برای دومین سال پی‌در‌پی
19/05/1394 - 20:42
مدیرعامل پارس‌دیتا به عنوان مدیر شایسته ملی سال 94 انتخاب شد
دومین اجلاس سراسری مدیر شایسته ملی به همت مجمع متخصصین ایران در روز چهارشنبه 7 مرداد ماه 1394 در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد. در این اجلاس باشکوه که برترین مدیران کشور در آن حضور داشتند، خانم "زهره اسماعیلی" مدیرعامل شرکت پارس دیتا به عنوان مدیر شایسته ملی در بین شرکت‌های حوزه IT،IDC و ICT انتخاب و با اهدای لوح تقدیر از وی تقدیر شد.

رییس دومین اجلاس سراسری مدیر شایسته ملی در این خصوص گفت: «با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی ایران اسلامی در سال‌های اخیر که لزوم اتخاذ تصمیمات راهبردی در سازمان‌ها و نهادهای ملی را افزایش داده است، این اجلاس با اهداف و محورهای شناخت روش‌های مختلف مدیریتی، آشنایی با نمودارهای سازمانی مربوط به کارکنان و وظایف مدیران، آشنایی با روش برخورد با عکس‌العمل‌های کارکنان به هنگام ایجاد تغییرات در محیط کار، سعی و کوشش در جهت ارتقاء سطح تخصص و مهارت کارکنان از طریق آموزش‌های مداوم، آشنایی با شـرح وظایف و مسئولیت‌های سرپرستان قسمت‌ها، آشنایی با ایجاد روابط انسانی بین کارکنان با حضور برترین مدیران کشور برگزار شد.»

گفتنــــی است پارس ديتا يك شركت فعـــــال در زمينه توليد نـرم‌افزار و یکی از  بزرگ‌ترین ارائه‌دهنـــــده های خدمـــات مركــــز داده (Data Center Services)  در ایران است. این خـــدمات شامــــل میزبـــانی وب (Web Hosting)، ثبت دامنــه (Domain Registration) و سرور اختصــــاصی (Dedicated Server) است. نظــارت دقیق و مستقیم مدیران ارشد این شرکت در روند تولید محصولات و ارائه خدمات موجب شد تا این مهم با کیفیت بالایی انجــــام گیرد. همچنین، این شرکت اولين تولیــــدکننده سيستم مديريت محتوا (Content Management System - CMS) در ایران است و اکنون پس از یک دهه تجربه، موفق به تولید نرم‌افزار پورتال (Portal) منطبق بر استاندارد های جهانی تحت عنــــــوان پارس پورتال شـــده است. تولیــــد نرم‌افزار پشتیبانی آنلاین (Help Desk Software) كه قابــــل رقابت با نمونــــه‌های خارجـــی مثل Kayako و Smarter Track است، از دیگر محصولات این شرکت است. 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟