ادامه سری موفق My Passport
هارددیسک‌های جدید وای‌فای وسترن دیجیتال معرفی شدند!
شرکت وسترن دیجیتال دو هارددیسک جدید از سری Pro به‌نام‌های My Passport Wireless Pro و My cloud Pro Series NAS را معرفی کرد.

هارددیسک My Passport Wireless Pro به‌عنوان یک راه‌کار جدید برای پشتیبان‌گیری وایرلس ارائه شده و WiFi Direct و چند قابلیت جدید از امکانات ویژه این محصول است. در خبر رسمی وسترن دیجیتال آمده:

مدل My Passport Wireless Pro Wi-Fi که یک فضای ذخیره‌سازی مخصوص موبایل است؛ به کاربران حرفه‌ای و علاقمندان این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی مشغول کارهای روزانه و حرفه‌ای خود شده و لپ‌تاپ خود را کنار بگذارند. طراحان و سازندگان با استفاده از قابلیت ارتباط Direct WiFi می‌توانند به‌طور خودکار فایل‌هایشان را از دوربین سازگار با این قابلیت پشتیبان‌گیری کنند. ذخیره کردن؛ اصلاح و انتقال فایل از هشت دستگاه متصل به دیسک از دیگر خوصیات فنی هارددیسک My Passport جدید است. ارتباطات نزدیک و منسجم امکان انتقال سریع‌تر فایل‌ها را فراهم می‌کند. هم‌چنین یک کارت‌خوان SD و یک پورت USB 2.0 نیز در این هارد تعبیه شده است.

حداکثر ظرفیت هارددیسک My Passport Wireless Pro سه ترابایت است و از یک باتری با طول عمر 10 ساعت استفاده می‌کند. یک پک باتری هم در داخل این هارددیسک جا گرفته که می‌تواند برای شارژ گوشی‌ها و سایر دستگاه‌های الکترونیکی مانند دوربین‌های ویدئویی و دیجیتال مورد استفاده قرار گیرد. قیمت این هارددیسک از 229.99 دلار آغاز می‌شود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟