مرکز فن بازار ملی ایران رویداد استارت‌آپ‌دمو را برگزار می‌کند
استارت‌آپ‌های متقاضی سرمایه معرفی می‌شوند
مرکز فن بازار ملی ایران اعلام کرد که به‌منظور جذب سرمايه در استارت‌اپ‏‌ها و شرکت‏‌های نوپای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، رويدادی را تحت عنوان Startup Demo و با حضور سرمایه‏‌گذاران تخصصی این حوزه در در روزهای 6 و 7 مهرماه جاری در پارك فناوری پرديس برگزار می‌کند.

در دو روز برگزاری این رویداد، استارتاپ‏‌ها و شركت­‌ها ایده خود را برای سرمایه‏‌گذاران ارائه (Demo) کرده و سرمايه‌گذاران با بررسی میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، میزان فروش و غیره به بررسی آنها پرداخته و برای سرمايه­‌گذاری در آنها، اعلام تمايل خواهند كرد. در اين صورت مذاكرات بعدی تا رسیدن به نتيجه نهايی توسط فن‏‌بازار ادامه می‌یابد. محور‌های تخصصي اين رويداد، ایده‌هایی در زمینه‌های تخصصی نرم‌افزارهای مبتنی بر زیرساخت ارتباطات سیار، اپلیکیشن‌های وفق‌پذیر با بستر مخابراتی کشور، بهینه‌سازی در ارائه وسیع موبایل اپلیکیشن (ASO) و سرویس‌های ارائه خدمات ارزش افزوده (VAS) خواهد بود.

رويداد «استارت‌آپ‌دمو» با حضور موسسه پویا آفرین مبنا و شركت خدمات اول مخابرات بعنوان سرمايه­‌گذاران و از طرف ديگر استارتاپ‌های حوزه ICT و شرکت‏‌های دانش‌بنیان و فناور حوزه ICT به‌عنوان سرمايه‌­پذيران در 6 و 7 مهرماه 95 در پارك فناوری پرديس برگزار می‌شود. متقاضيان می‌توانند به منظور كسب اطلاعات بيشتر از این فراخوان به وبسایت مرکز فن‌بازار ملی ایران مراجعه و بخش‌های فراخوان رويداد و فرم ثبت‌نام را مشاهده كنند.

==============================

شاید به این مقالات هم علاقمند باشید:

ایسوس

نظر شما چیست؟