبط اعمال نمی‌کند. امکان فیلم‌برداری با کیفیت بالا، تفکیک‌پذیری مختلف، نرخ فریم و نرخ بیت متفاوت از دیگر ویژگی‌های این برنامه است. Facecam، GIF Maker و قلم‌مو از جمله ابزارهایی هستند که برای کار کردن روی کلیپ‌ها و تهیه آن‌ها می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همچنین به شما اجازه می‌دهد واترمارک را به شکل دستی روی فیلم‌ها اضافه کنید.

شماره سه، DU recorder- Screen Recorder, Video Editor, Live

DU recorder یکی دیگر از برنامه‌های فیلم‌برداری معروف از صفحه‌گوشی است که تاکنون بیش از 10 میلیون بار دانلود شده و از هر موضوعی که روی صفحه‌نمایش مشاهده می‌کنید فیلم‌برداری می‌کند. پس از فیلم‌برداری نیز از طریق ویرایشگر داخلی قادر به ویرایش فیلم خواهید بود. از ویژگی‌های شاخصی این نرم‌افزار به عدم نیاز به روت کردن دستگاه، عدم وجود محدودیت زمانی، اضافه کردن واترمارک به شکل دستی و... می‌توان اشاره کرد. این برنامه هیچ‌گونه تبلیغی را نشان نمی‌دهد.

شماره چهار، Screen Recorder – Free No Ads

Screen Recorder یک برنامه ضبط‌‌کننده کامل است از صفحه‌نمایش گوشی‌های اندرویدی است که به شکل کاملا رایگان و بدون نمایش تبلیغات در اختیار شما قرار دارد. این برنامه روان بوده و اجازه می‌دهد از هرگونه فعالیتی روی صفحه‌نمایش گوشی اندرویدی خود فیلم‌برداری کنید. اضافه کردن لوگو یا متن موردنظرتان به فیلم‌های ضبط شده از ویژگی‌های شاخص این نرم‌افزار است.

Mobizen Screen Recorder از طریق ارائه یک رابط کاربری جذاب اجازه می‌دهد به ساده‌ترین شکل فرآیند فیلم‌برداری و ویرایش ویدیوها را انجام دهید. فیلم‌برداری با کیفیت بالا، قابلیت‌های متعدد، عدم نیاز به روت کردن و عدم نمایش تبلیغات از ویژگی‌های شاخص این نرم‌افزار است.

شماره شش، ADV Screen Recorder

ADV Screen Recorder این برنامه ضمن آن‌که همه قابلیت‌های سایر برنامه‌ها را دارد همچنین اجازه می‌دهد از طریق دو موتور مختلف از صفحه‌نمایش گوشی خود فیلم‌برداری کنید. در هنگام ضبط نیز می‌توانید از دوربین جلو یا عقبی گوشی استفاده کنید. متوقف کردن موقتی فرآیند فیلم‌برداری، عدم نیاز به روت کردن، عدم نمایش لوگوی سازنده نرم‌افزار و نشان دادن یک شمارنده پیش از آغاز فیلم‌برداری، عدم نمایش تبلیغات از دیگر ویژگی‌های شاخص این نرم‌افزار است.

شماره هفت، Google Play Games

Google Play Games برنامه‌ای است که قابلیت‌های متعددی فراتر از یک فیلم‌برداری ساده از صفحه‌نمایش گوشی ارائه می‌کند. این برنامه اجازه می‌دهد از بازی‌ها، برنامه‌ها و هر آن چیزی که روی صفحه‌نمایش مشاهده می‌کنید فیلم‌برداری کنید. با این وجود اگر از یک گوشی اندرویدی قدیمی استفاده می‌کنید، باید دستگاه خود را روت کنید تا به ویژگی ضبط دسترسی داشته باشید. این برنامه با کیفیت 720p نیز از صفحه فیلم‌برداری می‌کند.

شماره هشت، Screen Recorder With Audio And Editor & Screenshot

Screen Recorder  یکی دیگر از برنامه‌های اندرویدی رایگان برای فیلم‌برداری است. این برنامه اجازه می‌دهد تا از صفحه‌نمایش گوشی از طریق Facecam فیلم‌برداری کرده، اسکرین‌شات گرفته و ویدیوهای ضبط شده را پس از ضبط ویرایش کنید. این برنامه واترمارک‌ها را نشان نداده و به روت کردن گوشی هم نیازی ندارد. فیلم‌برداری بر مبنای فرمت‌های فایلی مختلف، تفکیک‌پذیری‌های بالا و فیلم‌برداری بدون محدودیت زمانی از ویژگی‌های شاخص این نرم‌افزار است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟